Skautská Niva - "Červenáček"

Moderátor: Moderátoři

Re: Skautská Niva - "Červenáček"

Příspěvekod skautmalenovice » sob kvě 17, 2014 10:00

Tak už řádně studuju z moudrých knih. Ať tomu trošku porozumím. Ale jednu drobnost jsem tam prozatím nenašel, třeba budete vědět, čím to je. Nedaří se mi vypnout topení. Nivka pořád topí, jako bych byl někde na Uralu. :)
Obrázek
Uživatelský avatar
skautmalenovice
 
Příspěvky: 130
Registrován: ned kvě 11, 2014 05:52
Bydliště: Zlín-Malenovice

Re: Skautská Niva - "Červenáček"

Příspěvekod Luděk Musil » sob kvě 17, 2014 10:09

A co dělají páčky topení? Neběhá jedna z nich tak nějak hodně volně, případně při pohybování s ní je cítit a slyšet takový zadrhávání? L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: Skautská Niva - "Červenáček"

Příspěvekod Raduz » sob kvě 17, 2014 10:15

... se stává že kohout topení je zarostlý a páčka se ani nehne než ji větší silou utrhneš a pak chodí dobře ale bez účinku, kohout se musí vyměnit a dokonce dělají jakýsi keramický údajně nezaroste nevím mně stále chodí ten původní ...
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
Raduz
 
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Skautská Niva - "Červenáček"

Příspěvekod vodis » sob kvě 17, 2014 12:23

Jan Vaníček píše:Nivu bylo možno 100% koupit v druhé polovině 80 let - u nás a ve vedlejší vesnici si je dva lidé koupili. Tuším ale, že v té době již stála ca 100 tis..


Niva tehdy stála přesně 107500 korun.
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Uživatelský avatar
vodis
 
Příspěvky: 1666
Registrován: stř lis 25, 2009 21:18
Bydliště: Rakovník

Re: Skautská Niva - "Červenáček"

Příspěvekod skautmalenovice » sob kvě 17, 2014 13:49

Raduz píše:... se stává že kohout topení je zarostlý a páčka se ani nehne než ji větší silou utrhneš a pak chodí dobře ale bez účinku, kohout se musí vyměnit a dokonce dělají jakýsi keramický údajně nezaroste nevím mně stále chodí ten původní ...


Páčky se hýbají bez problémů a fungují. Až na to, že z mého laického pohledu nedojde ke konci k úplnému uzavření.
Příští týden tedy výměna provozních tekutin a pak hurá za "Škodovkářem", doladit další věci.

A teď mám pár dotazů, za které se mi řádně vysmějete :mrgreen: :

1.) Pod ukazatelem otáček jsou dva "knoflíky". Jeden nuluje měření najetých km. Co dělá ten druhý?
2.) Teplota - po 5 minutách jízdy je na cca 85 stupních a zůstává tak. To je v normě, že? :wink:
3.) O kolik by šla dolů spotřeba, pokud bych sehnal letní pneu? (teď jsou tam zimní Voltyry, viz foto)
4.) A nejhloupější otázka nakonec. Na budíku stavu oleje má být idálně jaká hodnota? 0,4,8 ?
Obrázek
Uživatelský avatar
skautmalenovice
 
Příspěvky: 130
Registrován: ned kvě 11, 2014 05:52
Bydliště: Zlín-Malenovice

Re: Skautská Niva - "Červenáček"

Příspěvekod Křečík Barbuška » sob kvě 17, 2014 15:12

K té 4. Řekněmež, že co 1 tis. otáček to jeden bar, ale ve skutečnosti to bude o chlup slabší což je v klidu. Maximálně by to mělo ukazovat 4 neb je tam nějaký ventil co to hlídá. U studeného oleje to ukazuje více, po zahřátí méně, hlavně nesmí svítit kontrolka mazání.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Skautská Niva - "Červenáček"

Příspěvekod skautmalenovice » sob kvě 17, 2014 15:44

Koko Loko píše:K té 4. Řekněmež, že co 1 tis. otáček to jeden bar, ale ve skutečnosti to bude o chlup slabší což je v klidu. Maximálně by to mělo ukazovat 4 neb je tam nějaký ventil co to hlídá. U studeného oleje to ukazuje více, po zahřátí méně, hlavně nesmí svítit kontrolka mazání.


Díky za odpověď. Takže pokud je to celou dobu jízdy na 0 a vůbec se to nehýbe, ani po ujetí 300km v kuse, tak je ten ukazatel nefunkční?
Obrázek
Uživatelský avatar
skautmalenovice
 
Příspěvky: 130
Registrován: ned kvě 11, 2014 05:52
Bydliště: Zlín-Malenovice

Re: Skautská Niva - "Červenáček"

Příspěvekod ger007 » sob kvě 17, 2014 15:49

staci do toho ukazovatela troska buchnut a on sa rozchodi
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
ger007
 
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno

Re: Skautská Niva - "Červenáček"

Příspěvekod Raduz » sob kvě 17, 2014 18:57

1, koukal jsem na fotky a to je nejake samo domo
2, teplota asi ok ja mam 90°(kdyz mi to zrovna ukazuje)
3, vubec bych nad tim nepremislel zvlast kdyz to mas na tabor letnaky s jemnym vzorkem ti pak budou klouzat
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
Raduz
 
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Skautská Niva - "Červenáček"

Příspěvekod Křečík Barbuška » sob kvě 17, 2014 20:57

Pokud je to porad na nule a motor se nezadira tak je snimani tlaku rozbite :-) .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Skautská Niva - "Červenáček"

Příspěvekod Raduz » sob kvě 17, 2014 21:00

Cervena kontrolka tlaku oleje nesviti? Kdyby jo tak to fakt nemaze.
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
Raduz
 
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Skautská Niva - "Červenáček"

Příspěvekod Křečík Barbuška » sob kvě 17, 2014 21:43

Kdyby to nemazalo tak nedojel dom :-) . Oni vedeli proc kontrolku a ukazatel tlaku udelali na sobe nezavislymi :-) .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Skautská Niva - "Červenáček"

Příspěvekod Luděk Musil » ned kvě 18, 2014 06:51

Buď je špatnej budík, nebo je špatný čidlo, nebo je chyba v kabeláži.
Nic, co by se pomocí multimetru nedalo ověřit. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: Skautská Niva - "Červenáček"

Příspěvekod skautmalenovice » ned kvě 18, 2014 09:15

Pánové, díky za rady. Po projetí multimetrem je jasné, že chyba je v koncovém čidlu . Kontrolka oleje svítí jen při startu a pokud se nepletu, tak je to jen ověření její funkčnosti. :wink:
Obrázek
Uživatelský avatar
skautmalenovice
 
Příspěvky: 130
Registrován: ned kvě 11, 2014 05:52
Bydliště: Zlín-Malenovice

Re: Skautská Niva - "Červenáček"

Příspěvekod Jelen » ned kvě 18, 2014 11:00

Kontrolka oleje sviti kdyz neni tlak. Tedy po zapnuti klicku, kdyz motor nebezi. Zadnou kontrolu to nema. Vymen cidlo a vse bude ok
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků