Tak renovaci kol zatím odkládám na zimu. Podařilo se mi sehnat kompletní levně kola z Nivy 2017. Gumy jsou sice 185, ale zatím na tom budu jezdit. Po přezutí je snížená hlučnost sakra znát. Taky jsem pořídil novou baterku, stará byla Starline a zdálo se mi, že tím startérem sotva točí i při úplném nabití. Dorazily i filtry a oleje, ale výměnu nechám na později. Při výměně baterky jsme si všiml rezavého plechu pod ní. Tak jsem to oklepal, obrousil a natřel Fertanem. Až bude čas, dám na to epoxidový základ a až se budou dělat blatníky, tak se to stříkne. Docela mně udivilo, kolik materiálu jsme oklepal a obrousil než jsem narazil na zdravý plech a pořád to drží. Naštěstí se ta auta kdysi dělala z tlustších plechů. Zkoumal jsem, proč je to rezavé a zjistil jsem že tam teče by design. Viděl jsem na youtube video, kde prodlužovali těsnění kapoty i na ty boky, které těsnění nemají, asi to udělám. Byl jsem dneska za autoklempířem. Dohodli jsme se, že mi vymění oba blatníky. Chvíli jsem uvažoval, že koupím z Ladapower jen tu spodní část, ale vzhledem k ceně dopravy jsem se na to vykašlal. Na čele jsem taky našel pár drobných dírek, ale to mi klempíř opraví. Taky se budu muset mrknout na výfuk, zdá se mi, že už není úplně cajk. pokaždé když s tím jedu, najdu nějakou novou drobnost, kterou je třeba opravit nebo potunit, ale nijak zvlášť mi ti nevadí, počítal jsem s tím. Jen toho času kdyby bylo více.