ja prave se snazim, kdyz uz jsem se musel neco naucit a bolelo to, to taky nekdy pouzit v praxi
)) no ja mam SPŠE v ZR a pak VOŠku informatika, z cehoz jsem uplne vypadnul za ty roky, vejšku bych asi dal, ale mam blbou pamet a kvuli konickum, teda autum
jsem se tomu uz tolik venovat nechtel..., jinak moje prace je všech testovani zdr. prostředků, jsem na to v cele firme sam a delam vpodstate temer vsechny mechanicke zkousky, ikdyz ted asi vic papirovani
/, ktere me teda vubec nebavi... a s jakou rychlosti pribyva velke mnozstvi uredniku mi prijde az smesne, to nemuze dobre dopadnout
Tak jestli to je, co mas v prevodovce 80W140 bez Hcka, tzn GL4, tak dejme tomu, vzhledem k hustote to tissi bude, ale urcite to bude mit negativni vliv na spotrebu. Ja se o oleje zacal trochu zajimat, kdyz jsem nejakym super stacenym odrovnal za jednu zimu motor Š130, byl moc hustej a sice kontrolka mazani hned zhasla, ale velmi dlouho trvalo, nez ten motor dostatecne promazal. Kamarad ho taky bral a odrovnal s nim Š120, ale on zil v tom, ze to je jen starim motoru.
Jinak az tak do hloubky se o oleje nezajimam, to mam znameho, ktery procita technicke listy, ja koukam jen na predpis a na specifikace, no do feldy 1.6 jsem se nakonec rozhodl pro olej, kterej nema VW normu, ale subaru
tak ale ACEA i API jsou nad, API vysoko nad, tak co
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet