S nastavenim spojky a valcem spodnim jsem se nedavneji docela nadrbal. Valec tekl, tak jsem dal nahradu a nastaveni delalo hodne. Mel jsem to podle me blbe nastavene a po slapani na pedal spojky se kotouce pomerne hned rozepnuly. Tim ale byla standartne, neustale nasponovana rozpinaci pruzina pritlacneho kotouce (a taky mi to zpusobilo postupne proklouzavani spojky). Po nejakych machinacich jsem spodni pracovni valec povolil co nejvic, aby pedal bral u podlahy. Tim ma pruzina pritlacaku i spojkove lozisko ulevu a kontakt kotoucu je vysoky. Ted tam mam spojkovy valec z Žuka nebo čeho, je v hliniku a hodi se tam nacpat ve vetsim vazelinu na brzdove pistky proti korozi pod prachovkou.
Taky se da pouzit vnitrek brzdoveho valce do spojkoveho spodniho. Je ten vnitrni dil delsi, s vicero tesnenim a lepsim vedenim v ose. Nektere spojkove valce to tak maji ve standartu a jine to maji zjednodusene.