Stránka 4 z 5

Re: NIVA nuladvojky

PříspěvekNapsal: pon bře 13, 2017 09:55
od valda1971
Vevnitř nějak podezřele čistá :D Tak ať slouží jen k radosti, ač bez starostí to nebude :wink:

Re: NIVA nuladvojky

PříspěvekNapsal: stř bře 15, 2017 07:29
od Raduz
Taky moc líbí, bože jaký já mám Nivácký absťák.
Prozradíš cenu?

Re: NIVA nuladvojky

PříspěvekNapsal: stř bře 15, 2017 10:03
od Jelen
Vyléčíme :-)

Re: NIVA nuladvojky

PříspěvekNapsal: čtv bře 16, 2017 11:44
od nuladvojka
Ani týden jí nemám a hned zapadnu :evil: ! Ještě že máme ještě jednu Nivu :mrgreen: . Už abych měl gumy značky VOLTYRE :D .
Dneska jsem si koupil originál destičky, takže teď už budou brzdy 100%.
Jo a dával jsem za ní 65000Kč.

Re: NIVA nuladvojky

PříspěvekNapsal: pát kvě 12, 2017 08:19
od nuladvojka
Mám takový menší problém. Když je Nivka studená a hned se s ní rozjedu, tak jede strašně trhaně, než se trochu zahřeje, pak je všechno v pohodě. Kromě stále kolísajících otáček, ale to už je jiná kapitola. Může to být třeba snímač škrtící klapky? Nebo je tam nějaký předehřev? Díky

Re: NIVA nuladvojky

PříspěvekNapsal: pát kvě 12, 2017 08:45
od Ondra1,7mpi
Zdravím
Já mám mpi a asi stejný problém, někdy je první rozjezd trhaný, do kopečka studený rozjezd skoro nemožný, nemá výkon. Po chvilce blafání na volnoběh nebo i prošlápnutí se to srovná do normálu. Ventil volnoběhu jsem čistil, ten způsobuje spíš kolísání otáček. To čidlo polohy klapky mám objednaný, doufám že příští týden nahodím a uvidím... Mohu poreferovat, ale nevím kdo by to čidlo nastavil do polohy 0, prý to tak musí před vložením být...

Re: NIVA nuladvojky

PříspěvekNapsal: pát kvě 12, 2017 10:15
od nuladvojka
To ta moje kopeček vyjede, má výkon, ale tak cca 500m po rozjezdu prostě škube. A s tím blafáním to mám taky, přijdu, nastartuju a otáčky spadnout tak nízko že se skoro udusí, takže to taky musím většinou prošlápnout a pak je klid. Tak to vypadá že máme stejnou vadu :rolleyes: . No a ten snímač škrtící klapky, ten má uprostřed takový kříž který zapadne na tu osičku co je na klapce.Snímač se tam nandá křivě, aby právě ta osička zapadla do toho kříže, pak se snímačem pootočí, aby se srovnal s dírama na šroubky. Takhle jsem to dělali s tátou. Tak mi pak napiš, až to vyměníš, jestli je po problému. Díky :wink:

Re: NIVA nuladvojky

PříspěvekNapsal: pát kvě 12, 2017 11:28
od Ondra1,7mpi
Jo ozvu se, mam toho v planu víc, třeba se to vyřeší jinak... Musím jen počkat až dorazí díly... Čeká mě "hezký" týden... Rozvody, oleje, altík, ložiska, gufera, lemy, podběhy a spoustu dalších lahůdek... Mám pocit že ten dodělávající alternátor způsobuje některé další potíže, ještě s překopanou elektrikou od předchozího majitele je to docela zázrak že to vše funguje... Nicméně dám vědět... Pokud se nerozčílim a nebude ze mě pouze bývalý majitel nivy :mrgreen:

Re: NIVA nuladvojky

PříspěvekNapsal: pon kvě 22, 2017 17:53
od Ondra1,7mpi
Takže sem se k motoru nedostal, týden byl moc krátký, snímač mám nový, ale nenamontovaný, s oteplením se chování auta za studena dostalo do normálu, výměna toho hustýho oleje v převodovce také pomohla k většímu výkonu... I když jsem dal větší pneu jede lépe, člověk by neřek jak ta hustota oleje ovlivní výkon...
Kdyžtak snímač přenechám za 400kč, nový...
Až se dostanu k těm rozvodům a výměně altiku a hned na to i výměně snímače ozvu se, fakt sory za planý naděje... Ten čas nějak letí, snad kdybych se nezasekl na těch zadních ložiskách tak bych to stihnul... Ale jak nemám zkušenosti všechno se na autě vleče...
Zatím zdar

Re: NIVA nuladvojky

PříspěvekNapsal: úte kvě 23, 2017 08:43
od nuladvojka
To vůbec nevadí že ses k tomu nedostal. Já ještě zkusím přehodit tátův starší snímač a uvidím, jestli bude nějaká změna, protože ty nízký otáčky za studena mě fakt nebaví!!!
Zatím díky

Re: NIVA nuladvojky

PříspěvekNapsal: pon říj 09, 2017 08:14
od nuladvojka
Tak mi začal křupat po přizvednutí Nivky kloub, tak ho budu muset vyměnit, ale nevím jestli si mám objednat ten 22 a nebo 24 zubový? Tipuju to na ten 24 ale nejsem si jistý. Poradí mi někdo? Díky :wink:

Re: NIVA nuladvojky

PříspěvekNapsal: pon říj 09, 2017 18:31
od Ondra1,7mpi
Myslím že od 2003 jsou 24 zubů, někdo určitě potvrdí...
Křupe nebo je po smrti? Mě loupou křupou už od zimy, kvůli přizvednutí, a nic... Prý se měnit nemusí, pokud jsou zvuky snesitelné a klouby funkční...
Jinak to čidlo jsem ještě nenahodil... Řeším teď druhou nivu...

Re: NIVA nuladvojky

PříspěvekNapsal: úte říj 10, 2017 08:02
od nuladvojka
Takhle divně od roku 2003 jo?! To já jsem si teda myslel že třeba 22 zubů je na 1600 a od 1700 je 24. Tak nevím.
Jinak kloub není úplně po smrti, normálně jezdí a funguje, ale štve mě ten křupající zvuk při rozjezdu. Já vím, taky jsem to tady četl, že to ničemu nevadí, když křupe.

Re: NIVA nuladvojky

PříspěvekNapsal: úte říj 10, 2017 15:47
od Mara
A nezjistis to podle zmereni tloustky poloosy? Mozna se pletu, ale 22mm tluste mam na stare 1.7i a teda asi i 22 zubu. A ty silnejsi by mohly mit tech 24mm. a treba i 24 zubu (:

Re: NIVA nuladvojky

PříspěvekNapsal: stř říj 11, 2017 09:29
od nuladvojka
Tak jsem teď volal k nám do Mostu, a mechanik mi řekl že se počet zubů nedá odvodit podle roku, že to rusové montovali, tak jak jim to přišlo pod ruku. Takže to asi budu muset rozebrat a spočítat :rolleyes: .