NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Moderátor: Moderátoři

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » úte zář 01, 2015 05:41

->Luděk Musil:
Ne ne, tak jsem to nemyslel, délka bovdenu nevadí, ale mám nějak posunutou prevodovku do auta, otvor v tunelu na radicku vychazi jen tak tak a redukcni prevodovka by si taky rada zalezla dal...
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 866
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Luděk Musil » úte zář 01, 2015 06:09

Jarda_NIVA1.7 píše:..., ale mám nějak posunutou prevodovku do auta, otvor v tunelu na radicku vychazi jen tak tak a redukcni prevodovka by si taky rada zalezla dal...
To jsem z toho Fanda ... tedy :reindeer:
To by (třeba) znamenalo, že máš hnutou (dozadu) přední nápravnici. Protože silentbloky motoru jsou na ní. A potom by to třeba odpovídalo :scratch: . A co kardany? Nevypadává Ti třeba přední a zadní se tam kroutí jako žížala :?:
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10478
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Majo » úte zář 01, 2015 09:33

Niva ma pri pouziti elektrickeho snimaca rychlosti vyvody na prevodovke dva. Na jeden je bez zmeny nasroubovany mechanicky nahon tachometra a ten valcek je na druhom a ma zaslepeny vyvod na lanko(alebo v pripade mpi ten vyvod ani nema a v tom mieste je konektor)
Kazdopadne ak je to posunute, tak to moze robit problemy tiez. Ja som mal take problemy na kombiku(viko ventilov oprete o prepazku a kardan som musel dokonca v tisichrane skracovat), dôvodom boli zle navarene vnutorne blatniky.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » úte zář 01, 2015 09:37

->Luděk Musil:
Nápravnici snad ne, to by byly posunuté i kola, Marťas na to koukal a říkal, že motor má být blízko přepážky mot. prostoru a kabiny.
Přední nevypadává, ale zadní klepe, hlavně při rychlosti nad 90km/h, už jsem sehnal jiný, ale na tom původním vůle nejsou, prý je ale z 1.6.

Majo píše:Niva ma pri pouziti elektrickeho snimaca rychlosti vyvody na prevodovke dva. Na jeden je bez zmeny nasroubovany mechanicky nahon tachometra a ten valcek je na druhom a ma zaslepeny vyvod na lanko(alebo v pripade mpi ten vyvod ani nema a v tom mieste je konektor)
Kazdopadne ak je to posunute, tak to moze robit problemy tiez. Ja som mal take problemy na kombiku(viko ventilov oprete o prepazku a kardan som musel dokonca v tisichrane skracovat), dôvodom boli zle navarene vnutorne blatniky.

->Majo:
aha, to je to na co jsem se ptal... ja mam pouze jeden vývod, takze snímač rychlosti jsem dal jako průchozí - na snímači mám přišroubovaný náhon tacha, takžýe ten bovden náhonu je skarede ostre ohnutý nahoru. :(
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 866
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Luděk Musil » úte zář 01, 2015 10:07

Majo píše:... a ten valcek je na druhom a ma zaslepeny vyvod na lanko(alebo v pripade mpi ten vyvod ani nema a v tom mieste je konektor)... .
Aha ... tak už vím, co mi to Trevor dal za náhon tachometru :idea: .. z jedné strany klasika vstup na bowden, z druhé strany plochá konektorová patice se 3-mi vývody.
Nechcete to někdo? L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10478
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » úte zář 01, 2015 10:21

Luděk Musil píše:
Majo píše:... a ten valcek je na druhom a ma zaslepeny vyvod na lanko(alebo v pripade mpi ten vyvod ani nema a v tom mieste je konektor)... .
Aha ... tak už vím, co mi to Trevor dal za náhon tachometru :idea: .. z jedné strany klasika vstup na bowden, z druhé strany plochá konektorová patice se 3-mi vývody.
Nechcete to někdo? L.

->Luděk Musil:
já bych ho vyměnil za ten můj, ale nemám ho kam namontovat :( mám přídavku asi z 1.6... co by udělalo, když bych ten snímač dal na 5q převodovku, trochu by to kecalo řídící jednotce, vadilo by to? když to jezdilo i bez něho. Nevím teda jestli tam je dost místa, co se týče karoserie okolo... Ale stejně bych dal rád dohromady tu origo převodovku a tam už ho vůbec nebudu mít kam dat... :/

ještě přidám nějaké fotky:
Přílohy
06.jpg
nevim, jestli ta kola nejsou prehnana, no maximalne prijdu o lemy
07.jpg
misto abych delal neco poradneho, tak to tunim...
03.jpg
po nastříkání, už je zase poškrábaná...
04.jpg
takto blbě to mám.... :( rekl bych tak 20 mm
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 866
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » stř zář 02, 2015 08:03

přítelkyně dala něco sem na facebook a já nejsem schopnej neco napsat, udelat galerku...

