cestovní vlastnosti ruskýho offroadu - ladajede.cz vol2

Moderátor: Moderátoři

cestovní vlastnosti ruskýho offroadu - ladajede.cz vol2

Příspěvekod tarquin » pon srp 30, 2010 21:13

Zdarec, nivu sem nikdy neměl a dokonce sem v ní nikdy ani neseděl. Proto se ptám na triviální věc - jaká je cestovní rychlost nivy? S ohledem na předpokládanou vzdálenost je pro mě důležitej poměr veličin spotřeba X rychlost. Kdybych čirou náhodou chtěl jet na výlet 15 000 km po asfaltu a 5000 terénem (polňačky), čím bude niva na asfaltě nejvíc trpět? Ujede to vůbec? Díkec, dotazy se budou množit. (slovem niva rozuměj auto který koupím do 40 000 ,- )
Naposledy upravil tarquin dne pon srp 30, 2010 21:46, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
tarquin
 
Příspěvky: 73
Registrován: stř dub 11, 2007 09:44
Bydliště: Brno

Příspěvekod vintera » pon srp 30, 2010 21:16

buď přidej peníze, nebo uber kilometry
vintera
 
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvekod FOMA » pon srp 30, 2010 21:26

asi tak nějak :? :twisted:
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2178
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

niva

Příspěvekod RIKIJAN » pon srp 30, 2010 21:41

nebo kup za dvacet jako já a dalších dvacet vraz do ní auto je pak za 40 a pokud jsi sis dál všechni opravy sám nebo pomoci znamejch tak to to pak ty kilometry dá co píšes protože uz jí budeš znát do posledního šroubku
Lada Niva 1.7i GM praktik rok 1997 offroad
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
RIKIJAN
 
Příspěvky: 374
Registrován: pon črc 05, 2010 18:55
Bydliště: Náchod

Re: niva

Příspěvekod tarquin » pon srp 30, 2010 21:53

RIKIJAN píše:nebo kup za dvacet jako já a dalších dvacet vraz do ní auto je pak za 40 a pokud jsi sis dál všechni opravy sám nebo pomoci znamejch tak to to pak ty kilometry dá co píšes protože uz jí budeš znát do posledního šroubku


tak nějak to mám v plánu, ptám se hlavně čím auto na asfaltě trpí, kolik můžu počítat že pojedu na rovný silnici a kolik mě to bude v týhle situaci bude žrat

tím terénem myslím tohle Obrázek
Uživatelský avatar
tarquin
 
Příspěvky: 73
Registrován: stř dub 11, 2007 09:44
Bydliště: Brno

Příspěvekod Nemo » pon srp 30, 2010 22:06

Tedy s dovolením, pokud jde o takovéto a o chlup horší cesty, na to je Nivy snad škoda.
Na takových "dálnicích" je jako ryba ve vodě klasika 2101-07. :wink:
[size=85]Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Uživatelský avatar
Nemo
 
Příspěvky: 784
Registrován: stř pro 07, 2005 23:50
Bydliště: Praha-západ

Příspěvekod martas » pon srp 30, 2010 22:08

Zdarec Tarquin, Natašu jsem koupil dosti jetou a ve stavu nic moc, ještě jako student jsem jí dával půl roku dohromady. A tudíž jak píše Rikijan znám jí do posledníhu šroubku... Za necelé čtyři roky jsem sní najel přes 50 tisíc km ( cesty do školy pak do zaměstnání, po lese a loukách dělám myslivost ) nikdy mě nenechala ve štychu a jen jednou se stalo, že mě nedovezla do cíle a to ještě mojí vinou... Pokud by bylo auto v dobrém stavu a připraveno na takovou cestu ničeho bych se nebál...

P.S.: Kam plánujete cestu tentokráte???
Lada Niva 21217, Lada Niva 2121
Uživatelský avatar
martas
 
Příspěvky: 507
Registrován: stř říj 22, 2008 19:47
Bydliště: Vysočina-Lukavec

Příspěvekod tarquin » pon srp 30, 2010 22:17

Nemo: taky bych byl pro takový nějaký auto ( v úvaze je favorit pickup - jede rychlejc), ale sou určitý úseky ze kterejch mám obavu:


Obrázek

Marťas: možná mongolsko, ale je to eště ve stadiu plánování, sbírám informace, čim, co a jak... jak to vidíš z tou cestovní rychlostí a neduhama na asfaltu?

Měl sem za to, že Nivkaři sou většinou teréňáci, tak sem si řikal že po "normálních" cestách by to mělo vydžet. Ale zas mít cestovní rychlost 80 je pro nás min. tejden cesty navíc.

Nebojim se že se to rozpadne, po cestě se to opraví, spíš vědět na co se připravit, klady/zápory...
Uživatelský avatar
tarquin
 
Příspěvky: 73
Registrován: stř dub 11, 2007 09:44
Bydliště: Brno

Příspěvekod martas » pon srp 30, 2010 22:41

Nivou jezdim všude, na silnici mám patnáctky ze samuraje a silniční gumy a auto jede svižně a lépe sedí a spotřeba kolem deseti litrů Ba a dvanácti Lpg a rozhodně nejsem brzda provozu... Do lesa, hlavně v zimě když u nás napadne sníh mám ruský gumy takový ty špalky, do sněhu dobrý , ale na silnici je to nazabití, proto i v zimě přezouvám na silnici patnáctky se zimákama a to je pak Nataša nepřekonatelná...Mylim, že při rozumným zacházení nejni na autě co zničit, zatím se mi to nepovedlo a i proto si jí pořád držim... Hm mongolsko to zní skvěle...
Lada Niva 21217, Lada Niva 2121
Uživatelský avatar
martas
 
Příspěvky: 507
Registrován: stř říj 22, 2008 19:47
Bydliště: Vysočina-Lukavec

niva

Příspěvekod RIKIJAN » pon srp 30, 2010 23:05

já tu svoji nivku taky ted budu dávat dokupy aby mohla jezdit na vejlety do zahraniči takže na ní budu dělat věči od volantu dopředu a pak příští leto taky nekam vyrazim jinak jak říka tech 10litru si vezme já s ní v 90 předjizdím fáčka kamioni a nekdi i jini auta ale to musí bejt delši usek na předjeti protože na trošku vetši odpor převodu než auta s s jednou hnanou napravou ten favorit až tomu našemu bude končit technička tak pojedu s ním směr východ a kam dojede tam dojede a nazpět po svejch pokud ale bej tebou bych sel do nivky s favoritem v terenu mám zkušenosti velky ale nivka je nivka
Lada Niva 1.7i GM praktik rok 1997 offroad
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
RIKIJAN
 
Příspěvky: 374
Registrován: pon črc 05, 2010 18:55
Bydliště: Náchod

Příspěvekod dvk » úte srp 31, 2010 11:00

No já když vidím tu fotku s GAZem 66, tak bych skoro přemýšlel o něčem větším. Stačí aby zapršelo a té vody může být o dost víc. Co takhle UAZ ? . )
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Uživatelský avatar
dvk
 
Příspěvky: 2562
Registrován: pát pro 04, 2009 16:21
Bydliště: okr. Přerov

Příspěvekod Cory » úte srp 31, 2010 11:17

dvk píše:Co takhle UAZ ?


na to nemam doma nahradne diely :mrgreen:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod vik2 » úte srp 31, 2010 13:04

To Tarquin:
-Pokud mohu doporucit kup Nivku kera ma co nejmene elektroniky na motoru. Ideal 1600 s ozonem.
- Niva jede 100fkou bez problemu a do 10ti se vejdes
- Na silnici se nic nenici, a na tech polnackach bude jako doma
- Esly koupis levnou, udelej poradnou udrzbu a nekupuj levne ND.
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uživatelský avatar
vik2
 
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF

Příspěvekod miro263 » úte srp 31, 2010 16:04

tarquin píše:možná mongolsko


Tak to by som bral skor UAZ: http://www.youtube.com/watch?v=g8jBqA3e4wY

PS: Sorry za OT no nedalo mi. :wink:
BA3 2121
-EX z produkcie ВАЗ 2103 a 2105-
Uživatelský avatar
miro263
 
Příspěvky: 421
Registrován: úte čer 16, 2009 11:55
Bydliště: Horehronie

Příspěvekod dvk » úte srp 31, 2010 16:09

Borec zdá se ještě neobjevil kouzlo redukční převodovky : ) Jinak 452 - dobrá volba.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Uživatelský avatar
dvk
 
Příspěvky: 2562
Registrován: pát pro 04, 2009 16:21
Bydliště: okr. Přerov

Další

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků