Stránka 33 z 34

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Napsal: úte lis 07, 2023 22:28
od scot
Ty rozmery co jsem psal byli ochotni schvalit na mou seriovou Nivu.

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Napsal: stř pro 27, 2023 05:40
od Jarda_NIVA1.7
Tak za zapis ramu uz chteji v Lade 1500,-kc a na pneu mi radeji ani neodpovedeli :( P. Vozab kdysi tusim rikal 500,-kc, kdyz jsem se ptal na kratkou a na stare dlouhe tam byl uz nejak zapsany, ale na urade chteli potvrzeni a to mi vystavil a nic za to nechtel.

Jinak si hraju s vyhrevem sedacek, spolujezdcova hotova, ridicova - operak hotovy, sedak jsem musel vymenit molitan z nejake starsi spolujezdce, co jezdila u hradu Pernstejn. Jinak provedeni jak u Rapida 130, zpracovani horsi, treba proriznuta kozenka (to natahnou pres ostrou hranu plechu :/. Nejlip se mi asi rozebiraji sedacky v octavce a felda je neco mezi.

Ani jsem si nevsiml te zaplaty na operaku, tam to mam o octavky taky roztrzeny, to je nastupovanim, zajimave, ze ja v tom miste sedacku vubec neopotrebovavam.

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Napsal: stř pro 27, 2023 10:32
od Jarda_NIVA1.7
Vse na sedacce, ovladac na bocnim plastu, takze do auta jde pouze jeden kablik s pojistkou, je tam nekde pripravene plus po klicku?, abych neco nepretizil. Dekuji. Pojistky jsou na kazde sedacce 15A, coz mi prijde prehnane, pritelkyni jsem meril tenkrat odber obouch najednou a pres 8A to neslo, mozna spicka pri zapnuti.

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Napsal: stř pro 27, 2023 13:22
od scot
Po mne za ty kola nechteli nic.

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Napsal: stř pro 27, 2023 13:47
od Jarda_NIVA1.7
2 scot:
a jak je to dlouho?, me psal, ze to je spravni poplatek za zadani do registru ministersva dopravy, tak tam zkusim jeste zavolat, jestli by to za tech 1500,- neslo udelat i stema kolama.

Sedacky hotove, ovladace by na stredovem panelu byly efektivnejsi, ale tahat tam takovej svazek mi prijde zbytecne, todle je lepsi i kvuli jednoduchosti demontaze sedacky, kdyz se treba nekdy rozhodnu osetrovat podlahu :).

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Napsal: stř pro 27, 2023 15:04
od scot
Já to dělal v únoru 2022

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Napsal: pon led 15, 2024 00:05
od Henry
Jarda: uz neviem presne, v ktorej teme si to pisal, ze si vymenil brzdovku za DOT5 (silikon), tak dam to sem do tvojej temy - prave som sa docital, ze DOT5 nie je vhodna pre ABS, pretoze pri "pulzovani" ABS sa mozu vytvorit bublinky.. Vies o tom? Ale ty mas tych Niv viac, tak mozno si pouzil DOT5 do Nivy, ktora nema ABS.

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Napsal: pon led 15, 2024 17:46
od Jarda_NIVA1.7
2 Henry:
U teto jsem ji dal jen do spojky, nekde jsem to tu taky psal, ze do ABS neni moc vhodna a uz vubec ne do systemu s ESP.

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Napsal: úte led 16, 2024 08:13
od Teepee
Henry píše:Jarda: uz neviem presne, v ktorej teme si to pisal, ze si vymenil brzdovku za DOT5 (silikon)...
To bude tohle: https://forum.ladaklub.com/viewtopic.ph ... 51#p528551

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Napsal: stř dub 10, 2024 20:28
od Jarda_NIVA1.7
Tak jsem vyndal dnes z depozita kratkou nivu a opravovali ty elektronicky zaznamy, urednice nadavala, ze se tam nic nepreneslo, kola, vyjimky, nic, neverila, ze to je E4, ze je vysoky CO a chtela napsat nizsi, v tom jsem ji zabranil, pak uznala ze vzhledem ke spotrebe asi jo. :). A co me fakt nastvalo, ze misto M1G to zavedla jako M1. Sice s kratkou zadnou expedici neplanuju, ale jsou zeme, kde na nektery cesty to G byt musi, jinak je to na pokutu - treba Island, Australie... Jeste urednik rikal, ze v malem dnes nic neni, ze si to kazdej musi najit v elektronickym a tam to prave neni, jeste vcera to tam bylo a ted mi to zmenili. Stara dlouha N1G a nova M1G to tam normalne maji, ikdyz u tech dlouhych si nejsem jist, jestli by vyhovel zadni najezdovy uhel, ale proste to tam zustalo a nikdo to neresil.

