Niva Ondra

Moderátor: Moderátoři

Re: Niva Ondra

Příspěvekod Ondra1,7mpi » pát úno 28, 2020 21:14

Tak je tu první produkt z nového...
Ta nová svářečka CO2 je fakt super, dost mě to chytlo :mrgreen: je to znát z 120A na 190A... Rychlost kvalita a tak celkově to jde dobře a hlavně to drží...
Přílohy
IMG_20200228_211314_618.JPG
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
 
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Niva Ondra

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » pát úno 28, 2020 22:35

uchyceni bude pres sb? jak ho mam na 6ti sroubovanych uchytech k napravnici, tak nevim, jestli mi pri brzdeni motorem nedela docela hnusny zvuky... az z toho jde strach, ale dela to uz velmi dlouho a jeste se nic nepodelalo :)
ram na pridavku neplanujes?
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 863
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: Niva Ondra

Příspěvekod Ondra1,7mpi » pát úno 28, 2020 22:44

Na nápravnici napevno dva šrouby klíč 22, na stabilizátor přes sb...
Rám na přídavku zatím neplánuji... Spíše se mi líbí ten rám na celé auto... Osadit sundavacími plechy, novými ošetřenými doma... podlaha hliník atd... Ale to je projekt na delší dobu...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
 
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Niva Ondra

Příspěvekod tajga » pát úno 28, 2020 23:19

to zvaras s trubickovym dratom alebo s argonmixom?
Uživatelský avatar
tajga
 
Příspěvky: 640
Registrován: ned srp 19, 2018 16:47

Re: Niva Ondra

Příspěvekod Ondra1,7mpi » sob úno 29, 2020 06:06

Normální drát, 0,8mm... To jdeš na mě moc odborně :mrgreen:
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
 
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Niva Ondra

Příspěvekod Mara » sob úno 29, 2020 09:13

Na bazaru je v nabidce obal novy, pevnostni a levnejsi nez byvavalo. Kryt pridavky mam trochu pripraveny, ale nedostal jsem se k tomu. Zatim bych rad vymenil dify za 4.1 z 3.9 a nevim jak moc to pujde poznat.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 1176
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Niva Ondra

Příspěvekod Ondra1,7mpi » sob úno 29, 2020 13:03

Bude to trochu poznat... Ale když už bych se s tím dělal tak dif nebo soukolí 4,3...
Mě teď napadají všelijaké věci když mi to vaří :mrgreen:
Hodně mě láká postavit ten podvozek z jeklu a mít pod kastlí ve sloupkách trubkový rám... Schovaný alespoň z větší části kvůli STK... A plechy sundavací na šroubky, samozřejmě dva druhy blatníků :wink: ...
Jen mě děsí ty svazky kabelů, nejraději bych to zjednodušil, zrušil spínací skříňku a udělal žhavení a startování na ňaky čudlík... Ale vůbec se v tom nevyznám, potřeboval bych nějaké schéma nebo radu, ale to je předčasné... Možná příští zimu :mrgreen:
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
 
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Niva Ondra

Příspěvekod Georgius » sob úno 29, 2020 13:51

Ondra1,7mpi píše:nejraději bych to zjednodušil, zrušil spínací skříňku a udělal žhavení a startování na ňaky čudlík...

Na Západě tomu říkají bezklíčkové zapalování :lol:
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
:wave: YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr :love10:
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze :) )
Uživatelský avatar
Georgius
 
Příspěvky: 3997
Registrován: čtv kvě 12, 2005 18:01
Bydliště: Praha

Re: Niva Ondra

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » sob úno 29, 2020 15:23

Ondra1,7mpi píše:Na nápravnici napevno dva šrouby klíč 22, na stabilizátor přes sb...
Rám na přídavku zatím neplánuji... Spíše se mi líbí ten rám na celé auto... Osadit sundavacími plechy, novými ošetřenými doma... podlaha hliník atd... Ale to je projekt na delší dobu...

