Henry píše:Coryho zrejme zaujimala hlavne fotka TBI pod tym vzduchovym filtrom. SPI totiz nie je karburator a ziadny sytic nema, o obohatenie zmesi pri starte sa stara RJ predlzenim impulzu vstrekovania. Je tam vobec TBI? Ak je tam naozaj doslova rucny sytic, tak to bude prerobene na karburator. Ale na fotkach vidno, ze su tam vysokotlakove hadice/trubky paliva a tiez kable cidiel, takze to vyzera, ze TBI tam je. V tom pripade tam nemoze byt ziadny sytic.
Chyba 14 znamena nizke napatie z cidla chladiacej kvapaliny do RJ (to je to cidlo, ktore mas odfotene na fotke s ventilatorom a idu don 2 kable). Do "budiku" teploty dava signal ine cidlo teploty, ktore sa nachadza na lavej strane hlavy pri sviecke cislo 4 a ide tam iba jeden kabel. Pri chybe 14 su asi iba 3 moznosti:
1. chybne cidlo teploty
2. skrat vodica s referencnym napatim 5 V z RJ
3. chybna RJ
Vložil jsem do alba dvě fotky, jedno je fotka TBI a druhé je fotka u volantu... bylo mi řečeno, že červená páčka je elektronický sytič, který se má zapínat při startu a vypínat po zahřátí na provozní teplotu... tak tak dělám, nezkoumal jsem kde je to napojené. Můžu koupit nové čídlo teploty a vyměnit a uvidím... nevěděl jsem, že do budíků a do ŘJ jednotky jdou hodnoty z dvou rozdílných čidel. Mě
mimochodem... nevíte kde sehnat tu hadičku co vede z posilovače brzd a je tak perfektně zbastlená?