Stránka 11 z 19

Re: Niva Mara

PříspěvekNapsal: pát črc 19, 2019 23:04
od Mara
Trochu se Nivce provetraly loziska. S nejistotou pri vyjezdu zmakla vylet do Chorvatska a pres Bosnu, Srbsko do Rumunska a domou. V Rumunsku se asi 2 dny drkotala v kopcach a za celou jizdu se nic vetsicho na aute neresilo. Cepy co chtely nektere vymenit uz drive dostaly cosi vic jeste zabrat, jednou se dotahl remen altiku a trochu porovnal bovden zadni rucni brzdy co zacal pribrzdovat. Jedna miska s dorazem horniho ramena, co uz byla taky na vymenu se na tech dirach odporoucela a doraz se zarazil o kousek niz. To asi bylo tak jedine vetsi a jen se trochu upravil styl jizdy, at rany neodnasi doraz tlumice. Miska na druhe strane byla nova. Auto prekvapilo, tak jsem rad. 1 den i drzelo krok s asi 5ti velkymi offy, ale zadne extremy.

Re: Niva Mara

PříspěvekNapsal: sob črc 20, 2019 13:42
od Dusan
Mara píše:Co to je za klic tez nevim, beru na to vetsinou sikovky, jinac to moc povolit nejde. Koupil jsem koncovky na ladu a ocel brzdovou trubku z feldy jsem chtel prekoncovkovat na ty ladacke, jenze.. Prodavaji se na to zakoncovani trubky jakesi pertlovaci pripravky a 1 jsem chtel koupit asi za 1500, co je psany i na ocel trubky a ne jen na cu a al. No a hned v prvnim servisu, kde jsem chtel tu pripravenou trubku nechat zakoncit, tak me vyvedli z omylu, ze bych tim za 1500 tu trubku zakoncil. Sami maji drazsi nefunkcni a cekaji na nejaky za 5tis. Takze asi tak..

Ked ma lave ruky dobabre aj to za 5000. Viem lebo som mal pozican3 zo servisu a vyrabal som novu skrutku.
Ja mam sadu za 20E a tie 4 koncovky som na tom spravil.

Re: Niva Mara

PříspěvekNapsal: pon črc 22, 2019 18:28
od Mara
On se vetsinou zlomi ten trn v onom konusu a potom to jde šejdrem. Sice je to tvrdy kov, co se lame, ale kdyby se povedlo v tom zlomu udelat dirku a zasadit tam nejaky stredovy kolik tak by to mohlo dal fungovat. Jsem tehda navstivil par dilen a byli na tom podobne :D

Re: Niva Mara

PříspěvekNapsal: stř srp 21, 2019 20:17
od Mara
Takhle uz by asi stacila, vic moc tunit asi netreba. Snad uzaverky a udrzovat

Re: Niva Mara

PříspěvekNapsal: čtv srp 22, 2019 13:40
od Ondra1,7mpi
No, já vidím vela možností... S et 0 by to chtělo rozšířit blatníky, rám dopředu, nášlapy atd :lol:
A nezkracoval jsi vzadu pera? Mě se ten zadek zdá nízko... Oproti mojí s 55cm...

Re: Niva Mara

PříspěvekNapsal: čtv srp 22, 2019 15:14
od Mara
Nezkracovalo se nic, kdo vi z jakeho vyletu je foto, co se zatizeni tyce. No osobne ram ani naslapy me nelakaji, neco to vazi a spise by se mi libyly pevnostni prahy. Nedavno jsem takovou kastlu rozebiral a strana s pevnostnimi byla hezky tuha oproti te druhe strane bez pevnostnaku. Ty lemy jeste pravdepodobne prijdou na pridelani. Mam na ne uz koupenou tu offovou gumu 5cm spodem blatniku a blatnik bych rad upravil, jako pro ty tvoje lemy, co se trochu priberou a zaklepou. Nicmene ceka hlavne zregenerovat poloosy, homokynetaky delaji ramus, ale porad zabiraji jak maji.
Na foto mas dobrou barevnou kombinaci :mrgreen:

Re: Niva Mara

PříspěvekNapsal: stř srp 28, 2019 14:09
od Luděk Musil
Mara píše:… .
Na foto mas dobrou barevnou kombinaci :mrgreen:
Lakuje postupně :P . L.

