->Majo:
tak jsem všude dal přísady LM s MOS2 a to šumění se moc nezlepšilo, ale řekl bych, že je to tiší za jízdy a hlavně jde teď dobře řadit a hlavně vyřazovat uzávěrka.
Ten kardan je nějakej nepovedenej, o 90° to nejde natočit, protože to neumožňuje drážkování
ale povedlo se mi to dát trochu líp než to bylo.
Ještě jsem zkoušel vystředit přídavnou, zařadil jsem na ní neutrál a roztočil jsem to, zkoušel jsem všechny kvalty, ale lezla stále dozadu, až se zastavila na těch oválných otvorech, ono mi přijde, že to mám celé posunuté - motor s převodovkou, když dám manžetu na řadičku, tak mi začne vypadávat 2,4,R :/.
Zítra jedu na STK, tak jsem zvědav, ale brzdy jsem opravil, tak by to mělo vyjít. Emise byly s odřenýma ušima
.
Zvednul jsem předstih o cca 4° - propiloval jsem otvor snímače polohy kliky, hned je to na lpg zivejsi a doufam pujde i trochu spotřeba dolu. Ještě musím poladit ventily, ono by to chtělo i vyměnit gufera, protože 1l/1000km mi přijde celkem dost.
Ještě se chci zeptat, jestli když přizvedáte předek, tak prodlužujete přední tlumiče? Mám to o 3 cm a jeden mi začal týct
. Vzadu mám delší pružiny o 6cm a tlumiče jsem prodlužoval o 5 cm.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet