Scotova NIVA

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10491
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: Scotova NIVA

Příspěvek od Luděk Musil »

Jako zcela volně se to určitě protáčet nemá. Při lehkém sevření prstů to protočíš, ale nějaký odpor by tam měl být. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4261
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Re: Scotova NIVA

Příspěvek od Teepee »

A máš na kuličce schéma řazení? Pokud ne, a protáčí se trochu "gumovatě", není co řešit. Novější NIVA tam to schéma má a přece se točí...
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
scot
Příspěvky: 354
Registrován: pon srp 08, 2016 06:21
Bydliště: Ostrava

Re: Scotova NIVA

Příspěvek od scot »

Schema razeni tam je. Jinak bych si toho asi ani nevsiml.
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Re: Scotova NIVA

Příspěvek od Saša »

To je past na imperialistického nepřítele který ukořistí Nivu a při pokusu o přímý útok zařadí zpátečku . :twisted:
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7209
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Scotova NIVA

Příspěvek od valda1971 »

Saša píše:To je past na imperialistického nepřítele který ukořistí Nivu a při pokusu o přímý útok zařadí zpátečku . :twisted:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
scot
Příspěvky: 354
Registrován: pon srp 08, 2016 06:21
Bydliště: Ostrava

Re: Scotova NIVA

Příspěvek od scot »

Pokud by mel imperialisticky nepritel Renault Clio, ani by mu neprislo divne, ze by mel radit zpatecku misto jednicky.
Uživatelský avatar
scot
Příspěvky: 354
Registrován: pon srp 08, 2016 06:21
Bydliště: Ostrava

Re: Scotova NIVA

Příspěvek od scot »

Konečně mám na nivku trochu času. Vyvezl jsme ji po více než půl roce z garáže a začal jsem se věnovat pravé straně, ke které jsem neměl v garáži přistup. Pokaždé když s ní dělám, rozeberu ji o kousek více, dneska šly dolů nárazníky. Až začínám mít strach, že to zpátky nesložím, některé části jsem rozebíral před více než půl rokem. Snad mám všechno nafoceno. Dostal jsem nedávno nabídku na nivu ročník 2008 s vadným motorem za docela rozumné peníze. Začalo ve mně hlodat, jestli bych ji nekoupil tátovi. Podle informací které mám, se tam ztrácela voda a při pokusu o sundání hlavy zalomili šrouby. Pokud bych uvažoval nejhorší scénář, ze motor je na odpis, kolik by cca mohl vyjít funkční motor 1.7 MPI?
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Cory
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Scotova NIVA

Příspěvek od Cory »

GO motora 1,7 MPi cca 1000e. Novy cca 2500e.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Henry
Příspěvky: 625
Registrován: ned říj 04, 2009 21:10
Bydliště: BA, SK

Re: Scotova NIVA

Příspěvek od Henry »

A teraz este pre uplnost najlepsi mozny scenar: motor je v poriadku :D Ale vazne, zalomene skrutky podla miesta lomu nemusia vadit demontazi hlavy a potom sa daju rukou vyskrutkovat, blok motora so vsetkym co v nom je vydrzi vela, takze mozno staci vymenit tesnenie pod hlavou, skrutky hlavy a pripadne zrovnat ohnutu hlavu. Naklady tak do 50 € a jeden den roboty, ak to robis prvykrat. Ale MPI je pasca na ludi, co si myslia, ze si poradia sami, takze s komplikaciami treba pocitat.
Uživatelský avatar
scot
Příspěvky: 354
Registrován: pon srp 08, 2016 06:21
Bydliště: Ostrava

Re: Scotova NIVA

Příspěvek od scot »

Asi se na ni pojedu podivat. Kdyby to byla 1600, tak beru hned jako zdroj nahradnich dilu, ale na novejsich nivach je vsechno jinak.
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Scotova NIVA

Příspěvek od Ondra1,7mpi »

Možná bych měl k prodeji kompletní motor 2008. Na jisto to budu vědět v neděli... Bude součástí vozu lze vyzkoušet...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
scot
Příspěvky: 354
Registrován: pon srp 08, 2016 06:21
Bydliště: Ostrava

Re: Scotova NIVA

Příspěvek od scot »

Za kolik by cca byl? Ja budu vedet nejdrive 17. Majitel je na dovolene.
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Scotova NIVA

Příspěvek od Ondra1,7mpi »

Nevím cca 8-10t. To je zatím předčasné, ještě jsem ho neslyšel... Jinak kompletní se vším co k benzínové nivě patří, RJ, imo, nádrž, čerpadlo, budíky...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
scot
Příspěvky: 354
Registrován: pon srp 08, 2016 06:21
Bydliště: Ostrava

Re: Scotova NIVA

Příspěvek od scot »

Pokud ta bych koupil tu dalsi nivu, tak bych ho vzal. Jinak dneska jsem, mimo jine, nakoukl, co ze ja tlumenim ve dverich. No samozrejmne je tam rez :) Uz mne to ani neprekvapuje. Kde to nebylo rezave, tak to zase drzelo jak luteranska vira, ale ridicovy dvere mam vycistene.
Obrázek
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Scotova NIVA

Příspěvek od Ondra1,7mpi »

Tak motor nebude...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“