2 Majo:
Dekuji, tak to tam vpodstate byt nemusi?
proc proboha tak maly prumer, kde se to zlomilo... Pujde to vymenit, aniz bych sundaval prsa?
Velka klika, to myslis nejakou na vetsi objem zdvihem, nez ma 1.7? Ja bez tech der v salkach najel 60tis. km a uz pred tim to urco neco najezdilo, mozna proto ty valce vypadaji, tak jak vypadaji. Urcite dam nove stiraky. Tim honovacim pripravkem bych to vzal jen lehce, pod petrolejem, mozna i jen rukou, aby to odstranilo jen vrcholky a udelalo nejake nove honovani, ktere potom i zabranuje pridirani.
A porad jsem mel problemy s mazanim, kdyz jsem jel 150km, tak se to neprojevilo, problem nastal, kdyz jsem ujel treba 500km v kuse a pak to jeste trapil v terenu, ted na UA uz kontrolka svitila do 1200/min. to uz jsem mel opravdu strach, to je ten hlavni duvod, proc jsem to rozebiral, jinak bych udelal jen hlavu. Olej jsem musel drzet na horni rysce, aby to alespon nejak mazalo. A stejne si zatim nejsem jist, cim to je :/. Navrtanim ojnicnich salek, zas o trochu tlaku oleje naopak prijdu
a pres krouzky to bude brat oleje jeste vic.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet