vik2 píše:""Nivu jsem nikdy neridil, ale jsem na ni machr.""
no, nebavíme se jenom o Nivě, ale tak o tom výletě.
Paťo Zvolen píše:"Když jedeš kilo ve stepi?" Dobre si vysvetľujem ze kilo=100 km/hod ??? Toľko snáď ani na Budapešť-Bamako nejazdia. Mne v teréne ide o prekonanie prekážky za cenu najmensích škôd a nie za cenu najkatšieho času. Ja neviem ako ostatní kolegovia tu, ale ja sa v teréne pohybujem v rozmedzí 5-25 km/hod.
Ale pokud sem si všiml, řešíme tu expedici na druhou stranu Ruska, ne nedělní poježdění v lese po sobotní kalbě.
Po cestě máš úseky, kde třeba 300 km není silnice vůbec, nebude tě bavit překonávat takovou vzdálenost rychlostí "v rozmedzí 5-25 km/hod" Budeš se snažit jet tak, jak to pude a ne vždycky správně odhadneš situaci.
A věř, že aji s žigulem tam můžeš valit kilo.
Taky pojedeš kilo po relativně rovným asfaltu, kterej najednou skončí tankodromem na kterej nezareaguješ včas, protože zdálky to vypadá jako furt ten stejnej asfalt.
Spadne most a budeš muset objížďkou po hliněný pláni, jak se ženou mraky víš že jak zaprší tak se od tam budeš hrabat 3 dny, taky přidáš - stačí jednoduchý spadnutí auta do koleje po GAZikovy s šutrem uprostřed a škody sou na světě.
Nehledě na to, že můžeš jeden den zjistit že pokud budeš pokračovat stejným tempem, protáhne se ti cesta o měsíc, takže budeš muset jeden dva dny zadřít, a v noci taky nikdy nevíš na co najedeš.
Nevim nevim, dá se jet se vším, jenom řikám že každá zbytečnost navíc - o to větší sraní. Nádrž samo rozbít nemusíš, ale MŮŽEŠ a to můžeš je podle mě zbytečný riziko...
Nevim koliks ujel za den nejvíc km terénem, ale tohle fakt není trial.