Scotova NIVA

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
scot
Příspěvky: 354
Registrován: pon srp 08, 2016 06:21
Bydliště: Ostrava

Re: Scotova NIVA

Příspěvek od scot »

Ano,
Autodíly Bočková, mám to asi kilometr od baráku. Kdysi to asi býval Lada autosalon. Co nemají jsou schopni většinou objednat. Dá se platit jen hotově, ceny trochu vyšší než v ABC, ale to je daň za dostupnost. Zrovna dneska měli zavřeno, dělali tam nový asfalt. V Chlebovicích u Pavlas Trust už se dělají jen Fiaty? Kdysi tam přestavovali Nivy na dlouhé.
https://mapy.cz/dopravni?pano=1&q=senov ... &ds=2&z=18
https://www.zivefirmy.cz/bockova-zdenka ... ly_f431395
Uživatelský avatar
Mara
Příspěvky: 1184
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Scotova NIVA

Příspěvek od Mara »

To me tesi, ze v Ov takova moznost je. V Chlebovicich nemam tuseni jak na tom s Ladou jsou, zvlast kdyz je hlavni tah veden bokem po nove dalnici. Vesmes jsem zajel do Bystrice u Trince, tam je kde co. Diky za info.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
scot
Příspěvky: 354
Registrován: pon srp 08, 2016 06:21
Bydliště: Ostrava

Re: Scotova NIVA

Příspěvek od scot »

Tak přerušovač dneska dorazil ale nefunguje to úplně dokonale. Blinkry blikají hezky, ale kontrolka na palubce ne. Měřením, jsem zjistil, že nový přerušovač na pinu který napájí kontrolku dává podstatně menší napětí než starý. Nenaměřil jsem tam více než 2V, starý klidně přes 8. Na výstupu pro blinkry je napětí na obou srovnatelné. Myslíte, že je vadný, nebo mají novější nivy kontrolní žárovky s nižším napětím?
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
Příspěvky: 874
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Scotova NIVA

Příspěvek od Jarda_NIVA1.7 »

2 scot:
myslim, ze kontrolky jsou normalne 12V
moznost to udelat dvema diodama z okruhu od zarovek, jestli se Ti teda s tim chce bastlit, myslim, ze i vevnitr to bude tak reseny...
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
scot
Příspěvky: 354
Registrován: pon srp 08, 2016 06:21
Bydliště: Ostrava

Re: Scotova NIVA

Příspěvek od scot »

Moc se mi to bastlit nechce, doufám, 6 to je jen vada kusu. Jinak starý přerušovač rozebíratelný je. Pod tím voskem je šroubek, a pak to jde vycvaknout.Na pohled nic špatně tam nevidím.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10490
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: Scotova NIVA

Příspěvek od Luděk Musil »

scot píše:... Na pohled nic špatně tam nevidím.
Hele - zkus ten pajšl vyfotit. Já ty střeva viděl naposled někdy před 15 - 20 lety ... tak jestli se třeba něco nezměnilo :lol: . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
Příspěvky: 874
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Scotova NIVA

Příspěvek od Jarda_NIVA1.7 »

Ondra1,7mpi píše:Pokud se s tím někdo nepotápí tak to něco vydrží... :mrgreen: ale zpravidla ne bez větší opravy 150tis... Mpi často míň jak 100tis...
Nestras, ja mam 85 a zatim me potesila nulova spotreba oleje, jedine co na tom motoru neni uplne fajn, je ten hydronapinak a pak se mi nelibi, ze se pousti vyrtule pri docela vysokych teplotach, ale behem chvilky to dostanou na 90°C, to mam trochu strach z tvrdnuti gufer atd.
Je teda pravda, ze to auto nikdy nebrodilo.
A to mpi ma mnohem lepsi vzduchac, srovnatelny se skodovkama od mpi feldy vys... Ja likvidaci spi motoru prisuzuji prave nekvalitnim vzhuchovejm filtrum a jejich umisteni, kde ty ruske filtry ani poradne netesnily, filtr samo nemohl treba za to, ze mi praskla ventilova pruzina :) nebo ze jsem nekvalitnim palivem na Pamiru udetonoval tesneni pod hlavou.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
scot
Příspěvky: 354
Registrován: pon srp 08, 2016 06:21
Bydliště: Ostrava

Re: Scotova NIVA

Příspěvek od scot »

Tak vada kusu to není. Jiný kus dělá to samé. Vrátil jsem to a zkusím sehnat nějaký jiný model. @Luděk teď mám ten starý zase namontovaný, až ho budu zase měnit, vyfotím, nějak jsem na to v rozrušení zapomněl.
Tohle je ten nový, v mém autě nefunkční.
Tenhle vypadá podle čísla jinak https://abc-autodily.cz/lada-2107-21073 ... &results=4
Přílohy
prerusovac_new.jpg
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
Příspěvky: 874
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Scotova NIVA

Příspěvek od Jarda_NIVA1.7 »

