NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Moderátor: Moderátoři

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Míra151 » sob říj 01, 2016 05:34

bych řek že nemaj pořádný základ a dutiny jsou bez vosku, mám ji také doma
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Míra151
 
Příspěvky: 928
Registrován: pát črc 22, 2005 13:41
Bydliště: Skoro JEDOVNICE

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod martas » sob říj 01, 2016 09:08

Jardo ruské výrobky jsou jako víno čím starší tím lepší ;-) už jsme o tom mluvili tolikrát ;-)
Lada Niva 21217, Lada Niva 2121
Uživatelský avatar
martas
 
Příspěvky: 507
Registrován: stř říj 22, 2008 19:47
Bydliště: Vysočina-Lukavec

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Cory » sob říj 01, 2016 17:11

Aj jednobod,aj mpi maju motor 21214. Lisia sa az indexami za cislom 21214.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Panthymaeus (Honza) » sob říj 01, 2016 22:01

Jestli je to jako u břichoplazů, tak je to ochranou i sílou plechů. Měřil jsem 2104 (198x) a 21044 (1996) novější má slabší plechy na všech místech, kam jsem dal mikrometr (lemy, zadní dveře, boční dveře a myslím, že přední čelo)
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
Uživatelský avatar
Panthymaeus (Honza)
 
Příspěvky: 1382
Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
Bydliště: Praha

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » sob říj 08, 2016 06:38

2 panthymaeus:
No prave jsem nekde cetl, ze zeslabuji plechy, aby mohli zesilit nosne casti a hmotnost zustala stejna... ale moc tomu neverim. A plechy zadnich blataku a treba dveri jsou na teto 2007 rozhodne slabsi nez na te 1999, tak kdyz to porad zeslabovali, tak budu muset sehnat nejakou jednu z prvnich ve slusnem stavu, coz nebude jednoduche, ale zas bych ji mohl dat na Vcka, tak klidne i bez papiru...

2 Cory:
tak to je dobre, protoze urednika zajimalo jen to 21214 resp. v pripade me anabaze 21073 a zadne dalsi indexy :)
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 866
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Panthymaeus (Honza) » sob říj 08, 2016 13:04

Jarda_NIVA1.7 píše:..., ale zas bych ji mohl dat na Vcka, tak klidne i bez papiru...


Jen si davej pozor, aby to nebylo auto co papírově prošlo ekolikvidací. Nevím, jak by to pak šlo přihlásit na veterána...
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
Uživatelský avatar
Panthymaeus (Honza)
 
Příspěvky: 1382
Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
Bydliště: Praha

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod valda1971 » sob říj 08, 2016 16:34

panthymaeus píše:
Jarda_NIVA1.7 píše:..., ale zas bych ji mohl dat na Vcka, tak klidne i bez papiru...


Jen si davej pozor, aby to nebylo auto co papírově prošlo ekolikvidací. Nevím, jak by to pak šlo přihlásit na veterána...

V tom případě nijak a ještě by vzniknul velký problém tomu kdo vystavil protokol o likvidaci !
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
valda1971
 
Příspěvky: 7205
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » úte říj 18, 2016 07:07

A opet k zadni naprave niva :(
Pretizil jsem to no :(, 800kg na napravu je povoleno... a zadni je asi na to citliva :(. vcera jsem demontoval diferak a poloosy, diferak ma vsechny zuby, ale uz se rozpada klec na lozisku na hrusce, asi jsem to pretahnul :/ tech nekolik desitek Nm bylo moc :( (a to se udava 120-200Nm je tam nejaka deformujici se podlozka, tak asi uz byla deformovana moc :/). nevim, jak ta bocni na satelitech, to uvidim, az to rozdelam... Tak uz cca 25 tis. km tento dif. najel na me nive. Jinak prave lozisko, odklon jsem na te strane vypocital cca 1°negativ je OK, je to to stare, origo jeste CCCP, najeto cca 90tis. km. Na ridicove strane ale se mi rozlomil vnejsi krouzek v Africe, nebyla tam uz zadna klec, tak jsem tam dal nejake, co jsem si vezl s sebou, no a ted po cca 6tis. km je docela uvolnene :( muselo povolit (bylo min kvalitni, tak to slo, jinak by asi zas ulitla poloosa), je skoro jak vyklopne a tady na te strane merim cca 4-5°negativ v odlehcenem stavu, pri pretizeni to muselo byt podstatne vic :/. Tak nevim, nechat ho a jen vymenit gufero poloosy? uz je total zaolejovana brzda :(, jen mi nekdo rikal nebo psal (asi Majo), ze pri volnem lozisku to gufirko odejde velmi rychle - je tam specialni smerove, co se otacenim uzavira.
Potom uz mam zase trefene uchyceni zadniho tlumice, to uz je asi potreti :) pry je to vec, ktera se nejvic vari, tak se mi libilo to reseni u te silne z niva shopu - navarena trubicka výs na napravnici... letme ulozeni na tlumici zrejme staci - ulitlo ni to jen jednou a to tam byl svarovanej sroub :) tak to je jasne, pevnostni sroub slepenej blatem :).

A zase dalsi silenstvi, uvazuji o 4 pistkach na nivu :) samo s chladaky...*1* ten plovouci 3 pistek je takovy divny*3*
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 866
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » čtv lis 10, 2016 10:59

mam tam jednu nepresnost, smerova gufera jsou na zadni naprave jen u zesilenych poloos, klasicke poloosy nemaji gufera smerova
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 866
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » čtv led 19, 2017 03:28

jelikoz mam porad nejake problemy s LPG v dlouhe nive a ani kolbankovou metodou se mi to nedari sestelovat, tak jsem vcera navstivil specialisty
na LPG mi to do jedne leve zatacky nebo na hrbolech rozhodi smes a zacne skubat, hral si s tim dve hodiny, nakonec vyradil lambu a bez vysledku, stale stejne
jeste kdyz jsem rozjetej, tak mi to na LPG, kdyz vyradim chcipne, ale kdyz dojizdim na krizovatce k semaforu, tak to vetsinou volnobeh drzi, jeste se pozastavi nad tim, ze na LPG to najednou z nicehonic chcipne a pak to zase jde bez problemu nastartovat
1. mi sdelil, ze to LPG dela bezne a ze musim mit v lepsim stavu elektriku, benzin, ze na to nachylnej neni, mam nove svicky champion, kabely jsme merili a jsou OK, doporuceni odbornika je znovu vymenit svicky za brisk silver, vymenit kabely, modul zapalovani a snimac polohy klikovky ( ten jsem s sebou novej mel, ale pry kdyz ho vozim v aute, tak uz muze byt nacatej :)
2. bude pry dobre i vymenit reduktor (mam 20tis. km na membranach a novej filtr) a lambdu, ma taky 20tis. km
3. kdyz toto vse nepomuze, tak pry vymenit RJ LPG i motoru a pak uz jedine motor....
kdyz jim to tam pry necham, tak to jsou schopni snad za 20tis. kc poresit a kdyz by to stalo vic (ze by se muselo zajit az k bodu 3), tak, ze daji vedet.... :)))

A jeste mi to prestalo dobijet :( altik bosch 140A z opela zafiry - vydrzel mi 20tis. km, parkrat brodeni a ted ni do nej tekla pumpa - G12, snad to nebude nic vazneho, kdybych u toho nebyl, tak bych je podezrival, ze mi ho znicili....

A rozladili mi to tak, ze na LPG po ceste domu to strilelo do sani i do vyfuku :( :/, na benzin to stale jelo normalne, nastesti jsem mel pul nadrze, kdyz mi napeti kleslo pod 10V, tak uz to na LPG vubec nechtelo jet, ale na benzin to nastesti dojelo.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 866
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Luděk Musil » čtv led 19, 2017 06:39

Tak to jsi byl opravdu u odborníků a specialistů. Kdo a kde to bylo? Ať vím, kam nejezdit. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10478
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » čtv led 19, 2017 09:52

2 Luďek Musil:
Psal jsem Ti to na mail, jelikoz tam cerpam levnejsi LPG, tak jim nechci delat negativni reklamu, podle me musi byt problem v reduktoru... a asi tam zkusim jeden BRC, co se mi vali nekde doma
Stejne je divne, ze uz v tom aute byl jednou reduktor menen, ted je tam vega a byla tam cometa nebo mozna naopak
V jedne felde mi BRC delalo to, ze se na hrbolech automaticky prepinalo, ale to jsem ani nepoznal, jen jsem se najednou divil, ze jedu na benzin, ted u 1.6 taky BRC mi to ale nic nedela, to jsem koupil starsi LPG za 2tis. kc a funguje perfektne, membrany maji ke 200tis. km, tak at mi nikdo netvrdi, ze po 20tis. km budou KO
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 866
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Luděk Musil » čtv led 19, 2017 12:32

Jj - dík za info.
Ohledně membrán: teď (vloni) v červenci jsem měnil starý reduktor za nový - odešel na membránách. Ten reduktor mi fungoval 80 tisíc v béžové a 150 tisíc ve fialové předchůdkyni.
Koukám do svých čerpacích záznamů:
Ve vínové sedmě mi reduktor najel 80 tisíc.
V bílé nulatrojce 70 tisíc
V béžové nulajedenáctce to bylo cca 80 tisíc.
Určitě by ty reduktory najezdily víc, ale auta šly na prodej, další info o nich nemám.
Takže informace o tom, že membrány vydrží jen 20 tisíc km je hodně podseknutá. Mira Vybíhal (zabývá se montáží LPG a několika lidem z klubu už LPG, vč. mě, dělal) mi v tom červenci říkal, že ty membrány vydrží tak 40 tisíc km a že by se mohly po těch 40 vyměnit. Mě ten poslední reduktor vydržel 230, což znamená 6x víc.
Mmch. jsem v kombíku taky měl kometu a šlapala ohne problém.
Ono taky záleží na tom, jak je reduktor orientován. V první 011 byl upevněn na motorové příčce a při prudším brždění ten motor chcípal nebo k tomu měl náběh. V dalších autech už byl reduktor orientován napříč a už se to chovalo normálně. Říkám záměrně normálně, protože jsem sice rychlý, ale rozvážný řidič a zatáčky nejezdím ani smykem ani za hvízdání gum.
Uff - to je zase elaborát. A ani si nejsem jistej, zda-li jsem řekl to, co jsem chtěl říct :scratch: . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10478
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » stř bře 08, 2017 00:54

tak todle mam jeste v planu, pred asijskym okruhem :)

brzdy - nerez pistky, nejake hadice, kotouce (pistky bych mel obdrzet tento tyden)
zakrytovani altiku - lehce oddelatelne, aby se neplnil bahnem (puvodni kryt odpadl na UA), ale aby se chladil pri delsich jizdach
drzak navijaku (vpredu jekly, vzadu na zehlicku na tazne), 2x 74Ah baterku, namontodat diodovou listu, zadni pracovni svetla
zahradku s drzakem na rezervu v predni casti
namontovat homokinetak mezi prevodovky, misto toho neklidneho neznicitelneho kardanoveho krizku
namontovat rizeni s posilovacem, mozoly od volantu jem uz mel a to byly desitky - stovky km v terenu a ne tisice...
vyztuzit zadni napravu, zadni dvourada vykyvna loziska (namisto jednořadejch pevnejch C3 - volnejch ruskejch), namontovat 70% samosvor
ridicuv predni naboj asi vyrobili na dve upnuti a moc se jim to nepovedlo, takze vymenit, ikdyz lozisko si udela vuli a pak uz to funguje i tisice km, jen to viklajici kolo se mi moc nelibi
vymenit oleje v prevodovkach a diferakach

kdyz by se hodne darilo, tak namontovat bufik ze 603 a vzadu udelat nejake spani

jestli resit predni krupajici kloubky - asi ne, funguje to a u tohodle auta, co funguje, na to se nesaha :)

pevnostni ocelovej predni diferak a spoustu dalsich veci uz nestihnu, mozna treti bod pridavky udelat asi skodovackym SB motoru
ovladani spojky bych taky nejradeji predelal na lanko...
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 866
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Luděk Musil » stř bře 08, 2017 06:33

Jarda_NIVA1.7 píše:...
ovladani spojky bych taky nejradeji predelal na lanko...
Nad touto problematikou jsem přemýšlel před cca 20 lety, když jsem chtěl do první 011 hodit 5-kvaltku z Mirafa, k čemuž nakonec díky (málo)zkrácené kardance nedošlo. Ale u té převodovky, vlastně spojky, byla aspoň ta výhoda, že páka vypínání byla jednozvratná. U Ladaspojky je páka 2-zvratná a bylo by nutný lanko táhnout dozadu a (asi dost ostrým) obloukem obrátit dopředu a znovu dozadu ke spojkovému pedálu. A to lano/bowden by tím pádem bylo dost dlouhý.
A u pedálu dál řešit tentýž problém z 1-zvratné na 2-zvratnou :idea: :cry: .
Nebo máš, Jardo, v hlavě nějaké jednodušší, sofistikovanější řešení/nápad?
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10478
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků