Niva Mara

Moderátor: Moderátoři

Re: Niva Mara

Příspěvekod Standa niva » úte zář 04, 2018 18:51

Že by 1.9D :lol:
Lada niva 2121spi
Standa niva
 
Příspěvky: 5
Registrován: čtv lis 09, 2017 13:53
Bydliště: Velký Osek

Re: Niva Mara

Příspěvekod Ondra1,7mpi » úte zář 04, 2018 18:55

Tak tak... Je na ní dost práce... Ale jezdí...
A má i pevnostní dif, takže mohu nandat ty 4,44...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
 
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Niva Mara

Příspěvekod valda1971 » úte zář 04, 2018 19:21

Ondro - co je to za znak? To jsem ještě neviděl. Vlastně v starém rámku původně 2103/NIVA 1600 nový znak.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
valda1971
 
Příspěvky: 7199
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Niva Mara

Příspěvekod Mara » úte zář 04, 2018 19:31

Jezevcika nebo lesniho skunka? :D Ale jo, je to neco jineho motoricky, ale i vyfukově. No vypada dobře, skoro bych si nepamatoval kde jsem takhle parkoval :D ta zelena vlna se teda rozrostla, Niva v ni vypada tak nejak, ze to k ni patři. Hlavne koukam ze mas kratkou, takze prujezdnost, zdvih, dif.. bude jeste nekde jinde nez u te dlouhe, ne? Dizl ma ty origo drzaky predniho difu i navařky na napravnici.. No překvapko, čumim 8)

/////

Ten znak tak ma asi origo, i zrcatka ma jine nez benzin a jsou dobre. Uz jsem jednu takovou zkouknul, jak nekde stala.. Co ta vytunena bila, zustava, nebo ji tahle nahradi? No jsem zvedavy na vyvoj. Pevnostni dif uz je dost ušetrene prace..
Naposledy upravil Mara dne úte zář 04, 2018 19:45, celkově upraveno 1
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 1176
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Niva Mara

Příspěvekod Ondra1,7mpi » úte zář 04, 2018 19:38

Jo, chtěl bych ji zvednout, ale vzadu ne tak moc...
Nejdříve chci udělat rozvody... Pak ložiska, řízení (to má astronomickou vůli) čepy, spojku s převodovkou atd...
A tak za 5 - 7 let novou kastli...
Je super: altík i sání má víš... A žádná řídící jednotka ani čidla a drátky...
Znak asi jen u nafty...??...
--------+
Bílá půjde do světa... Ještě STK a pryč... Chci zrušit všechny co mi tu stojí, včera odjela spi... Už ji stejně tolik nevyužiju, jezdím často oktávkou do Raichu... Tuhle chci opečovávat a zachovat jako raritu do budoucna... Žádný pracovní huntování...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
 
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Niva Mara

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » stř zář 05, 2018 06:04

A kolik si ta naftova vezme? Ja vidim jedinou vyhodu v brodeni, ze to nechcipne, ale v zime zas je problem nastartovat.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 864
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: Niva Mara

Příspěvekod Ondra1,7mpi » stř zář 05, 2018 06:44

Zatím nevím, jel jsem jen 150km, a odhadem podle ručičky tak 10l. Uvidím časem... Ale kdo říká že bude jezdit na naftu :mrgreen: jsou i levnější paliva... :lol:
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
 
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Niva Mara

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » stř zář 05, 2018 08:41

To pak uz nenastartujes vubec... :) jo jasne, pridat tam benzin jde :)
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 864
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: Niva Mara

Příspěvekod Mara » stř zář 05, 2018 09:05

Jo jo, slysel jsem, ze naftovy motor jde upravit na CNG, levnejsi, ekologicke a v motoru docela cisto. :D jsem to trefil, ze jo - supervaz.
10l. se mi zda docela dost, naftak by mohl jezdit za mene, ale nevim jak u Nivy. Za zhruba 10 bych byl schopny jezdit benzin.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 1176
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Niva Mara

Příspěvekod Jarda S. » stř zář 05, 2018 10:27

Jarda_NIVA1.7 píše:ale v zime zas je problem nastartovat.

já ti nevim, měl jsem p205 s motorem 1.9d což by měl být ten samý co v nivě a žádný problémy v zimě nebyli :wink:
Jarda S.
 
Příspěvky: 20
Registrován: čtv srp 23, 2018 16:52

Re: Niva Mara

Příspěvekod Ondra1,7mpi » stř zář 05, 2018 12:25

10 na 150km :lol: dnes evidence atd... Asi 40km a ručička se nehnula :D
Supevaz to bude až se poladi,.. zatím je to super rachotina :mrgreen:
Ale má v TP nášlapy i rám...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
 
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Niva Mara

Příspěvekod Mara » pon zář 10, 2018 16:14

TP mas teda v plne polni, to se hodi. Barvu uz mam prepsanou a zatim i drzi, sramy po vetvich jsou taky zelene, ne bile ani cervene. Zadni dlouhe kosti byly na vymenu a ulozeni na naprave taky chtelo zesilit, tak zadna nuda. Obcas ale zakucka, hlavne vetsi kroutak odspod. Asi by to mohlo delat to vackove kolo jdouci znackou za klikovkou? Trochu od toho pomohl ten stelovaci sroubek (asi jiskry). Civku jsem zamenil a stejne. Jinak to jezdi, tak se mi to rozdelavat zas nechce..
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 1176
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Niva Mara

Příspěvekod Ondra1,7mpi » pon zář 10, 2018 18:02

Jak to funguje nešahat!!! :mrgreen:
Jinak na jednobod mi zbyly věci okolo motoru... Zapalování, karbec atd...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
 
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Niva Mara

Příspěvekod Mara » úte zář 11, 2018 20:46

Diky, dily zatim nejake jsou. To obcasne vynechani v tahu mi zaclo po tech guferech ventilu = opozdene nastavena vacka. Muze ale tohle opozdeni udelat to vynechani v tahu? On se teda opozdi trochu saci ventil a vyfukovy zustane dele otevreny? Tlakovani valcem asi bude slabsi, ale nevim o tom nic moc. Skubani radsi odstranit.
Co by jeste zmenila nastavena mensi vule na vyfukovem ventilu? Jen by se driv otevrel a driv zavrel, to by k cemu bylo?
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 1176
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Niva Mara

Příspěvekod Luděk Musil » stř zář 12, 2018 06:57

Mara píše:… .
Co by jeste zmenila nastavena mensi vule na vyfukovem ventilu? Jen by se driv otevrel a driv zavrel, to by k cemu bylo?
Možná by se dřív otevřel a dřív zavřel, motor by se, díky menším vůlím na ventilech, asi trochu ztišil. A taky by jsi mohl ty ventily podpálit … roztažnost materiálu - prodloužení tyčky ventilu by mohlo způsobit nedovření ventilu a výsledek už jsme několikrát viděli na fotografiích. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10469
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron