Moderátor: Moderátoři
Obvykle tam jsou 2-wattové žárovičky, ve velké většině originál a v ještě větší většině s "očernalým" sklíčkem vevnitř. Já to, za vlastnictví 03, řešil výměnou žárovek a dával jsem tam 3-watky a svítilo to luxusněscot píše:... podsviceni pristrojove desky. I na max mi to prijde pomerne slabe. ....
Že by změna teplot . Ty budíky nejsou utěsněný absolutně/dokonale. Řešil jsem to (viz. předchozí) tak, že jsem "vadné" budíky vymontoval, vyjmul patice a nechal na ně celý den svítit slunce. Po zpětné montáži se už nerosily. Teď už sice suchý, teplý a slunečný den pár měsíců nebude, ale slunce se dá nahradit radyjátorem . Teplovzduška nebo fén není to nejlepší řešení , jde o čas vysychání.scot píše:Stale se mi rosi palivomer a castecne i otackomer. Nevim co by to mohlo zpusobovat
Watáž si už přesně nepamatuju , ale že jsem dával o 1 watt silnější - to jo-o . L.Teepee píše:..., LADA měla žárovky 3W a 4W. ...
To je důležitý, že je to vyzkoušený a nic se nestane, neseškvařej nějaký plasty atp.Luděk Musil píše:Watáž si už přesně nepamatuju , ale že jsem dával o 1 watt silnější - to jo-o . L.Teepee píše:..., LADA měla žárovky 3W a 4W. ...
scot píše: ted bych chtel chvili pojezdit.
scot píše:Nivka ve čtvrtek prošla technickou. Musely se trošku seřídit světla a na emisích krapet ochudit směs. Jinak bez závad.
Zpět na Diskuse k modelové řadě
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků