Jarda: co presne myslis? Ja som to cital, ale pisal si v poslednych prispevkoch iba o tlmici kmitov/uchyteni pridavky, nie o kvileni vnutri oboch prevodoviek. S tym si neviem predstavit moc spravit bez kompletnej rozborky a vymeny a nastavenia vsetkeho a to sa malokomu chce robit "preventivne" bez nejakej konkretnej zavaznej zavady. Z vlastnej skusenosti uz viem, ze dify sa daju poskladat naozaj dobre (v 2 sa mi rozsypali loziska, inak by som ich neotvaral), ze sa nederu ani nehucia, ale je to narocne na presnost nastavenia vole/predpatia a treba mat po ruke podlozky. A naco cely kardan (ako najtazsi diel zo spominanych)? Bojis sa tisichranu? Ten ked je v dobrom stave, musi vydrzat dlho. A zosilnene kardany (u nas ich nedostat, asi jedine v RU) namiesto klasickych ta ako expedicna uprava nelaka? Pohon na jednu napravu je vylucne nudzova zalezitost, pri dlhsom pouzivani to vykrivi polohu pridavky (boli tu na fore aj fotky). K vykyvom pridavky sa vyjadrit neviem, ale urcite je klucova vyvazenost kardanov, ktoru malokto riesi.
Cory: nevedel som, ze to je taka skladacka, myslel som, ze to je z jedneho kusu. A ako je na tom zivotnost manziet? Predpokladam, ze ked sa roztrha, tak nasleduje rychly koniec homoklbu v tom prachu. Ja som sa s manzetami velmi potrapil na homoklboch na polosiach, vydrzali radovo mesiace, ta RU guma je total sracka, pisalo sa tu sice o PUR a neoprenovych nahradach, ale tazsie sa zhanaju.
scot: ludia ako Henry sice radi downgraduju homokardan za kardan s krizmi, ale az v momente, kedy homokardan zacne robit problemy
Jasne, Niva musi byt aj hobby a pri obcasnom pouzivani jej vies aj ten hluk odpustit, ale ak by si mal ist na dlhu expediciu, tak je hluk vyznamny faktor psychickeho zdravia a pohody