Zkontroloval jsem zadní brzdy, trochu vyluxoval, vzal do myčky a dnes ME + STK. Na tachometru je 65 049km. Od poslední STK ujeto 1 573km.
Technik mě na STK uvítal slovy: "Tak se s tím pořád trápíte?"
K dokonalosti nebo novosti jí chybí popraskané vnitřní manžety předních poloos, úniky oleje z motoru, z předního diferenciálu a lehce rosí i zadní. Úniky chladící kapaliny. Spojkový pracovní váleček lehce propouští a prachovka je zase prasklá. Ubyla kapalina i v brzdách, v zadních válečkách není, v předních bych jí nečekal, asi to bude HBV. Gufero vlevo vzadu, neteče, ale vpravo těsní líp. Určitě do ní někde zatéká, přední okno, dveře, atp.. Koroze se skrytě zakousla u zadních blatníků, o tom se píše pár stránek zpátky.
A třešničkou na dortu je ten motor, kdyby za studena neklapal, viděl bych to všechno jako řešitelné drobnosti a jezdil bych. Ale takhle? No, kdyby se chtěl někdo (po)trápit místo mě, přijímám poptávky a nabídky.
Jinak jede jak z praku, všechno funguje, sada zimních gum k tomu je, vždy garážováno, tažné, rádio, odpojitelný předek, plná servisní historie, 100% jisté kilometry, prostě leštěnka jak fík.
V březnu to bude 10 let co jí mám(e) a zítra to bude 14 let, co si jí Veliz vyzvedl na Koněvce.
Bílý LADA a okřídlená spol.