Re: Niva Mara

PříspěvekNapsal: stř srp 28, 2019 15:18
od Mara
Jenze to takhle vypada akčně. Kdybych to tak chtel vymyslet tak to nevymyslim. Ona ta Niva asi zustala celotmavozelena ve vysledku. Ondro nemas tam nejakou katalogovou foto tvojej masiny?

Re: Niva Mara

PříspěvekNapsal: stř srp 28, 2019 20:01
od Ondra1,7mpi
Katalogovou znamená co? Jako že původní stav? Ono každá naftová je originál, což mě teď potvrdila zkušenost s tou kladkou... 1,9 diesel Peugeot s podtlakovou pumpou vpředu má prostě jinou vanu... Toto má z 1,7td...
Ano lakovalo se postupně, dveře se stejně měnili, škoda těch větraček...

Re: Niva Mara

PříspěvekNapsal: pon zář 02, 2019 17:57
od Mara
Tak zase trocha té standartni údržby. Jen se ted chvili nejak nebude jezdit :mrgreen:

Re: Niva Mara

PříspěvekNapsal: pon zář 02, 2019 18:18
od Ondra1,7mpi
No toto opravdu nemám rád... Jednou a pořádně a je chvíli klid... Já myslel že si to sfouknul s těma nosníkama?...

Re: Niva Mara

PříspěvekNapsal: pon zář 02, 2019 19:37
od Mara
No jejda, taky to nejak nevyhledavam. Tehda to nebyly nosniky, ale jen jeden co si o to rekl. Ted jsem potreboval zapasovat svora do difu a prohodit jine polosy, protoze homokynetaky delaly randal. Kdyz uz to bylo vsechno dole tak nezbyvalo nez doodstrojit ten druhy nosnik a pustit se do nej. Vsechno naraz nemozu, to by bylo na dlouho. Takze postupne a mezitim jezdit, at vim ze to k cemu je :)

/////

Ondra: 90 ne, davam slabsi asi 70 a jde dopredu pri jedne robotě. Dozadu zatim nemam nic, ale pokud by neco bylo, tak ten silnejsi. Vpredu pry ty silne kecajó do rizeni, ale nemam zkusenosti. Nicmene vpredu nebo vzadu, hlavne ze tam nekde je.

Re: Niva Mara

PříspěvekNapsal: pon zář 02, 2019 19:46
od Ondra1,7mpi
Svora 90%? A nechceš ho dát dozadu? Nebo máš 2ks?

Re: Niva Mara

PříspěvekNapsal: čtv pro 05, 2019 22:04
od Ondra1,7mpi
Nevyznaš se v MPI? Vysvětlení: Mega Průser Injection, SPI - Střední Průser Injection. To jen tak pivní inspirace ze známosti :mrgreen:

Re: Niva Mara

PříspěvekNapsal: pát pro 06, 2019 16:53
od Mara
Náhodou :D Je fakt, ze k tomu Mpi tady na foru nevim o moc lecebnych postupech v pripadnych potizich. S spi uz to je lepsi a zdejsi dobrodinci uz ledasco naucili. Takze spi mam uz 3. auto a jsem s tim zžitý, vse s Lpg. Problematika rychleho prepnuti na plyn atd. uz me zas nejak nerozhodi. Potom jeste, co jsem vyvedl ten snimac rychlosti z pridavky pod kapotu, tak to je pro me obrovsky skok ke klidnejsi jizde. Obcas mi jeste poustela otacky moc nizko a kdyz mam to cidlo po ruce a ne pod autem, tak jsem objevil ve spojovacim konektoru vetsi vuli mezi kontakty (to stoji za pruzkum i na dalsich par snimacich, kterych moc neni). To jsem stlacil at je 100% kontakt a kurec, ono je z toho zase auto :) Ale porad je co tunit, lecit, udrzovat.. Ať sa clovek nenudi :mrgreen: