Dneska bylo hezky, tak jsem vyměnil olej v předním difu a opravil ruční brzdu . Trochu jsem to projel terénem s redukcí a zjistil, že se nezapínají vrtule :/, ale kontrolka mazání neblikala ani při 110°C, takže kvalitní olej 15W40 pomohl. Zkoušel jsem propojit ty dva dráty, co jdou na teplotní spínač, ale vrtule se nespustily, ani jedna , tak musím zjistit, kde je problém, předpokládám nějaké relé, obě vrtule snad špatné nebudou. Je zajímavé, že u auta s takto zkorodovanou karoserií jde vše krásně povolit, to se u škodovek nestává .
Ještě chci vyměnit olej v přídavné převodovce.
->Majo:
Psal jsi mi, že nedoporučuješ GL-5, pročpak? co vím tak tento olej není vhodný k synchronům, ale přídavná převodovka synchrony nemá a tento olej je vhodný na vyšší zátěž, tak nevidím důvod, proč ho tam nedat.
->Luděk Ondrůch:
No možná půjde ven, tak by to šlo takto pořešit.
Hlavně teď přemýšlím, co udělat s tou vypadávající čtyřkou, čím to může být? Zvrchu jde demontovat řadicí páka a zespodu je na převodovce kryt. Myslíte, že je nějaká šance to opravit na namontované převodovce nebo musí určitě ven? Děkuji.