NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Moderátor: Moderátoři

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod scot » úte lis 07, 2023 22:28

Ty rozmery co jsem psal byli ochotni schvalit na mou seriovou Nivu.
Uživatelský avatar
scot
 
Příspěvky: 351
Registrován: pon srp 08, 2016 06:21
Bydliště: Ostrava

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » stř pro 27, 2023 05:40

Tak za zapis ramu uz chteji v Lade 1500,-kc a na pneu mi radeji ani neodpovedeli :( P. Vozab kdysi tusim rikal 500,-kc, kdyz jsem se ptal na kratkou a na stare dlouhe tam byl uz nejak zapsany, ale na urade chteli potvrzeni a to mi vystavil a nic za to nechtel.

Jinak si hraju s vyhrevem sedacek, spolujezdcova hotova, ridicova - operak hotovy, sedak jsem musel vymenit molitan z nejake starsi spolujezdce, co jezdila u hradu Pernstejn. Jinak provedeni jak u Rapida 130, zpracovani horsi, treba proriznuta kozenka (to natahnou pres ostrou hranu plechu :/. Nejlip se mi asi rozebiraji sedacky v octavce a felda je neco mezi.

Ani jsem si nevsiml te zaplaty na operaku, tam to mam o octavky taky roztrzeny, to je nastupovanim, zajimave, ze ja v tom miste sedacku vubec neopotrebovavam.
Přílohy
410164925_1315057009195097_5076030361071934410_n.jpg
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 866
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » stř pro 27, 2023 10:32

Vse na sedacce, ovladac na bocnim plastu, takze do auta jde pouze jeden kablik s pojistkou, je tam nekde pripravene plus po klicku?, abych neco nepretizil. Dekuji. Pojistky jsou na kazde sedacce 15A, coz mi prijde prehnane, pritelkyni jsem meril tenkrat odber obouch najednou a pres 8A to neslo, mozna spicka pri zapnuti.
Přílohy
411243524_905786357616827_2472407326397514894_n.jpg
411243524_905786357616827_2472407326397514894_n.jpg (81.15 KiB) Zobrazeno 81 krát
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 866
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod scot » stř pro 27, 2023 13:22

Po mne za ty kola nechteli nic.
Uživatelský avatar
scot
 
Příspěvky: 351
Registrován: pon srp 08, 2016 06:21
Bydliště: Ostrava

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » stř pro 27, 2023 13:47

2 scot:
a jak je to dlouho?, me psal, ze to je spravni poplatek za zadani do registru ministersva dopravy, tak tam zkusim jeste zavolat, jestli by to za tech 1500,- neslo udelat i stema kolama.

Sedacky hotove, ovladace by na stredovem panelu byly efektivnejsi, ale tahat tam takovej svazek mi prijde zbytecne, todle je lepsi i kvuli jednoduchosti demontaze sedacky, kdyz se treba nekdy rozhodnu osetrovat podlahu :).
Přílohy
410356629_7164286333593041_4520543127899438182_n.jpg
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 866
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod scot » stř pro 27, 2023 15:04

Já to dělal v únoru 2022
Uživatelský avatar
scot
 
Příspěvky: 351
Registrován: pon srp 08, 2016 06:21
Bydliště: Ostrava

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Henry » pon led 15, 2024 00:05

Jarda: uz neviem presne, v ktorej teme si to pisal, ze si vymenil brzdovku za DOT5 (silikon), tak dam to sem do tvojej temy - prave som sa docital, ze DOT5 nie je vhodna pre ABS, pretoze pri "pulzovani" ABS sa mozu vytvorit bublinky.. Vies o tom? Ale ty mas tych Niv viac, tak mozno si pouzil DOT5 do Nivy, ktora nema ABS.
Henry
 
Příspěvky: 623
Registrován: ned říj 04, 2009 21:10
Bydliště: BA, SK

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » pon led 15, 2024 17:46

2 Henry:
U teto jsem ji dal jen do spojky, nekde jsem to tu taky psal, ze do ABS neni moc vhodna a uz vubec ne do systemu s ESP.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 866
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Teepee » úte led 16, 2024 08:13

Henry píše:Jarda: uz neviem presne, v ktorej teme si to pisal, ze si vymenil brzdovku za DOT5 (silikon)...
To bude tohle: viewtopic.php?f=63&t=24879&p=528551#p528551
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Teepee
 
Příspěvky: 4258
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » stř dub 10, 2024 20:28

Tak jsem vyndal dnes z depozita kratkou nivu a opravovali ty elektronicky zaznamy, urednice nadavala, ze se tam nic nepreneslo, kola, vyjimky, nic, neverila, ze to je E4, ze je vysoky CO a chtela napsat nizsi, v tom jsem ji zabranil, pak uznala ze vzhledem ke spotrebe asi jo. :). A co me fakt nastvalo, ze misto M1G to zavedla jako M1. Sice s kratkou zadnou expedici neplanuju, ale jsou zeme, kde na nektery cesty to G byt musi, jinak je to na pokutu - treba Island, Australie... Jeste urednik rikal, ze v malem dnes nic neni, ze si to kazdej musi najit v elektronickym a tam to prave neni, jeste vcera to tam bylo a ted mi to zmenili. Stara dlouha N1G a nova M1G to tam normalne maji, ikdyz u tech dlouhych si nejsem jist, jestli by vyhovel zadni najezdovy uhel, ale proste to tam zustalo a nikdo to neresil.

S emisema je dalsi paskvil teto superdemolice, u E1 se mi na emisich snazil dosahnout hodnot E2, nakonec se to povedlo - pry uz hodnoty pro E1 ani nevedou a strikacky pry todle musi splnit, takze clovek pri prepisu zaplati 5tis.kc za E1, ale musi to byt vlastne realne E2, pak u naftove octy E3 zas E4, protoze nepochopil zapis v TP, ze byla v Rakousku jako E4 s filtrem, ale po dovozu do CR a demontazi filtru je zas E3, ale on ji tocil do mrtva asi 1/4 hodiny aby dostal kourivost na hodnoty E4, coz se mu nakonec povedlo, ale ten kolabujici motor v omezovaci nebyl nic moc a jeste se rechtal jestli pry vylitne ojnice a to by jako E3 prosla uplne lehounce.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 866
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Předchozí

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků