Posilovač parádní, jen se musí vypínat... proto u klíčku ta modrá.... Občas ho nezapnu a pak nechápu jak jsem s tím mohl jezdit... Na tý sériový nechám origo kola, má hliníkový dif a zatáčet se s nima trochu dá... Širší se rvou dost těžko... Nejvíce je to znát na kamenech a kořenech, volant vůbec nemlátí jak před tím...
Teď špekuluju nad přenosným přídavným světlem... No časem kompresor nebo třeba solár a ledničku
Ve čtvrtek čeká STK tak řeším co se dá... Světla a věci co normálně neřeším... Úniky kapalin... Brzdy...
-----------
Relé: 86,30 jdou na baterku, 85 jde do interiéru, 87 ke spotřebiči, pak jde ke spotřebiči silný kábl na kostru. Otázka zní: co s tím kablikem do interiéru? Jak zapojit vypínač? Když tam vede jen jeden kábl? Druhý na kostru?a kam dát pojistku?