Stránka 4 z 19

Re: Niva Mara

PříspěvekNapsal: pát bře 23, 2018 11:04
od Marosqo
Pozeram, ze aj u teba plati, cim lepsi offroad, tym dalej treba ist po traktor alebo lopatu :)

Re: Niva Mara

PříspěvekNapsal: ned bře 25, 2018 20:36
od Mara
Tak snaha je, at to je k provozu schopno. Ale lopatu radeji vozit sebou :) Diferak uz ma asi finalni tvar, ale prace na nem jeste nejake bude, nez by sel na stroj.

Re: Niva Mara

PříspěvekNapsal: pon dub 09, 2018 09:13
od Mara
Konecne lepsi pocasi a mohlo by to uz snad jit rychleji. Jeste za zadnimi koly ceka sichta :roll: :D

Re: Niva Mara

PříspěvekNapsal: pon dub 09, 2018 19:54
od Ondra1,7mpi
Hustý, teplo je fajn. Já si čekání na hlavu zpříjemnil výměnou homokloubů, zjistil jsem po té příhodě únik oleje na těsnění poloosy, tak jsem to vzal vše i s čepama a výplachem difu...

Re: Niva Mara

PříspěvekNapsal: úte dub 10, 2018 05:17
od Mara
Ono to slo jeste zbrousit, ale kit tam zatim necpu nez barvy vyzrajou. Detaily nejak radeji neresim, takze diry, novy blinkr a zatim hotovo. Vzadu jsem potreboval sundat vyfuk, at mi za kolem nevadi a nakonec slo dolu i tazne. Tim se toho zase nahrnulo vic k osetreni. Alespon je z ceho odlupovat plechy na laty z tech rozebranych.
To jsi psal, ze mas hlavu nahradni, ale asi na motoru co je skoda rozebrat, co

Re: Niva Mara

PříspěvekNapsal: úte dub 10, 2018 07:58
od Ondra1,7mpi
Tak tak, zatim to nechci rozebírat...

Re: Niva Mara

PříspěvekNapsal: ned kvě 06, 2018 08:39
od Mara
Tak nevim, ma vaha vzduchu nejaky konektor a je nutne aby na aute byla? Kvuli snorchlu. Vcera jsem se divil, zatim ve vyssi rychlosti moc nedrzi volnobeh a kdyz jsem to chtel trochu nastavit na lanku plynu, tak jak se auto rozjelo (z kopce a bez plynu) tak si Nivka sama zvysovala otacky a pri zastaveni klesly. A to i tehdy, kdyz jsem odpojil konektor krokoveho motorku a i snimac rychlosti na pridavce. Co ty otacky jeste mohlo samovolne ridit? Po delsi jizde se to zas uvedlo jen do toho, ze nedrzela volnobeh. Zkusim kouknout na krokovy mot. zatim..

Re: Niva Mara

PříspěvekNapsal: ned kvě 06, 2018 10:53
od Mara
krokovy motorek jsem myslel ze je jinde, odpojil jsem teda cidlo klapky. Ale i tak to nastavovalo samo otacky s odpojenym cidlem na pridavce. A ten snimac vahy vzduchu je ten uprostred nahore ve smesovaci? To s tou klapkou regulace teploty vzduchu v nasavani nema nic moc spolecneho? Jo, učit sa :D --- ale né v tom nahore je benzin. Tak patram po cidle na vzduch (ten nasavac dlouhodobe nema ani ten teplotni regulator, ale to by snad vadit nemuselo, ten je stejne bez dratků).

Re: Niva Mara

PříspěvekNapsal: ned kvě 06, 2018 12:52
od Majo
Snorchel nemoze mat vplyv na volnobeh a veci okolo. Musel si omylom niekde nieco odpojit. SPI ma vo filterboxe snimac teploty nasavaneho vzduchu, externe je potom snimac podtlaku napojeny hadickou. SPI ma tak malo cidiel, ze k spravnemu chodu potrebu kazde jedno cidlo funkcne. Diagnostiku ma na to malokto(funguje to este na starych protokoloch cize nejde na OBD kabli ani cez redukcie). A v ziadnom pripade nemozes nastavovat volnobeh napnutim lanka plynu. To uz totiz snimac polohy klapky povie RJ, ze uz nie je potrebny volnobeh a zdochyna to este viac...

Re: Niva Mara

PříspěvekNapsal: ned kvě 06, 2018 18:25
od Mara
Sesypal se na me check, on teda svitival, ale vcera ukazoval 13 a jeste >asi 22< a dneska 13, 22, 23, 33, 35, pritom snimac na pridavce uz nevykazuje chybu. Cidlo klapky jsem uz dav taky jine starsi a promeril konektor kablu na 20ti cm. Uz dal nevim co a jak. Jinak motor bezi dobre a ty otacky ve vetsi rychlosti se zastavi kolem 1100 a pak padnou k 600 to benzin jeste udrzi, ale lpg jsem zkusil prenastavit ve volnobehu a teprv odzkousim. Nechapu tu klikovku, absolutni tlak a ten zbytek taky. Jeste zkusim neco precist v prispevcich.

Re: Niva Mara

PříspěvekNapsal: ned kvě 06, 2018 20:39
od Majo
Neodpadla ti kostra pre elektroniku? To je fakt moc zavad...

Re: Niva Mara

PříspěvekNapsal: ned kvě 06, 2018 22:14
od Mara
Ted jsem nalít asi 200km a auto normalne funguje, ale vse psane vyse zustava. Check nesviti vkuse a volnobeh pada k 500ot. Nekdy se i udrzi vyse kolem litru, nebo se z 500 vrati na litr, kdyz na lpg nechcipne.
Tu kostru bych mohl najit kde? Motor z baterky mam kostreny na 2x. Potom zkontroluju kostru nedle baterky na kastlu a jinde nevim. I tak diky:)

Re: Niva Mara

PříspěvekNapsal: pon kvě 07, 2018 17:39
od Mara
Ukostreni ke kastli je funkcni, taky vse jine funguje. Chcipa hlavne na plyn, pri vyzareni se ot zbrzdi u 1500 a pak az na dno. V pomale jizde se i obcas udrzi. Tak nevim, co zkusit jinou RJ, jestli sezenu?

Re: Niva Mara

PříspěvekNapsal: čtv kvě 10, 2018 17:04
od Mara
Nevim jak, ale uz Check hlasi "jen" 13 a 35, ale co s tim? Vnitřni očista krokoveho motorku a obtokoveho kanalu klapky? A ta chyba vzduchu? :| :)

Re: Niva Mara

PříspěvekNapsal: sob kvě 12, 2018 18:49
od Mara
Uz zbyva jen 1 chybovy kod 13 a to je teda zrejme lambda. Vytahl jsem z tama lambdu nejaky Japan, takze to origo nebude. Jeste jsem sehnal na test nejakou Bošku, ale stejny vysledek. V male rychlosti volnobeh docela drzi, ale na lpg pri vyřazeni za jizdy padne k nule. Divne je ze auto predtim jezdilo, ale check svitival. Co jsem opravil cidlo na pridavce, tak je na tom takhle.
V mezičase se sviticimi kódy ubylo i střechy na šíbr :D