Niva Mara

Moderátor: Moderátoři

Re: Niva Mara

Příspěvekod Mara » stř dub 19, 2017 15:27

Stare železo mam rad, nekdy se da jeste vselijak pouzit, ale tohle si klidne necham ujit, nerad bych nekontrolovane lital vzduchem :) O Dukle jsem trochu slysel, pry to i nekdy hledac odnese/neodnese. To musela byt tehda desna cast historie.. snad jsou dneska lidi chytrejsi.
V Medzilaborcich je spravne muzeum "plechovky rajcat" :mrgreen:
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 1176
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Niva Mara

Příspěvekod Mara » pon dub 24, 2017 16:33

:D občas se i trochu zkouší
Přílohy
LN4mo.jpg
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 1176
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Niva Mara

Příspěvekod Mara » stř kvě 17, 2017 16:53

Několikadenní výlet k Spišskému hradu. Navigačka nám nejednou zpestřila trasu průjezdem rómskou osadou a jinudy to nešlo, tož fůra pejsků okolo a pomalý průjezd.. :) No výlet na sibiř to néni, ale zatím stačil.

/////

Ondra: Díky, nápodobně tvému stroji, at taky slouzi. No Nivou to je uplne jine cestovani, kdejaky vymol nejak nevadi a v poklidu se sunout peknou krajinou, pokud mozno mimo hlavni tahy staci :D
Pruziny zatim cekaji nejprve na natreni a na foto je niva docela nalozena a nejak je zhruba v rovine, tak to zatim staci. Taky pripadna vyztuha napravy, co by zvedla misku, by asi znamenala zkraceni pruziny a ty zatim kratit nechcu. Zatim se snad nezkazi, kdyz pockaji:)
Ty tvoje, kdyz navolno slehly o centak, by me zajimalo hlavne o kolik si sedly na relativne prazdnem aute od novoty. Pokud bych jel na dele i s nejakymi dily, tak uz bych je asi nahodil.

/////
Taky jsem kus dovci ladil Ladu a zbytek zase naopak. Konkretne se trochu odlehcovalo, ale casem se jinde beztak necim jinym zatizi. Ty krouzky jsem asi nekde na foru cetl, ze se nemaji nahrivat pres 300'C, ale nevim kde a jestli si to dobre pamatuju :)
Přílohy
2121tatrym.jpg
Naposledy upravil Mara dne čtv kvě 18, 2017 07:47, celkově upraveno 2
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 1176
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Niva Mara

Příspěvekod Ondra1,7mpi » stř kvě 17, 2017 19:36

Výlety nivou jsou super... Křížení zlepšíš, pera furt zahálí co? :D mě se po vyndání a přeměření po 3 měsících smrskly z 55 na 54cm... Teď stojí na špalkách a řeším další opravoúpravy :mrgreen: taky si pak založím téma nivaondra :D
Ať slouží...
No já jim dost dávám, ty nové mají cca 2000 km a 20 metrů dřeva... Ty originál byli ze 44 na 41,5 - 42 cm, to bylo pro tu dlouhou utrpení... Pokud se ale nenakládá asi sednou méně, ale já párkrát i s náloží křížil do maxima...a to jim nedělá dobře. No majo radil míň závitů, myslím že místo 11 dám příště 10, a za 20 let to vyladím k dokonalosti :mrgreen:
Teď momentálně mám káru na špalkách, po výměně zadních ložisek kol jsem nahřál jistící kroužky a asi moc páč jeden se vůbec nestáhnul a z poloosy ho vysunu, i má vůli, asi budu muset sehnat jiný... :( od pondělka kolem ní běham, tak doufám že se dostaví výsledky... Vždycky se zaseknu na nějaký prkotině... Ale krásná dovolená :mrgreen:
,,,,,,,,,
Aha, no ja tech 300 překročil asi 3krát, opejkal jsem si k tomu buřty na pořádnym ohni, hezky svítili červeně... Dnes jsem si je objednal, opékání kroužků mě vyšlo na 1200kč :mrgreen: doufám že zítra dorazí... Už 4 dny nestojí na kolech, no hrůza... Ještě že je na ní co dělat....
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
 
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Niva Mara

Příspěvekod Mara » pon črc 24, 2017 15:24

Po nějakém tom ježdění nezbyde než se zas trochu poválet pod autem :sunny:
Přílohy
cestaniv.JPG
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 1176
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Niva Mara

Příspěvekod Mara » úte říj 17, 2017 10:54

Tady se cpe vosk do dutin ponekud hůře :) nosniku bylo špatneho asi 20cm a dolu slo asi 80cm. Misto nej jde 3mm U profil.
Přílohy
Nosnik.jpg
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 1176
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Niva Mara