S emisema je dalsi paskvil teto superdemolice, u E1 se mi na emisich snazil dosahnout hodnot E2, nakonec se to povedlo - pry uz hodnoty pro E1 ani nevedou a strikacky pry todle musi splnit, takze clovek pri prepisu zaplati 5tis.kc za E1, ale musi to byt vlastne realne E2, pak u naftove octy E3 zas E4, protoze nepochopil zapis v TP, ze byla v Rakousku jako E4 s filtrem, ale po dovozu do CR a demontazi filtru je zas E3, ale on ji tocil do mrtva asi 1/4 hodiny aby dostal kourivost na hodnoty E4, coz se mu nakonec povedlo, ale ten kolabujici motor v omezovaci nebyl nic moc a jeste se rechtal jestli pry vylitne ojnice a to by jako E3 prosla uplne lehounce.

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Napsal: pon kvě 06, 2024 19:00
od Jarda_NIVA1.7
Dnes chci popojet s kratkou nivou, slapnu na spojku a proslapnul jsem ji, slapnu znovu a pedal total tvrdej jak kamen, prase na prevodovce total vyjetej pistek - zaroven a nesel zatlacit ani po povoleni odvzdusnovaku, pedal uz sel, takze je problem v tom valecku. Napadaji me 2 zavady, ze praskla nebo se ohnula vymackavaci paka spojky na prevodovce a pistek moc vyjel, ale proc nejde zatlacit pri povolenym odvzdusnovaku to nechapu... nekde tu byla zminka o samostavovym prasatku, ale u nove dlouhe 2013 ani u stare dlouhe 1999 nic takoveho nemam (tam bych pistek normalne zatlacil...) a tato je 2006. Napada nekoho k cemu v tom praseti mohlo dojit a proc ten pistek najednou vyjel tolik? Dekuji.

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Napsal: úte kvě 07, 2024 07:45
od Luděk Musil
Samostavný prase (váleček) je snad jen na zadních brzdách :?: . Na předních jsou vlaštovky.
Jednu část problému bych asi viděl na horním spojkovém válci - unavený "O" kroužek nebo vyrezlý válec. Druhá (podobná) část problému bude na spodním pracovním válci. L.

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Napsal: úte kvě 07, 2024 08:18
od Jarda_NIVA1.7
2 Luděk Musil:
jj, prave a i ty samostavove jdou nasilim zatlacit... tady nevim, proc by to bylo, ale myslim, ze jsem tu o tom nekde cetl. Horni HSP v nem myslim problem nebude, myslim, ze to proslapnuti bylo vytlacovani toho pistku :/, ale proc ten pistek se nehnul ani po rane kladivem a povolenym odvzdusnovaku

Kdybys Ludku videl, jakou jsem daval dohromady ted spojkovou hydrauliku u rapida, pracovni valecek na prevodovce vybehanej do ovalu, vycistil, jsem ho, vylapoval, dal nove gumicky, nechal jsem si udelat nerez pistek, silikonovou kapalinu a funguje a nikde netece, Hlavni valec vyrezlej, tak jsem ho nechal nazinkovat a prelapoval, nove gumicky, funguje to krasne.

No budu to muset rozebrat a uvidim, jen mam strach z te paky spojky, vyndavat zas prevodovku se mi nechce... vcera se mi nedarilo ani povolit trubku od hadice a to mam na to trubkovej klic.

edit:
tak ono to bude asi tou korozi v tom pracovnim valecku na prevodovce, ze lezl jen ven a nevracel se, ale ze se ten valecek do te koroze az tak "zalisoval"
edit2:
Ted me napada, jestli to nevytahnu cely :) HSV i s trubkou a hadici s PSV, jestli tam bude prostor a jak je resenej drzak trubka/hadice.

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Napsal: úte kvě 07, 2024 08:49
od scot
A má cenu se s opravou toho spojkového válečku tak babrat? Nový od Bremba koupíš levněji než originál Avtovaz.

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Napsal: úte kvě 07, 2024 09:53
od Jarda_NIVA1.7
2 scot:
tendle opravovat nebudu, to bude asi dost spatny, jo brembo uz jsem objednal za 3kila
Tobe se povedlo to rozpojit na aute? nebo me ted napada trubku od hlavniho horniho valce odpojit a snad by mela jit protahnout.... kdyz uz to budu mit rozdelany, tak vycistim i horni hlavni valec, mozna budu muset dat gumicky a dam rovnou taky silikonovou kapalinu.

Jinac jsem se rozhodl starou dlouhou nivu jeste protahnout STK, projet s ni v zari krizem krazem Rumunsko a pak ji prodat.
https://www.portalridice.cz/clanek/vite ... .sznhp.box