Moderátor: Moderátoři
Mara píše: Mam tam srouby v nerezi na 17ku matici spojene v páry, aby se pri praci zespod neprotacely ..
tajga píše:na spodek Noxudol alebo Dinitrol. ostatne body sa olupuju
Mara píše:Perfektni, skoda ze ne s titanem Mozna bych doporucil promyslet zaveseni prevodovek, tak aby se jejich hmotnost do karoserie vice rozlozila a bylo by jejich ulozeni nekompromisni. Ono to i umi ulehcit pripadne prohazovani prevodovek, kdyz by se neco opravovalo. Mam tam srouby v nerezi na 17ku matici spojene v páry, aby se pri praci zespod neprotacely . Ale tim se zmensi moznosti ruzneho vystredovani mezi prevodovkama (u me to ale nevnimam nejak naskodu).
Gabani píše:Ještě jeden dotaz do fóra..
Máte někdo vyzkoušený nějaký UBS??
Chci dát na spodek 2x epoxy základ a buď prelakovatelny UBS a zavřít to polyuretanem
Nebo epoxy základ, polyuretan a nepřelak UBS..
Budu rád za rady.
Henry píše:Co znamena UBS? Unterbodenschutz? Fakt neviem.
Mne sa kombinacia 2x zaklad (jednozlozkova Body 992) + 2x bitumenovy podvozkovy nater (Body 930) neosvedcila, uz po 2 rokoch je to zufalo hrdzave na podlahe zospodu aj v interieri (do auta zateka). Celkovo pouzit zakladny nater bez vrchneho je asi nezmysel, antikorozna odolnost samotneho zakladu je mizerna (aj sa na kazdej zakladovej farbe pise, ze ju treba najneskor do 24-48 hodin pretriet vrchnou farbou). Nabuduce skusim dvojzlozkovy polyuretanovy zaklad aj vrch a ten podvozkovy bitumen si asi uplne odpustim, lebo sa to velmi zle odstranuje v pripade potreby. Epoxidove farby su v rozumnych objemoch, odtienoch a cenach nezohnatelne.
Zpět na Diskuse k modelové řadě
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků