Stránka 3 z 10

Napsal: ned zář 27, 2009 16:24
od jiri.k
a ted obracene, jedeme do prikopa. zapichnu se predkem? Dobre nam to jde,zatim zkousim rady od vas vsech na louce...

Napsal: ned zář 27, 2009 18:10
od Saynerm
jiri.k píše:a ted obracene, jedeme do prikopa. zapichnu se predkem? Dobre nam to jde,zatim zkousim rady od vas vsech na louce...


to zalezi na tom, jak prudkej je sjezd do toho prikopu, a taky jak prudkej je vyjezd z nej, ale i na seriovou nivu, pokud nemas naraznik ci ochrany ram moc koukajici pred auto, by to musel byt hodne prudkej sjezd i vyjezd, aby si to v tom prikopu zapichl. teda aspon podle toho co o nive vim

Napsal: pon zář 28, 2009 08:08
od vik2
prikop u silnice, 75cm hlubokej, ac se to nezda je dost obtizna prekazka. Rada aut v seriovem stavu tam muze zustat!
Kdyz do nej najedes krasne sikmo 45 stupnu,,,, prekřížíš auto, kola vevzduchu a stojis. kdyz vjedes nakolmo,,, zapichnes se.
Reseni by mohlo byt nekde mezi. Pomalu najizde skoro kolmo tak aby jsi se nezapichnul a aby jsi mene krizil. Jak dostanes predni kolo za jamu tak mirne pridat abys vyuzil kinetiku auta a prehoupnul se.......

Muzes si pomoct rucni brzdou pokud te dobre brzdi. zatahni nadoraz, udela ti takovej malej samosvor.

Napsal: pon zář 28, 2009 08:59
od Majo
seriova niva moc nekrizi, takze sa to snaz brat co najmenej do kriza aby si sa nedostal do momentu kedy to uz nepojde tam ani spat. A pri tom si pozeraj kolko miesta mas pred naraznikom. Spolujazdec je na to aby vystupil a ukazoval ked je to potrebne. A neboj sa, original narazniky nie su uplne z h...a, nieco vydrzia. Hlavne pokial je podklad makky, napriklad blato, neni problem pretlacit naraznikom nejaky ten centimetrik, ktory tomu chyba...

edit: nejak som prehliadol vikov prispevok...

dalsi prekazka

Napsal: ned říj 04, 2009 19:50
od jiri.k
klada pres cestu- jak na to? co kdyz chytim spodkem, jde to nejak vykejvat?

Napsal: pon říj 05, 2009 07:14
od vik2
klada u cesty. muj zpusob. pokud je to mozne tak najizdim mirne sikmo, cca 10 stupnu. Proste snazim se nenajizdet kolmo.
Kdyz je klada mala, rekneme do 25cm jedu bez spojky a zastavovani. kdyz je vetsi,,,, najizdim pres spojku pomalu...

Kdybys najel moc sikmo, muzes zustat na napravach....
Kdyz moc kolmo, je to docela "štos" na ulozeni naprav, a taky by to mohlo prokluzovat.

co se tyce bricha,,,,, bohuzel Niva to ma tak blbe reseny, ze pridavna prevodovka je pod urovni prahu. Takze kdyz prejizdis nejakou hranu, prvni cim chytnes je pridavna.(proto maji nekteri z nas ochranou klec :-) )
tak tedy, pokud bys zustal na brise, doporucuju opatrnost.

a ted kopec

Napsal: pon říj 05, 2009 15:58
od jiri.k
to se nam to pekne vybarvuje. a ted kopce. Naklony. Stoupavost je 40 stupnu a nebo 40 procent? a kolik si mohu dovolit nabok?

Napsal: pon říj 05, 2009 17:40
od vik2
bude to vse ve stupnich........
ale vsechny parametry jsem uz prekonal. ovsem nemam seriovku.

Rekneme, ze jim muzes verit. Nivka v serii naklon 40stupnu zvladne, to jsem taky vyzkousel.

Napsal: úte říj 06, 2009 12:54
od Majo
100percent = 45 stupnov......

a co b blate a jemnem pisku?

Napsal: úte říj 06, 2009 15:33
od jiri.k
jaky je figl na blato? Kdyz jsem jezdil jeste Tatrou, tak pravidlem bylo odhadnout spravny rachlostni stupen dopredu a zasadne vjet do marastu na "velkou" rychlost. Kdyz ale prece jen auto prestavalo tahnout, vzduch bez casove ztraty zaradil pulku ("malou") a jelo se dal. Jak jsem zastavil, auto se zhouplo a sedelo jako detsky zadecek na nocniku. Ale Niva- tam to s redukci asi nebude tak snadne. Co na to zkusenejsi?

Napsal: úte říj 06, 2009 17:14
od Michael 4x4
tak na blato pokiaľ viem, tak základ nikdy neubrať plyn, a hlavne nikdy nezastať

Napsal: úte říj 06, 2009 18:25
od vik2
jj v blate se neubira a nezastavuje.

takhle pokud jedes a zastavavuje te to samo,,,, cekej, drz plyn dokud to nezacne jit dolu. v tu chvily hned zastavit, a na plnej dozadu kam az to jde. Samozrejme rozumne, proste couvat na misto odkud se zase rozjedes. Plnej dopredu zas do chvile nez to zacne klesat.

Takhle podobne se jezdi i v hlubokem snehu

a ted bombonek

Napsal: stř říj 07, 2009 14:34
od jiri.k
jedu z kopecka po mokre trave a kola se mi netoceji. Co s tim?

Napsal: stř říj 07, 2009 15:04
od Saynerm
zaradit rychlost a pustit brzdu

Napsal: stř říj 07, 2009 15:08
od miro263
Saynerm píše:zaradit rychlost a pustit brzdu


Alebo pustit do gati :)

Troska by som doplnil,

Nesnazit sa tam zatlacit uplne najizsi prevodovy stupen! Stratis drahoceny cas. Zaklad je aby sa Ti chytili kolesa. A potom uz ked mas chyteny GRIP tak to dokazes skorigovat.

Alebo pouzti motto jazcov na CROSSkach ( moto) , citujem " Ked uz nevies co stym, pridaj plyn" :)