Stránka 1 z 2

Moje krásná Nataša

PříspěvekNapsal: úte led 08, 2013 23:14
od martas
Zdarec všichni, přidávám pár fotek z generálky mojí Nataši. Chvílema jsem myslel, že jí pošlu do hutí, ala nakonec se dílo podařilo...

http://martas110.rajce.idnes.cz/

Re: Moje krásná Nataša

PříspěvekNapsal: úte led 08, 2013 23:25
od valda1971
Gratulka :)

Re: Moje krásná Nataša

PříspěvekNapsal: úte led 08, 2013 23:52
od Kopr
Frajeřina :wink: moc dobrá práce to se musí nechat ,zrovna jsem koukal na ukázky z roku 1983 Paris-Dakar a bylo tam hodně francouzkých Niv stáje Poch :wink: a teď tohle :finga:

Re: Moje krásná Nataša

PříspěvekNapsal: stř led 09, 2013 07:46
od Cory
To je origo 1,6 po facelifte?

Re: Moje krásná Nataša

PříspěvekNapsal: stř led 09, 2013 08:15
od dvk
Dost dobrá práce :thumbleft:

Re: Moje krásná Nataša

PříspěvekNapsal: stř led 09, 2013 18:26
od Míra151
kouká spousta práce, kolik to zabralo času?

Re: Moje krásná Nataša

PříspěvekNapsal: stř led 09, 2013 20:23
od lupo
Pekná robota , ale to Ťa musí baviť , či :wink:

Re: Moje krásná Nataša

PříspěvekNapsal: stř led 09, 2013 21:42
od radek mb
Míra151 píše:kouká spousta práce, kolik to zabralo času?

To je přesně otázka, která mne též zajímá.

Re: Moje krásná Nataša

PříspěvekNapsal: čtv led 10, 2013 09:58
od martas
Díky všem za pochvalu, dělal jsem jak mě to bavilo, měl jsem čas a díly, nemám garáž tak jsem to dělal všechno venku. Na fotkách dole jsou datumy, začal jsem na jaře 2010, 2011 na podzim jsem skončil stím, že lakování a dodělávky byly na jaře 2012... Zdá se to dlouhá doba, ale když se nedá dělat i v zimě v garáži tak půl roku auto stojí venku pod plachtou...

Niva je typ 21217 - motor 1,6 s řízeným karburátorem, známé též jako Axtec :Hangman: , to vše bylo odstraněno už po koupi auta a nahrazeno karburátorem Škoda 120...

Re: Moje krásná Nataša

PříspěvekNapsal: pát led 18, 2013 22:28
od Valach
Tak na tu moji nivu jsi mě napsal že má jít do hutí a ten svůj "EMENTÁL" jsis vyvařil. :lol:
Ale chápu,chceš mě ušetřit tu haldu práce....



Kde mám kuklu? :mrgreen:

Re: Moje krásná Nataša

PříspěvekNapsal: pát led 18, 2013 22:47
od ger007
to Valach, no ked sa chces pustit do tej svojej v klude do toho, ale chcelo by to asi priamu linku z ferony na plech :-D

Re: Moje krásná Nataša

PříspěvekNapsal: pát led 18, 2013 22:53
od Crocodile
Nebo si zařídit pravidelné dodávání plechů rovnou z AvtoVAZu, buď oficiálně, nebo vynášet ven přes zaměstnance. :D

Re: Moje krásná Nataša

PříspěvekNapsal: sob led 19, 2013 10:42
od Majo
Paradna robota. Ja keby som sa do niecoho takeho pustil tak by asi neostalo tolko povodnych tvarov :mrgreen:

Re: Moje krásná Nataša

PříspěvekNapsal: sob led 19, 2013 19:38
od martas
Majo píše:Paradna robota. Ja keby som sa do niecoho takeho pustil tak by asi neostalo tolko povodnych tvarov :mrgreen:


Díky Majo, mě se líběj právě ty její originální tvary :wink:

To Valach:
Já si svojí Nivu vyvařil, protože to bylo moje první auto které jsem si v 19 koupil a mám k ní citovej vztah a ještě bych jí chtěl vzít na pár výletů... Nivu jsem si dělal pro sebe, takže vše jsem dělal maximálně pečlivě...
"Můj Ementál" měl lehce chycený přední blatníky, čelo a spáru mezi nimy, vyhnilý boční blinkry, zadní kapsy ok, zadní dveře, jednu dirku ve dveřích spolujezdce, 20 cm rámu... Na ostatní věci jsem přišel postupně v průběhu oprav chycené nosníky motoru, držáky hlavní a přídavná převodovky, ruční brzdy atd. viz. foto...
Neuraž se, ale z fotek co jsi dal do svého vláka je vidět, že prahy budou na tabák celé, zadní kapsy, přední blatníky, čelo, hrnce světlometů ko, přední podběhy s nosníkem na prach a to jsi nezačal odstrańovat barvu a tu ruskou tlumící hmotu a nevíš co je pod tím za překvápka:wink:
Nechci tě od něčeho odrazovat, pokud je to pro tebe výzva jdi do toho budu Ti držet palce... Ale za mě je to zbytečné plýtvání Tvojí prací a penězma do auta, které to má už za sebou...

Re: Moje krásná Nataša

PříspěvekNapsal: sob led 19, 2013 19:59
od Majo
martas píše:Díky Majo, mě se líběj právě ty její originální tvary :wink: ...

Zle som sa vyjadril, tvary sa pacia aj mne, skor som tym myslel detaily ako priestor pre vacsie kolesa, ine uchytenia naprav atd atd