O různých antikorozních nátěrech se tu na fóru napsalo hodně. Opětovně shrnu svoje letité zkušenosti.
1. všechny ty hrubé přelakovatelné nástřiky od kohokoliv, které se prodávají v těch 1L kartuších stojí za nic, dříve, nebo později ztvrdnou a "sajou"do sebe vlhkost. Co se pak děje, je jasné. 2. Všechny nástřiky na bázi asfaltu jsou jen pohledové, vydrží tak rok a pak viz výše.
Takže jak to dělám řadu let já. 1. důkladně očistit, snad jasné. 2.Pokud nutno penetrátor koroze. 3. kvalitní dvousložkové epoxidová základní barva. 4.Plnič a vrchní barva, pokud je to vršek. Pokud je to spodek, dávám přímo podvozkový vosk.
Pokud to má být ochráněné proti odlétávajícím kamínkům, případně i přelakovatelné, používám Flexon. Ten je jako ta hmota, která se dává do prvovýroby. Je přelakovatelný do 2 hodin po aplikaci, kdy se barva do toho skutečně "zažere" a nic ji z toho nesundá - viz nová auta. Nevýhoda je, že je na to potřeba speciální pistole za raketu, špatně se shání - není v maloobchodě, takže jen přes IČO a je dost drahý. Pokud se tím má udělat postivě podlaha, bavíme se o 4-5tis.
. Ale je to fakt dobrý, tlustá, trvale pružná ochrana, nesesychá se, takže pobere i svary a pod.. Toto tady kdysi prezentoval kluk, co se tim živí renovoval 06 a dělál profi lakýru. Tak jsem po tom šel a nelituji. Honza