To Ti ulitne :/, nebo to budes muset na te napravnici udelat sakra robustni (ale v pripade 2 uchytu tomu moc neverim), ale potom to uchyceni pres SB na stabiku nema temer zadny smysl... to spis vedle stabiku udelej nejakou hrazdu a chytni to tam napevno, ale jak rikam, nevim jestli se mi pres to pevne uchyceni neprenasi ruzne pazvuky - hlavne pri brzdeni motorem ve vyssi rychlosti.

todle je dobre vyrobit https://ladapower.com/catalog/tuning-20 ... kit-detail ja tam jen dovaril do podlahy Lko, jak mi kdysi radil Majo a vyrval jsem to u s kusem zdrave podlahy :) jesteze kost neprosla nadrzi a jen do ni udelala dolik

Ja u kratke mozna jen necham puvodni hlinikovej diferak a pujdu do naftoveho uchyceni... myslim, ze jen jednou bych predni diferak rozerval a to byl ten let vzduchem, kdy jsem zlikvidoval obe predni pruziny, uchyceni pp tlumice a asi i trochu zdeformoval kastli.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 863
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: Niva Ondra

Příspěvekod Mara » ned bře 01, 2020 22:44

Ty 4.3 ma Libor a vic jak 90km/h se mu jezdit nechce. Mi to ted toci kolem 3 az 3.5 tis ot. pri 115km/h. Ale uz se ji vic nechce, podle stoupavosti, vetru atd. Pomalejsi dif bych rad kvuli terennim vyjezdum, parkrat uz jsem zadusil motor na redukcni 1st. :) jen to je prace a prace to prehodit.. O vikendu jsem predelaval volant, sportovni se nelibil hlidce. Tak at je vic klidu, uz tam je jiny.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 1176
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Niva Ondra

Příspěvekod Ondra1,7mpi » pon bře 02, 2020 10:26

Jasný, to je otázka priorit, já jezdím max 90... Od tý doby co se mi asi ve 120km/h rozlitnul přední kardan... Nejsem si v té upravené tak jistý... Série zase víc nejede, má Bosch čerpadlo a je to líný...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
 
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Niva Ondra

Příspěvekod Ondra1,7mpi » pát bře 06, 2020 18:44

Tak na jedné frontě je dobojováno :mrgreen:
Zkušební jízda OK, jen geometrii doladit... A gufero na poloose... Detaily :mrgreen:
Uvidíme kdy bude čas pořešit ten druhej traktor...
Přílohy
IMG_20200306_180814.jpg
IMG_20200306_175515.jpg
IMG_20200306_183926_559.JPG
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
 
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Niva Ondra

Příspěvekod Ondra1,7mpi » pát dub 17, 2020 19:37

Za 490kč a čínské výroby se vyřešilo 99% závad na nivě :mrgreen: kromě toho mohu s odstupem potvrdit že uložení diferenciálu se podařilo, jen gufero na poloose a lehce zvlněný kotouč čekají na výměnu... Jinak si konečně off užívám, i když delší trasu jak 30km jsem zatím nedal... Trochu mi připadá jak se vyztužila zadní náprava tak je ten zadek divný při přejezdu kamenů, takový tvrdý nebo co..., je lehký a pružiny jsou spíše zátěžové, takže ještě zbývá doladit parametry nových pružin... Časem... Nebo udělat zdvojené tlumiče...
Přílohy
IMG_20200417_202308_953.JPG
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
 
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Niva Ondra

Příspěvekod Ondra1,7mpi » ned dub 26, 2020 19:49

Tak zase zábava, nejlepší na výměně je likvidace imobilizéru... Jinak to zvuk hodilo, ale ještě se musí pořešit doladění...
Přílohy
IMG_20200426_204855_177.JPG
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
 
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Niva Ondra

Příspěvekod Ondra1,7mpi » úte dub 28, 2020 11:54

Někde psali že výměna naftového čerpadla je náročnější než rozvody, no nevím, já se nejvíce zasekal tím že jsem vystřídal 2 baterky a ta jedna točí ale auto nechytne, po zapojení (nové) baterie to šlo.... Mezitím jsem neúspěch přičítal vstřikům, tak jsem vyzkoušel 3 sady zbytečně... No nic, po výměně jde motor lépe, nevibruje, jen má vyšší volnoběh, to by chtělo ještě poladit... Takže čerpadlo z kovošrotu kde jsem za něj i s hlavou a komponenty dal 400kč maká... Přetěsnit stávající 5000kč... Možná časem, ale mám ještě další v zásobě :mrgreen: nejhorší bylo vyřadit imo, který blokuje stop ventil... A důvěřovat že to pojede i bez zapojení tří konektorů, treré netuším na co jsou... A jede :idea:
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
 
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků