niva 1500 / 1700 ???

Moderátor: Moderátoři

niva 1500 / 1700 ???

Příspěvekod zimf » úte lis 02, 2010 18:49

zdravim, lidi prosím potřebuju nutně odpovědi na tyhle otazky :)

pasuje sání z lady 1500 na motor niva 1700 ?
pasuje motor 1500 do nivy 1700 ?

zepsula si mi tam elektronika tam to asi vyhazim a mam možnost koupit motor 1500, tak že bych ho tam dal, popřípadě jenom dal jiné sání a karbec + rozdělovač
Uživatelský avatar
zimf
 
Příspěvky: 18
Registrován: sob říj 23, 2010 17:30
Bydliště: Praha

Příspěvekod Chester » úte lis 02, 2010 19:04

na 100% budeš muset prohodit vanu, je jiná. Na ostatní otázky ti neodpovím.
2103 1.5. r.v.1977
2111 1.5 16V r.v.2001 (JMJ´s EX)
2112 1.5 16V r.v.2005 +9.12.2022
105SP - kukačka:)
R. Scenic 2005 1.6 16V
Uživatelský avatar
Chester
 
Příspěvky: 849
Registrován: čtv dub 24, 2008 12:19
Bydliště: Chotěboř

Příspěvekod rezna » úte lis 02, 2010 19:41

a proc teda nevyhazes elektriku a nepredelas tu 1700 na karb?
rezna
 
Příspěvky: 203
Registrován: úte pro 19, 2006 19:03
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod zimf » úte lis 02, 2010 19:46

no to právě chci, ale nejsem si jistej jestli budou pasovat ty parohy z patnáctistovky na tu mojí sedumnáctistovku, abych to vyměnil pěkně s karbecem a jenom tam dal rozdělovač a mělo vy to snad fachat, ale dulezity jsou ty parohy aby pasovaly na šrouby

Jsem tedka začinající nivař, tak pravě nevim co kde jak pasuje
Uživatelský avatar
zimf
 
Příspěvky: 18
Registrován: sob říj 23, 2010 17:30
Bydliště: Praha

Příspěvekod Tommel » úte lis 02, 2010 19:58

Pasovat to bude, jezdi tady několik 1700 na karbu
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
Tommel
 
Příspěvky: 3252
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK

Příspěvekod kitcarcup » stř lis 03, 2010 06:47

Jestli to bude vše pasovat, tak to jsem zvědav. Nemám zkušenosti s tímto, ale teď jsem se motal kolem 1,7nivy. Domnívám se že výfukové svody jsou jiné ale pasující. Vycházím z katalogových čísel výfukových svodů a očima jsem to skoukl jen namátkově. Jinak zkušenější ví.
Lada 2102 Universál 1.198ccm - červená 418.958 km.(r1972)
Fiat BRAVO Formula 1.368ccm 104.1HP - červená 24.518 km (r2011-od novoty)

"LADA NIVA... v terénu je doma, jako SUV na silnici."
kitcarcup
 
Příspěvky: 58
Registrován: úte říj 26, 2010 21:10
Bydliště: Šlapanice

Příspěvekod kitcarcup » stř lis 03, 2010 06:48

Niva byla 1,7i rv:5/1996. kat s jen jednou lambdou.
Lada 2102 Universál 1.198ccm - červená 418.958 km.(r1972)
Fiat BRAVO Formula 1.368ccm 104.1HP - červená 24.518 km (r2011-od novoty)

"LADA NIVA... v terénu je doma, jako SUV na silnici."
kitcarcup
 
Příspěvky: 58
Registrován: úte říj 26, 2010 21:10
Bydliště: Šlapanice

Příspěvekod Luděk Musil » stř lis 03, 2010 07:40

Vyměníš sání, dodáš rozdělovač, indučku, palivový čerpadlo a mohlo by to jezdit. Karburátor z 1,5 bude potřeba přetryskovat. 1,6 karburátor by mohl benzínové nároky 1,7 motoru zvládnout. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod Štěpán » stř lis 03, 2010 16:21

Luděk Musil píše:Vyměníš sání, dodáš rozdělovač, indučku, palivový čerpadlo a mohlo by to jezdit. Karburátor z 1,5 bude potřeba přetryskovat. 1,6 karburátor by mohl benzínové nároky 1,7 motoru zvládnout. L.


Karburátor z 1,6 se osazoval pozdějí na 1,5. Tedy karbece mezi 1,5 a 1,6 se liší jinak natryskovanou komorou prvního stupně a vzdušnikami na obou komorách. V podstatě je jedno, jestli tam dá karbec z 1,5 nebo 1,6.
Štěpán
 

Příspěvekod zimf » stř lis 03, 2010 21:04

díky za odpovědi kluci
Uživatelský avatar
zimf
 
Příspěvky: 18
Registrován: sob říj 23, 2010 17:30
Bydliště: Praha

Příspěvekod zimf » čtv lis 11, 2010 21:47

ahoj tak jenom chci napsat jak to dopadlo. Koupil jsem motor patnáctistovku ze kterého jsem přendal sání, karburator a namontoval na mojí 1.7. Všechno krásně pasovalo. Ještě jsem přidělal benzinovou pumpu a osadil rozdělovačem z 1.2 bez podtlaku (jiny sem nesehnal). Vedení paliva jsem použil vratnou hadici ze vstřikování. Takže po seřízení předstihu od oka to všechno šlape jak má. Tedka snad jen dát slavnému vstřikování sbohem :))
Uživatelský avatar
zimf
 
Příspěvky: 18
Registrován: sob říj 23, 2010 17:30
Bydliště: Praha

Příspěvekod Luděk Musil » pát lis 12, 2010 07:00

zimf píše:osadil rozdělovačem z 1.2
Nejsem si zcela jist, že rozdělovač z 1,2 je to nejlepší, co jsi tam mohl dát. Ony totiž ty rozdělovače jsou odlišné (po mechanické stránce) pro "nízkozdvihy" a "vysokozdvihy". Hřídelka pro nízkozdvih (1200 a 1300 ccm) je o nějaké (7,5) milimetry kratší než pro vysokozdvih (1500 a 1600 ccm). Jako vono to asi fungovat bude, ale tisícihrany se budou více vymačkávat. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod Saša » pát lis 12, 2010 16:54

Anebo dopadne jak já po přejezdu železničního přejezdu kdy to po měsíci ježdění samovolně přeskočilo (bum bác do karburátoru a stál jsem . Trvalo asi 5 minut než jsem zjistil že při nadzvednutí za "palec" se dá hřídelí volně točit :twisted: Za pár minut jsem po nastavení odjel . Opravdu zákeřná závada !
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod zimf » ned lis 14, 2010 14:10

jojo toho jsme si vědom, stačí jenom trošku ten rozdělovač vytahnout a uz se protáčí, někde v autodílech jsem viděl i rozdělovač přímo pro 1.7 za nějakych 1200,- má delší tu hřídelku. časem to vyměním až se mi nějaký dostane pod ruku
Uživatelský avatar
zimf
 
Příspěvky: 18
Registrován: sob říj 23, 2010 17:30
Bydliště: Praha

Příspěvekod Saša » ned lis 14, 2010 17:25

zimf píše:někde v autodílech jsem viděl i rozdělovač přímo pro 1.7 za nějakych 1200,- má delší tu hřídelku

Takový asi neexistuje poněvač 1.7 rozdělovač nemá , ale pasuje tam z 1500-1600 .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Další

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron