Takže
pro ty co chtějí sledovat pokračování vlákna o relátkách....
Relátka GM z jednobodu zapojena, check svítící, lze nastartovat! Úspěch! Dokonce budíky fungují! Kontrolka baterky svítí i po nastartování- asi nedobíjí, kontrolka oleje nesvítila, ale při obyč relátkách svítila, ale po otočení 3x startérem zhasla(funguje). Jenže by to nebyla niva kdyby bylo vše OK... Motor jde do otáček, i přes 2000, po cca 45vteřinách zdechne, plyn nepomáhá. Během toho stále běží palivové čerpadlo. Jen při startování vypne.
Nové poznatky: 1) ty dva ventilátory jsou svedeny na jeden kábl, relátek přesto 5. Jedno se hřeje, po nahrazení obyč se nic nezmění, jen se přestane hřát. 2) olej na měrce přesahuje o 3-4 cm maximum. 3) po opětovném pokusu nastartovat startér otočí jen jednou a zťeží. 4) odpojen motorek stěračů, hřál se i při vypnuté páčce.
Poradí někdo s čím začít? Radu: nehrab se v tom, čemu nerozumíš jsem už dostal!!! Nějak snad začínal každý...