Zdravím páni, začnem takto, v decembri som si kúpil nivku 1600 r.v. 1991 LPG, no a tu začali problémy, takže cestou domov z Babinej (Dobrá niva okr. Zvolen) zisťujem že je nejaká lenivá, vo zvolene čapujem plnú LPG a pokračujem domov, cesta hore donovalmi des a hrúza 1-2 a zas 1-2, no dobre tak som sa doplazil nejak do Ružomberka a začala diagnostika, ako prve zisťujem viaznúce zadné brzdy, problem odstraňujem, idem dotankovať LPG nech viem na čom som hmmmm vychádza mi spotreba 29 litrov
tak ideme s Nasťou ďalej, repas karburátora, koplet vypucovaný a zrovnané dosadacie plochy, vyhodený ekonomizér, idem dalej, meriam predstih a hľa vyše 30° na voľnobehu vravím o.k. tak rozborka rozdelovača, čapy závážíčok na odstredivke vydraté a uvolnené, tak som ich doklepol všetko premazal, samozrejme v prdeli aj podtlak, takže zatial výmena podtlaku a ramienka, nastavenie predstihu na 5-7° a výmena sviečok, popri tom ešte aj repas náhradnej prevodovky čo mi chalan pribalil, lebo na tejto 5-ka nešla vôbec a dvojku vyhadzovalo, samozrejme repas splyňovača, nové membrány a rovno som si hodil nádrž pod kufor no a teraz k pointe
so spotrebou LPG som sa dostal na 16,7 l/100km a maximálka na 90-100 km/h ani za svet rýchlejšie
tak som sa nasral a šup nový rozdelovač, lenže čo čert nechcel just výrobca MS Germany
neva nahadzujem ho a ľaľa žiadna zmena, tak idem laborovať, napichujem stroboskop, externý otáčkomer a šup pod kapotu a tu už je ten problém predstih na voľnobehu drží krásne na 7° pridám plyn na cca 1200 ot/min predstih stúpne na 10° pridám na 1500 ot/min dostávam sa už na 15-17° ešte pridám na 2000 ot/min mám tam cca 30° a pri 2500 ot/min už som niekde cez 50°. A teraz páni raďte prosím.