Stránka 22 z 33

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

PříspěvekNapsal: ned čer 03, 2018 21:06
od Jarda_NIVA1.7
2 Majo:
nasel jsem jednu fotku, kdyz jsem se v tom vrtal pred 2 roky, poznas z toho jaka to je klika?
Plovouci cepy mam, diky tomu jsou bez vuli, to u skodovek zacalo u favoritu a tam jsem videl spatnej cep jen jednou.
Nejhorsi, ze to auto mel dolivac - clovek kterej doliva a pak rekne, ze to vpodstate dolil a uz olej nemeni :( a filtr necha puvodni, kdyz jsem to koupil tak byl filtr ucpanej a mazalo to obtokem, tak tam sel vsechen bordel :(.

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

PříspěvekNapsal: ned čer 03, 2018 21:11
od Cory
To je 1,7kova kluka, teda ta tazka

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

PříspěvekNapsal: ned čer 03, 2018 21:13
od Jarda_NIVA1.7
2 Cory:
jj, diky, tak vrtat nic nebudu... ale je zajimave, ze ty ojnice maji kanalky.

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

PříspěvekNapsal: pon čer 04, 2018 05:20
od Luděk Musil
Jarda_NIVA1.7 píše:...nasel jsem jednu fotku, kdyz jsem se v tom vrtal pred 2 roky...
A taky je z té fotky vidno, že ten (ulomenej) šroub byl, před těmi 2 lety, na svým místě. L.

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

PříspěvekNapsal: pon čer 04, 2018 07:05
od Veteranista
Tím přípravkem bych válcě "nehonoval".
Mám ho doma, používám ho na brzdové válce a dělá to úplně jiný povrch, než válec potřebuje.

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

PříspěvekNapsal: pon čer 04, 2018 08:38
od Jarda_NIVA1.7
2 Vetetanista:
Tak dat jen nove stiraky?, ten motor jede dobre, komprese je, ale bere tak litr oleje na 1500km.
2 Ludek Musil:
Njn, byl... Jednou jsem musel napnout retez, protoze to delalo hroznej hluk, tak jestli k tomu nedoslo tenkrat nebo ted nevim, jak bych ho odlomil.

No a hlavne potrebuju vyresit to mazani, mozna nove salky na klice pomohu, redukcni ventil jsem taky podlotil a nevim, co jeste nebo jestli dat to nove cerpadlo, ktere mi prijde volnejsi, ted jsem nekde koukal na niva vanu na nejakym eshopu a prislo mi, ze mam hlubsi, ale mohla to zkreslovat jen fotka.

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

PříspěvekNapsal: pon čer 04, 2018 08:42
od Luděk Musil
Neřešil jsi třeba někdy v těch dvou letech přeskočenej rozvod? Jiná alternativa mě při tom volným řetězu nenapadá. L.

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

PříspěvekNapsal: pon čer 04, 2018 08:44
od Jarda_NIVA1.7
2 Ludek Musil:
To nee... Jen jsem to tenkrat v HU presadil o zub, aby to lip sedelo a ted uz to bylo uplne presne :)

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

PříspěvekNapsal: pon čer 04, 2018 11:07
od Cory
Co sa tyka kompresie...praveze tie zle stieracie kruzky zanechavaju na valci vrstvu oleja, ktora potom pomaha tesnit tesniacim kruzkom. Preto zdanlivo motor, ktory zere olej cez kruzky, ide dobre a ma aj dobre tlaky. Takze ked uz kruzkovat, tak vsetko. Ale bez vybrusu, to je taka polorobota.

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

PříspěvekNapsal: pon čer 04, 2018 11:12
od Majo
Teoreticky mozu byt tie stieracie kruzky zalepene, ked pises, ze ten clovek nemenil, len dolieval. Alebo presne to co pise Cory. Inak ak menit kruzky, tak vsetky, ale ja to tiez velmi nerad robim... vysledok je neisty a nedostavi sa hned. Ale 1l na 1500 fokazu spravit aj uplne mrtve semeringy ventilov

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

PříspěvekNapsal: pon čer 04, 2018 13:12
od Jarda_NIVA1.7
2 Majo:
2 Cory:
Ja nikdy samotne krouzky nemenil, ale vzdy u skodovky celou pistni sadu s vlozkama kvuli zvetseni objemu :)
Gufera jsem daval pred Afrikou nove, nejake italske zelene, ale tam jsem motor dost tavil, takze nejprv litr na tisic, po guferech to kleslo na litr na 3 tis. km a ted uz jsem byl litr na 1500km, no ja bych tu spotrebu oleje ani neresil, kdyby to nemelo ty problemy s mazanim, ktere tam jsou uz od koupe a stale se to mirne zhorsuje. 150 km v kuse a mazani je OK, ale 500km a pak kdyz tomu dam v terenu, tak kontrolka svitila do 1200/min. Ani 2 h prestavka nepomohla, dokonce jsem dal i vymenik voda olej a nic se nezmenilo :/.
S tim, ze jen krouzky je polovicata robota, to je mi jasne, ale kdyz by se to trochu zlepsilo, tak to beru jako plus, ted ten motor sel studenej nic moc, po zahrati se to zlepsilo, ale myslim, ze dost delalo to tesneni pod hlavou.

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

PříspěvekNapsal: pon čer 04, 2018 15:17
od Cory
Hmm..ja viem, ze je to niva, ale co tak spravit tomu motoru GO a nezapodievat sa dorabanim kdejakych vymennikov a zlepsovakov.

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

PříspěvekNapsal: pon čer 04, 2018 16:06
od Jarda_NIVA1.7
2 Cory:
No za 14 dni to musi jet, to uz nestihnu :(, vim ze v idealnim pripade by to chtelo prebrus kliky a vybrus valcu a novou pistni sadu. Ta kupka pisku, kterou jsem kolikrat mel za filtrem nad klapkou :/. Ale to mazani si myslim bude spis cerpadlem, na klice to volne nebylo a ojnicni salky jeste lepsi... Mel jsem favomotor, to bylo volne na klice, ojnice mlatily, mel jsem strach, aby to nepodjelo a mazalo to dobre i na ceste po Madarsku, v tomdle nic nemlatilo, vylozene volne nic a stejne ty problemy s mazanim :/ nikdy jsem nepochopil, ze to prestavalo mazat pri prudkem brzdeni nebo pri naklonu, kdy po chvilce ten motor zacal jit i hur, bezuspesne jsem se to pokusil vyresit pred 2 roky.

Ktera vana je niva? ja mam tu druhou hlubsi, ale na lada-dily tvrdi, ze ta melka :shock:

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

PříspěvekNapsal: pon čer 04, 2018 16:35
od Luděk Musil
Určitě ta hluboká. L.

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

PříspěvekNapsal: pon čer 04, 2018 16:44
od Jarda_NIVA1.7
2 Luděk Musil:
diky, tak to je spravne, ale abych nemel spatny cerpadlo, no obouch co mam, je napsany 2101, zitra je vyfotim...