2 scot:
chapu to teda dobre, ze mas na blikace jednu kontrolku, jako jsme meli v 2101? a spinac vystrazneho Ti neblika? nebo mas ho vubec ? kdyby jsi nesehna ten starsi prerusovac, tak je jednoducha ta uprava s dvena diodama, proste ten pin pro kontrolku odpojisi a das dve kremikove diody v propustnem smeru od vystupu na zarovku do prava a do leva na ten odpojenej kablik ke kontrolce. Podobne jsem u stare dlouhe nivy resil denni sviceni - jednu diodu od parkovacek a druhou od kontrolky mazani...
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
scot
Příspěvky: 354
Registrován: pon srp 08, 2016 06:21
Bydliště: Ostrava

Re: Scotova NIVA

Příspěvek od scot »

Je to přesně, jak píšeš, jedna kontrolka na oba blikače. Spínač výstražného bliká, je to úplně jinde na palubce a je to pravděpodobně napájeno přímo z blikačů. Bastlení se chci pokud možno vyhnout, ale pokud nebude jiná cesta, tak to zkusím.
Uživatelský avatar
scot
Příspěvky: 354
Registrován: pon srp 08, 2016 06:21
Bydliště: Ostrava

Re: Scotova NIVA

Příspěvek od scot »

Během víkendu jsem vyměnil všechny tluimiče a došlo k výraznému zlepšení jízdních vlastností. Příčné prahy teď můžu projet skoro jako by tam nebyly. Nečekal jsem takovou změnu, na STK dva roky zpátky neříkali, že by byly za zenitem. Ještě jsem stačil vyměnit silentbloky panhardky a málem si při tom vyrazit zuby. Nejsem si úplně jistý kvalitou těch silentbloků. ale až se mi podaří povolit ty tyče zadní nápravy, vyměním silentbloky i tam. Chystám se nechat si odstranit ůniky oleje. Neskutečně mně sere, že z auta kape olej. První pokus nevyšel, motor a převodovky jsou tak zaolejované, že nejde zjistit odkud to teče, jen u zadního diferáku to vypadá na gufero u kardanu.. Nechám v ČSAD Havířov umýt motor, převodovky a podvozek a mám s tím přijet znovu.
Henry
Příspěvky: 625
Registrován: ned říj 04, 2009 21:10
Bydliště: BA, SK

Re: Scotova NIVA

Příspěvek od Henry »

V CR na TK kontroluju ucinnost tlmicov? :shock: Tu to nikto nemeria ani ich to nezaujima, ak z nich netecie olej. Nove cierne gumove silentbloky su samozrejme odpad. Do pol roka viac rozpraskane ako tie povodne. Ak nemusis (obrovska vola), nemen alebo iba za nejaky vyssi level typu polyuretan, atd.. Na odstranenie mastnej spiny najprv srobovak, spachtlu a ocelovu kefu a zvysok odporucam Arvu oplachovu (vsetky konkurencne produkty oproti nej v podstate vobec nefunguju).
Uživatelský avatar
scot
Příspěvky: 354
Registrován: pon srp 08, 2016 06:21
Bydliště: Ostrava

Re: Scotova NIVA

Příspěvek od scot »

No když si to tak zpětně vybavuju, tak asi nekontrolují. poslední roky jsem na STK moc nebyl. Spousta věcí je tam ještě původní, ty přední tlumiče byly určitě origo. No já tam nechci dávat ty barevné polyuretany. Dozadu dám černé a uvidím. Moc toho nenajezdím. Není to až takový problém vyměnit, když to už bude jednou povolené. Na přední nápravu jsem koupil tohle, snad to nepůjde moc vidět. https://abc-autodily.cz/domu/1821-sada- ... 04040.html
Uživatelský avatar
Mara
Příspěvky: 1184
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Scotova NIVA

Příspěvek od Mara »

Povolit zadní kosti z nápravy může být náročné. Jak ten valecek silentbloku prirezne silne ke sroubu, tak to vetsinou dopadne odrezanim konce sroubu a da se jiny. Hodi se mit v rezerve sroub i valecek do silentu. Nepouzivam nejaky autegen atd. k uvolnovani pod teplotou, tak treba by to s tim i slo. Sroub co drzi predni spodni rameno v napravnici, je pro me k vytazeni uz uplne sci-fi.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
Příspěvky: 874
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Scotova NIVA

Příspěvek od Jarda_NIVA1.7 »

Mara píše:Povolit zadní kosti z nápravy může být náročné. Jak ten valecek silentbloku prirezne silne ke sroubu, tak to vetsinou dopadne odrezanim konce sroubu a da se jiny. Hodi se mit v rezerve sroub i valecek do silentu. Nepouzivam nejaky autegen atd. k uvolnovani pod teplotou, tak treba by to s tim i slo. Sroub co drzi predni spodni rameno v napravnici, je pro me k vytazeni uz uplne sci-fi.
Valecky, resp. trubicky uz davam jen nerezove, nezarezne to takto, jak rikas a navic koroze nenici silent...
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“