https://www.facebook.com/petra.buresova ... 6467087451

https://www.facebook.com/pages/%C5%BDlu ... 3341787797
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 866
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Luděk Musil » stř zář 02, 2015 08:11

Jarda_NIVA1.7 píše:... takhle blbě to mám ...
A není jen chyba ve špatně usazeném deklu?
Tohleto by mohlo být i původní příčinou vypadávání kvaltů. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10478
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » stř zář 02, 2015 08:30

->Luděk Musil:
Nene, dekl byl první, co mě napadlo, ale sedí přesně na redukční převodovce a otvor kopíruje okénko v tunelu. Prvotní příčina to byla, ale teď 4ka už vypadává i bez manžety. Marťas mi říkal, že lije olej, tak, že sundá celou řadičku - ty 3 šroubky, to já ani náhodou...
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 866
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Luděk Musil » stř zář 02, 2015 14:07

Das ist unmoglich.
Pokud na redukce sedí přesně - tak musí sedět přesně i na hlavní převodovku.
V podstatě jediný, co mě teď napadá: jaká tam byla původně hlavní převodovka a jaká je tam nyní? L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10478
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Raduz » stř zář 02, 2015 16:16

Čéče to je záhada udělej fotku ze spodu.....
Nebylo to bouraný a pak nějak poslepovaný?
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
Raduz
 
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » čtv zář 03, 2015 07:12

->Luděk Musil:
Původně tam byla asi origo prevodovka (tam to bylo tak o centak lepší), ale vypadavala 4ka, tak jsem tam dal tu žiguláckou. Redukční převodovka by ráda dál - směrem dozadu, ale nepustí jí úchyty v podlaze.
->Raduz:
Tak bourany to asi bylo, ale vypadá celkem dobře opravený...

Napadá mě celý agregát uvázat za strom a couvat, no jenom abych si neotrhnul pulku auta :).
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 866
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Luděk Musil » čtv zář 03, 2015 07:30

Jarda_NIVA1.7 píše:->Luděk Musil:
Původně tam byla asi origo prevodovka (tam to bylo tak o centak lepší), ale vypadavala 4ka, tak jsem tam dal tu žiguláckou. Redukční převodovka by ráda dál - směrem dozadu, ale nepustí jí úchyty v podlaze.
Jardo, asi jsem tu otázku nepoložil zcela přesně - takže znovu:
Jaká tam byla původně převodovka? 4-kvalt nebo 5-kvalt?
Jaká je tam nyní převodovka? 4-kvalt nebo 5-kvalt?
---------------------------------------
Na vysvětlení: hlavní převodovka je pro všechny modely (2101 - 2107, 2121) stejná ... tedy stejně dlouhá. Liší se pouze "ve střevech".
Může být rozdíl ve výšce a vzdálenosti osy řadící páky. Myslím, že obě tyto převodovky mám doma (nebo aspoň pozůstatky).
O víkendu se pokusím (neslibuju) podívat a srovnat je.
Jarda_NIVA1.7 píše:->Raduz:
Tak bourany to asi bylo, ale vypadá celkem dobře opravený...
Napadá mě celý agregát uvázat za strom a couvat, no jenom abych si neotrhnul pulku auta :).
:scratch: zůstal bych asi jen u toho nápadu. Silentbloky motoru by asi nebyly nejšťastnější. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10478
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » čtv zář 03, 2015 08:34

->Luděk Musil:
Oboje 5q.

Jj, to je pravda s těmi SB. Nebo ještě zkusit všechny SB povolit, lehce to třeba o ten strom předpružit a pak dotáhnout, ale předpokládám, že tam oválné díry nejsou, tak bych si pomohl maximálně o nějaký milimetr a ne alespoň o 15, co bych potřeboval.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 866
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » pon zář 07, 2015 08:28

Tak tady jsem nahrál nějaké fotky na rajče, doufám, že příště bude miň poruch, ale zas to dojelo a to je hlavní, 8000 km za 14 dni. Příští rok mě docela láká k Aralskému jezeru, ale na to je potřeba alespoň měsíc a chtělo by to, aby jel ještě někdo. Týden ke 14 denní celofabrikovce by šel, 14 dní už bude horší...

http://jardaj.rajce.idnes.cz/Slovensko% ... _8_000_km/

a cestou jsem vyfotil i pár NIV :) ta auta jsou prostě všude :D
Přílohy
11707826_1029234043754360_1551619681593663943_n.jpg
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 866
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 0 návštevníků