Stránka 4 z 6

Re: revitalizace nivy 2010

PříspěvekNapsal: ned kvě 01, 2022 12:22
od JmJ
Maly pokrok v mezi zakona.

Na to, ze jse pomerne gramlavy clovek musim rict, ze s tim materialem se docela dobre pracuje. Hlavne se rozumne reze a netrepi se.

Re: revitalizace nivy 2010

PříspěvekNapsal: ned kvě 01, 2022 13:45
od scot
Vypadá to super, koukám, ze jsi zainvestoval. Já jsme ten extreme blocator dával jen na tunel převodovky. Na podlahu jsem druhou vrstvu dával Jen tu modrou a na méně exponovaná místa tu červenou.- Ale i tak jsem s vytlučením spokojený. Předek šel fajn, horší byly vnitřky dveří a zadní podběhy.

Re: revitalizace nivy 2010

PříspěvekNapsal: čtv kvě 19, 2022 20:46
od JmJ
Moc sem nepokrocil, dostal sem se k dokonceni odhlucneni v predni casti a pokladam puvodni izolaci. Do toho me napadloz ze kdyz uz celolak, tak opravdu celolak ;-)

Re: revitalizace nivy 2010

PříspěvekNapsal: sob kvě 21, 2022 18:30
od JmJ
Sarada pokracuje kobercovym naletem.

Jo a konecne sem nasel mechanika na vymenu kohoutu topeni ;-)

Re: revitalizace nivy 2010

PříspěvekNapsal: pon kvě 23, 2022 19:34
od Luděk Musil
Pěkný, jen jestli ta Niva teď už nebude jen smutná, že nemůže do vody a bláta :?: L.

Re: revitalizace nivy 2010

PříspěvekNapsal: stř kvě 25, 2022 09:29
od JmJ
a) je to origo koberec do nivy, tak treba je na plovani staveny ;-)

b) pocitam, ze po cele tehle rekonstrukci to majitel jen tak na projizdku do bahna a pod hladinu brat nebude :-)

Re: revitalizace nivy 2010

PříspěvekNapsal: stř kvě 25, 2022 10:22
od scot
Je to opravdu fešák v té světle zelené. To jsi lakoval sám?

Re: revitalizace nivy 2010

PříspěvekNapsal: stř kvě 25, 2022 10:35
od JmJ
scot píše:Je to opravdu fešák v té světle zelené. To jsi lakoval sám?

Neblazni, ja sem rad, kdyz nastrikam doma futra ;-) To delali v jedne firme v Tlumacove, kde jsou na historicka vozidla zvykli ;-) (a ne, neni to tamni slavny kovosrot)

Re: revitalizace nivy 2010

PříspěvekNapsal: stř kvě 25, 2022 12:56
od Mantus
Vypadá opravdu nádherně, dobrá práce

Re: revitalizace nivy 2010

PříspěvekNapsal: pon kvě 30, 2022 19:13
od Dusan
Vymenit kohut neni problem, len treba mat specialny tenky a zahnuty ockovy kluc. Aj tak je to radny sex, kym to vymenis :D

Re: revitalizace nivy 2010

PříspěvekNapsal: úte črc 05, 2022 22:55
od JmJ
Hlasim, ze interier je temer nastrojen, vyrobil sem hybridni model kombinaci ruznych verzi interieru s podilem rucni prace, za ktery by se nestydeli snad ani v rollsu ;-).

Odhlucnil sem kastli kde to rozumne slo, stejne tak jako snad veskere plastove dily interieru.

Re: revitalizace nivy 2010

PříspěvekNapsal: úte črc 05, 2022 22:57
od JmJ
Kazdopadne pokud si chcete udelat radost novyma sedackama, tak se pripravte na to, ze v AvtoVazu dosla barva.

Re: revitalizace nivy 2010

PříspěvekNapsal: úte črc 05, 2022 23:03
od JmJ
A na zaver dotaz, jak se uchycuje kryt prahu zadnich dveri. V kastli jsou ctverate otvory, mam presne tolik kusu cveratych plastovych matek, kolik ke der, nasel jsem podle katalogu snad i sprave srouby, ale jako by v kastli neco chybelo, kam lepe zapadnou ty matky? Matka se ma sroubem asi nejak roztahnout, ale na zajisteni v kastli je to malo.

Re: revitalizace nivy 2010

PříspěvekNapsal: pát črc 08, 2022 08:50
od scot
Pěkně si s tím hraješ. to auto bude vytlumené 10x lépe než nové kusy co jdou dneska z fabriky. Ty plastové matky mi přijdou na tu díru malé. Podobné jsou na pátých dveřích kde drží lištu s nápisem a značku. Díry jsem měl v poměru k matce menší. Tam jsem je zacvakl a držely i bez šroubu. Podívám se na tátovu Nivu až tam někdy budu, jak to má pořešené.

Re: revitalizace nivy 2010

PříspěvekNapsal: pát črc 08, 2022 11:18
od JmJ
scot píše:Pěkně si s tím hraješ. to auto bude vytlumené 10x lépe než nové kusy co jdou dneska z fabriky. Ty plastové matky mi přijdou na tu díru malé. Podobné jsou na pátých dveřích kde drží lištu s nápisem a značku. Díry jsem měl v poměru k matce menší. Tam jsem je zacvakl a držely i bez šroubu. Podívám se na tátovu Nivu až tam někdy budu, jak to má pořešené.

Jop, ty matky jsou male, zrejme byly prave z tech patych dveri, kam se daly nove. poridil sem neco v autokramu (pry z oktavky ;-) ) a lista uz drzi. Dokonce sme uz po 2 mesicich vyjeli ven z garaze.

To odhlucneni plastovych panelu beru nejen jako odhlucneni, ale i jako zpevneni, protoze ty plasty jsou ponekud tenke a krehke. To ma snad polovicni tloustku nez plasty treba ve fabce. Do "pracovniho" auto to vubec nechapu, to se musi polamat jak nic. Ostatne treba plast pod levou nohou ridice byl na srot.