Příspěvekod Ondra1,7mpi » sob říj 21, 2017 13:36

Taky mám takový profi nájezdy :mrgreen: naštěstí u tý zvedlí nejsou na drobnější opravy nutný... Taky jsem opravoval, třeba výfuk, šlehali z něj blesky... :mrgreen: laicky ale účinně...
Přílohy
IMG_20171020_140657_1508589187772.jpg
IMG_20170914_134520_1508588869677.jpg
IMG_20171020_140710_1508588989999.jpg
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
 
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Niva Mara

Příspěvekod Mara » sob říj 21, 2017 18:27

Slušné :D výfuk jak z pekla :) Vikend co vikend delam s autem, asi jsi na tom podobne, co. Tyhle prace jsem dlouho odkladal a ted uz stojim asi 2 mesice na tech profi najezdech:) nicmene, zacinam pomalu kompletovat, ale trva to. Kdejaka prkotina zabere cas. Pustil jsem se zatim do renovace stredni casti auta, a zbyle casti zase nekdy za cas. Jak je zima na krku, tak uz to moc venku nejde a hlavne to chce konecne zas projet :mrgreen:
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 1176
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Niva Mara

Příspěvekod Ondra1,7mpi » sob říj 21, 2017 19:15

To já moc čas na to nemám, spíš se tím bavím, když hlídám prcka. Zatím jsem nic časově náročnýho nedělal. Spíš drobnosti, nejčastěji to řeším výměnou za nový díl, ale někdy improvizuji... Ta spi šlape lépe než MPI i když má více km, ale je shnilá, asi si budu v zimě hrát s nosníkama...plechy jsou ok. Ty někdo už řešil. Asi taky vyztužení účkama, chci to zvednout ale bez vyztužení by to asi nedala... Chtěl bych pustit nápravnici... Zadní vyztužit... Šnorch a T3... Prostě verzi hard... Tu MPI už nechám jak je. Tu budu šetřit na stk :D
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
 
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Niva Mara

Příspěvekod Mara » sob říj 21, 2017 21:19

Jak se dobře zapracuje na tech nosnicich, tak se to myslim dostane na jiny level v odolnosti i trvanlivosti. Rikajan to ma zmakle perfektne :) Zatim ale nechavam co drzi, takze tech nahrad bylo co nejmene. Cele leto jsem mel podlahu rezatou jak lišku a co nešlo propichnout sroubovakem (a nejak moc toho nebylo), to přetahl odrezovac a uz nakladam vrstvy barev. Tvoje auta obe vypadaji jak nove z fotky a zvlastni, ze ta Spi jede lepe, to je divne:)
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 1176
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Niva Mara

Příspěvekod Ondra1,7mpi » ned říj 22, 2017 12:37

Fotky klamou, ale ta MPI je udělaná, koroze pouze v zadní části zadních podběhů, odrezovač, flexa a kvalitní barvy nesmí chybět...
Ta MPI měla špatný hydroštely, i potrubí na olej, motor šel na 3 válce... Něco se tam podělalo, ale chci v zimě řešit...
Proto potřebuju 2nivy...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
 
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Niva Mara

Příspěvekod Mara » pon pro 04, 2017 10:53

:D Nahodou rozpoznal by nekdy co to je za ojejovy filtr? Asi bych jej dal na Nivu, jen je skoro 2x vetsi nez obvykle, ale sroubeni a tesneni se zda byt shodne s tim co tam patri
Přílohy
Filtrolej.jpg
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 1176
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Niva Mara

Příspěvekod valda1971 » pon pro 04, 2017 12:38

Stejné, nebo obdobné "hovado" jsem měl ještě loni na 2101. Také azbuka, ale ne CCCP. Dřív byly filtry v této velikosti normální. Pokud ho tam dáš, počítej s větší náplní než jsi zvyklý, myslím že asi 0,5l.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
valda1971
 
Příspěvky: 7199
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Niva Mara

Příspěvekod Mara » pon pro 04, 2017 13:42

Vyhodu to asi melo v lepsi cirkulaci oleje, kdyz to teda je na osobak. Na tech dnesnich se asi trochu setri, nebo i ty male staci.. Tenhle by si skoro zaslouzil spis do vitryny, ale na motoru bude lepsi. Taky si rikam, zeby v takove velikosti mohl zmaknout i 2 vymeny oleje :)
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 1176
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Niva Mara

Příspěvekod Crocodile » pon pro 04, 2017 18:26

Je tam napsáno Vyrobeno v NRB - v lidové republice Bulharsko. Evidentně pro ruské vozy, když je to v ruštině.
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Uživatelský avatar
Crocodile
 
Příspěvky: 3535
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Choceň

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků