Dnes jsem se trochu více projel. Trasa Úštěk- Litoměřice - Siřejovice - Roudnice n.L.- Mělník - Luštěnice - Nymburk - Kolín - Štítary a zpět.
Zjistil jsem, že se to dá bez obav použít jako silniční vozidlo, až na ten dost intenzivní až protivný zvuk přídavné převodovky. Ráno to byla úplná tragédie a večer při zpáteční cestě už to bylo snesitelné.
Ne snad že by to utichlo, spíše jsem si zvykl a více nahlas pustil rádio
Dokonce se do kufru vešel i větší nákup. Pravda, v taškách by to asi nešlo, ale volně ložený se naskládal.
S tou nádrží na plyn v kufru jsem to nějak nedomyslel. Když se mě ptali jestli bych chtěl větší nádrž, chybně
jsem odpověděl, že ano.
To jsem ale netušil, že tam nacpou 80 l "bojler"
Krátce po koupi jsem lehce propadl trudnomyslnosti, z toho co jsem to koupil, ale ta se dnes rozplynula, je to suprová kára
Ukázalo se to i cestou, kdy na třech úsecích bylo frézováno (úsek Cítov - Krábčice naprostá šílenost), na poměry panující na českých silnicích ideální vůz