Netopýří niva

Moderátor: Moderátoři

Re: Netopýří niva

Příspěvekod Netopýr » stř srp 08, 2012 08:33

pokud bych chtěl nechat tyhle disky, tak bych musel dát lemy. Ty mám sice připravený, ale zkusím ještě jak to bude vypadat s Vitaráckejma 6,5x16 ET25 :c)

Net.
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
Netopýr
 
Příspěvky: 288
Registrován: úte pro 16, 2008 09:08
Bydliště: Praha

Re: Netopýří niva

Příspěvekod Netopýr » čtv srp 09, 2012 17:51

se mě zdá, že mi nějak nesprávně termostatuje termostat... pominu-li kolísání teploty, maximální zatím dosažená při normální jízdě je totok:

IMAG0131s.jpg


tzn. pořád jezdim cca na 70st, když má dobrý odpoledne, tak i 80st...
aleee může taky kecat budík, být to normální ap :c)

v http://autodilykrc.cz mají několik druhů termostatů, stranově i teplotně... logicky mi vychází, že nejlepší by bylo dát tam ten (stranově správnej, ale kterej to je) na nejvyšší teplotu - tzn. ideálně 87st, bude-li pasovat...

"normoš":
http://www.autodilykrc.cz/cz-detail-553935-termostat-80c.html
http://www.autodilykrc.cz/cz-detail-554434-termostat-82c.html

s otočenou přírubou:
http://www.autodilykrc.cz/cz-detail-559149-termostat-85c-pootocena-priruba.html
http://www.autodilykrc.cz/cz-detail-554808-termostat-87c.html

ten 87st teda nemá psáno, že by měl otočenou přírubu, ale podle fotky mi to tak připadá... to je jakože rozdíl mezi SPi a MPi?

Net.
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
Netopýr
 
Příspěvky: 288
Registrován: úte pro 16, 2008 09:08
Bydliště: Praha

Re: Netopýří niva

Příspěvekod Luděk Ondrůch » čtv srp 09, 2012 18:10

Sháněj na stříkačku nivu. Samaráckej tam nepatří, má navíc jeden vývod.
VAZ 1117
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
 
Příspěvky: 1499
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno

Re: Netopýří niva

Příspěvekod Netopýr » čtv srp 09, 2012 18:18

máš recht, ten 87st bude ASI na něco jinýho - zapoměl jsem to dát seřadit ještě aby mi to vyplivlo pro nivku...
nicméně ty zbývající tři (a mezi nima i ten s otočenou přírubou) jsou na 2121.
na 21214 není žádný z nich... jdu hledat dál...

EDIT
ale teploty tam nejsou... :c(
http://lada-dily.cz/produkty/detail-produktu/lada--termostat-01-820030.html
to všichni jezdíte s 80-82st termostatem? mě to přijde málo :c))
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
Netopýr
 
Příspěvky: 288
Registrován: úte pro 16, 2008 09:08
Bydliště: Praha

Re: Netopýří niva

Příspěvekod Netopýr » sob srp 11, 2012 18:56

Kolben píše:Ty 3 dráty smotané v motoru... Nejsou to dráty od snímače otáček z přídavky? Já je našel smotané na podobném místě :-)


tak nebyly :c)
čídlo z přídavky jsem měl odpojené (víbůch proč - možná kvůli načatému jednomu z kabelů, nebo snad kvůli tý vodíkovýmu homoudělátoru co tam byl...).

takže opět vznáším dotaz :c) netušíte někdo kam můžou v originále vést tyhle dráty?
http://21214.rajce.idnes.cz/1996#P1050873a.jpg

co kouká ze svazku jsou tak 5cm dlouhé, takže to nebude nikam daleko :c))

Net.
EDIT: tady jsem ještě našel pohled z druhé strany - podle umístění a velikosti konektoru bych řekl, že by to mělo být přesně to, co mi tam chybí, ale... kam to má vést origo???
konektor.jpg
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
Netopýr
 
Příspěvky: 288
Registrován: úte pro 16, 2008 09:08
Bydliště: Praha

Re: Netopýří niva

Příspěvekod jiri.k » ned srp 12, 2012 07:14

[quote="Netopýr"]se mě zdá, že mi nějak nesprávně termostatuje termostat... pominu-li kolísání teploty, maximální zatím dosažená při normální jízdě je totok:

Než se pustíš do zbrklé výměny termostatu, zapni auto na diagnostiku. Tam najdeš teplotu motoru jako údaj, co bere řídící jednotka. Nivka má termočidla totiž dvě, jedno pro řj a druhé pro budík. Ten bývá prolhaný. Mám to taky tak a zjistil jsem to až podle teploměru ponořeného do chladiče..
jiri.k
 
Příspěvky: 228
Registrován: sob črc 25, 2009 19:27
Bydliště: hradec kralove

Re: Netopýří niva

Příspěvekod Netopýr » ned srp 12, 2012 07:54

mám SPi - tam se diagnostika snad dá dělat jen vyblikáním ne?
jinak dobrej tip, diky moc, zkusim někde půjčit teploměr a testnout to.

Net.
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
Netopýr
 
Příspěvky: 288
Registrován: úte pro 16, 2008 09:08
Bydliště: Praha

Re: Netopýří niva

Příspěvekod Cory » ned srp 12, 2012 08:32

Aj na SPi existuju diagnostiky.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Netopýří niva

Příspěvekod ger007 » ned srp 12, 2012 16:43

ladaklub v brne ma spi diagnostiku
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
ger007
 
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno

Re: Netopýří niva

Příspěvekod Netopýr » ned srp 12, 2012 18:33

díky, o Brňácích vim, že jsou šikovný, ale mám to tam "trošku" z ruky :c((

zkusím pořádně propláchnout chladič a spol a jestli kolísání nepřestane, tak termostat zkusím v hrnci s teploměrem nebo najdu někoho s diagnostikou kolem prahy :c(

Net.
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
Netopýr
 
Příspěvky: 288
Registrován: úte pro 16, 2008 09:08
Bydliště: Praha

Re: Netopýří niva

Příspěvekod hush » pon srp 13, 2012 09:45

Netopýr píše:
Kolben píše:Ty 3 dráty smotané v motoru... Nejsou to dráty od snímače otáček z přídavky? Já je našel smotané na podobném místě :-)


tak nebyly :c)
čídlo z přídavky jsem měl odpojené (víbůch proč - možná kvůli načatému jednomu z kabelů, nebo snad kvůli tý vodíkovýmu homoudělátoru co tam byl...).

takže opět vznáším dotaz :c) netušíte někdo kam můžou v originále vést tyhle dráty?
http://21214.rajce.idnes.cz/1996#P1050873a.jpg

co kouká ze svazku jsou tak 5cm dlouhé, takže to nebude nikam daleko :c))

Net.
EDIT: tady jsem ještě našel pohled z druhé strany - podle umístění a velikosti konektoru bych řekl, že by to mělo být přesně to, co mi tam chybí, ale... kam to má vést origo???
konektor.jpg


Typoval bych to na dráty ke stěračům světel.
Lada Niva 1.7 SPI LPG 1998 Praktik
Lada 4x4 1.7 MPI 2017 Clasicc
Uživatelský avatar
hush
 
Příspěvky: 307
Registrován: pon led 01, 2007 20:51
Bydliště: Vyškov

Re: Netopýří niva

Příspěvekod Netopýr » pon srp 13, 2012 11:12

ano, téměř jistě to opravdu budou dráty ke stěračům světel... mám tam i druhý motorek, hadičku vedenou před chladičem, ale motorky nikde, takže to bude určitě ono - diky moc !

Net.
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
Netopýr
 
Příspěvky: 288
Registrován: úte pro 16, 2008 09:08
Bydliště: Praha

Re: Netopýří niva

Příspěvekod Kolben » pon srp 13, 2012 12:05

Aha, tak proto jsem tam nic podobnýho nenašel... Stěrače ani ostřikovače světel nevlastním, takže jedinej 3drát bylo fakt to čidlo...
Lada Niva, r.v. 2000, 1.7 SPi, aktuálně v přestavbě
Kolben
 
Příspěvky: 136
Registrován: pát říj 14, 2011 12:04
Bydliště: Střední Čechy, okr. Benešov

Re: Netopýří niva

Příspěvekod Netopýr » čtv lis 15, 2012 13:56

tak díky aktuální rodinné situaci prodávám...

reálný stav je ten, že by bylo vhodné sáhnout svářečkou na klasický místa na podběhy, jinak je to uplně vpohodě.
motor jede moc pěkně, startuje na drc, mechanicky není problém.
přední náprava má vůle, takže přidam sadu čepů co jsem chtěl měnit a už jsem se k tomu nedostal...

kdyby chtěl někdo něco na nivu, téměř jistě to najdu, ceny slušné páč potřebuju vyklidit stodolu kde to překáží... mam nějaký disky, gumy kdyby někdo něco...

Net.
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
Netopýr
 
Příspěvky: 288
Registrován: úte pro 16, 2008 09:08
Bydliště: Praha

Re: Netopýří niva

Příspěvekod RIKIJAN » čtv lis 15, 2012 18:30

tak ale to snad nemyslíš vážně já už se radoval že budu na akcich potkávat aspon jednu nivu která jezdí i v terénu a ty tohle
Lada Niva 1.7i GM praktik rok 1997 offroad
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
RIKIJAN
 
Příspěvky: 374
Registrován: pon črc 05, 2010 18:55
Bydliště: Náchod

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků