ŠKOLA jizdy v terenu - co ANO, co NE.....

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod jiri.k » ned zář 27, 2009 16:24

a ted obracene, jedeme do prikopa. zapichnu se predkem? Dobre nam to jde,zatim zkousim rady od vas vsech na louce...
jiri.k
 
Příspěvky: 228
Registrován: sob črc 25, 2009 19:27
Bydliště: hradec kralove

Příspěvekod Saynerm » ned zář 27, 2009 18:10

jiri.k píše:a ted obracene, jedeme do prikopa. zapichnu se predkem? Dobre nam to jde,zatim zkousim rady od vas vsech na louce...


to zalezi na tom, jak prudkej je sjezd do toho prikopu, a taky jak prudkej je vyjezd z nej, ale i na seriovou nivu, pokud nemas naraznik ci ochrany ram moc koukajici pred auto, by to musel byt hodne prudkej sjezd i vyjezd, aby si to v tom prikopu zapichl. teda aspon podle toho co o nive vim
BA3 21061 1700k (pojizdnej plynovej zapalovac) - 15.3.2008 - uz zkoncil
BlackJack used stye
БлацкЯцк

BMW E36 320i ARKTISSILBER METALLIC - 27.1.2011 - ..........

Chatka 12 forever :mrgreen:
Buková drift challenge team
Uživatelský avatar
Saynerm
 
Příspěvky: 655
Registrován: úte říj 10, 2006 15:23
Bydliště: Brno

Příspěvekod vik2 » pon zář 28, 2009 08:08

prikop u silnice, 75cm hlubokej, ac se to nezda je dost obtizna prekazka. Rada aut v seriovem stavu tam muze zustat!
Kdyz do nej najedes krasne sikmo 45 stupnu,,,, prekřížíš auto, kola vevzduchu a stojis. kdyz vjedes nakolmo,,, zapichnes se.
Reseni by mohlo byt nekde mezi. Pomalu najizde skoro kolmo tak aby jsi se nezapichnul a aby jsi mene krizil. Jak dostanes predni kolo za jamu tak mirne pridat abys vyuzil kinetiku auta a prehoupnul se.......

Muzes si pomoct rucni brzdou pokud te dobre brzdi. zatahni nadoraz, udela ti takovej malej samosvor.
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uživatelský avatar
vik2
 
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF

Příspěvekod Majo » pon zář 28, 2009 08:59

seriova niva moc nekrizi, takze sa to snaz brat co najmenej do kriza aby si sa nedostal do momentu kedy to uz nepojde tam ani spat. A pri tom si pozeraj kolko miesta mas pred naraznikom. Spolujazdec je na to aby vystupil a ukazoval ked je to potrebne. A neboj sa, original narazniky nie su uplne z h...a, nieco vydrzia. Hlavne pokial je podklad makky, napriklad blato, neni problem pretlacit naraznikom nejaky ten centimetrik, ktory tomu chyba...

edit: nejak som prehliadol vikov prispevok...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

dalsi prekazka

Příspěvekod jiri.k » ned říj 04, 2009 19:50

klada pres cestu- jak na to? co kdyz chytim spodkem, jde to nejak vykejvat?
jiri.k
 
Příspěvky: 228
Registrován: sob črc 25, 2009 19:27
Bydliště: hradec kralove

Příspěvekod vik2 » pon říj 05, 2009 07:14

klada u cesty. muj zpusob. pokud je to mozne tak najizdim mirne sikmo, cca 10 stupnu. Proste snazim se nenajizdet kolmo.
Kdyz je klada mala, rekneme do 25cm jedu bez spojky a zastavovani. kdyz je vetsi,,,, najizdim pres spojku pomalu...

Kdybys najel moc sikmo, muzes zustat na napravach....
Kdyz moc kolmo, je to docela "štos" na ulozeni naprav, a taky by to mohlo prokluzovat.

co se tyce bricha,,,,, bohuzel Niva to ma tak blbe reseny, ze pridavna prevodovka je pod urovni prahu. Takze kdyz prejizdis nejakou hranu, prvni cim chytnes je pridavna.(proto maji nekteri z nas ochranou klec :-) )
tak tedy, pokud bys zustal na brise, doporucuju opatrnost.
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uživatelský avatar
vik2
 
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF

a ted kopec

Příspěvekod jiri.k » pon říj 05, 2009 15:58

to se nam to pekne vybarvuje. a ted kopce. Naklony. Stoupavost je 40 stupnu a nebo 40 procent? a kolik si mohu dovolit nabok?
jiri.k
 
Příspěvky: 228
Registrován: sob črc 25, 2009 19:27
Bydliště: hradec kralove

Příspěvekod vik2 » pon říj 05, 2009 17:40

bude to vse ve stupnich........
ale vsechny parametry jsem uz prekonal. ovsem nemam seriovku.

Rekneme, ze jim muzes verit. Nivka v serii naklon 40stupnu zvladne, to jsem taky vyzkousel.
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uživatelský avatar
vik2
 
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF

Příspěvekod Majo » úte říj 06, 2009 12:54

100percent = 45 stupnov......
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

a co b blate a jemnem pisku?

Příspěvekod jiri.k » úte říj 06, 2009 15:33

jaky je figl na blato? Kdyz jsem jezdil jeste Tatrou, tak pravidlem bylo odhadnout spravny rachlostni stupen dopredu a zasadne vjet do marastu na "velkou" rychlost. Kdyz ale prece jen auto prestavalo tahnout, vzduch bez casove ztraty zaradil pulku ("malou") a jelo se dal. Jak jsem zastavil, auto se zhouplo a sedelo jako detsky zadecek na nocniku. Ale Niva- tam to s redukci asi nebude tak snadne. Co na to zkusenejsi?
Naposledy upravil jiri.k dne úte říj 06, 2009 18:09, celkově upraveno 1
jiri.k
 
Příspěvky: 228
Registrován: sob črc 25, 2009 19:27
Bydliště: hradec kralove

Příspěvekod Michael 4x4 » úte říj 06, 2009 17:14

tak na blato pokiaľ viem, tak základ nikdy neubrať plyn, a hlavne nikdy nezastať
LADA NIVA 4X4 /4x2 1.7i LPG od 28.08.2008
--------------------------------------------------------------
Obrázek
Uživatelský avatar
Michael 4x4
 
Příspěvky: 676
Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
Bydliště: Michalovce / Palín

Příspěvekod vik2 » úte říj 06, 2009 18:25

jj v blate se neubira a nezastavuje.

takhle pokud jedes a zastavavuje te to samo,,,, cekej, drz plyn dokud to nezacne jit dolu. v tu chvily hned zastavit, a na plnej dozadu kam az to jde. Samozrejme rozumne, proste couvat na misto odkud se zase rozjedes. Plnej dopredu zas do chvile nez to zacne klesat.

Takhle podobne se jezdi i v hlubokem snehu
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uživatelský avatar
vik2
 
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF

a ted bombonek

Příspěvekod jiri.k » stř říj 07, 2009 14:34

jedu z kopecka po mokre trave a kola se mi netoceji. Co s tim?
jiri.k
 
Příspěvky: 228
Registrován: sob črc 25, 2009 19:27
Bydliště: hradec kralove

Příspěvekod Saynerm » stř říj 07, 2009 15:04

zaradit rychlost a pustit brzdu
BA3 21061 1700k (pojizdnej plynovej zapalovac) - 15.3.2008 - uz zkoncil
BlackJack used stye
БлацкЯцк

BMW E36 320i ARKTISSILBER METALLIC - 27.1.2011 - ..........

Chatka 12 forever :mrgreen:
Buková drift challenge team
Uživatelský avatar
Saynerm
 
Příspěvky: 655
Registrován: úte říj 10, 2006 15:23
Bydliště: Brno

Příspěvekod miro263 » stř říj 07, 2009 15:08

Saynerm píše:zaradit rychlost a pustit brzdu


Alebo pustit do gati :)

Troska by som doplnil,

Nesnazit sa tam zatlacit uplne najizsi prevodovy stupen! Stratis drahoceny cas. Zaklad je aby sa Ti chytili kolesa. A potom uz ked mas chyteny GRIP tak to dokazes skorigovat.

Alebo pouzti motto jazcov na CROSSkach ( moto) , citujem " Ked uz nevies co stym, pridaj plyn" :)
BA3 2121
-EX z produkcie ВАЗ 2103 a 2105-
Uživatelský avatar
miro263
 
Příspěvky: 421
Registrován: úte čer 16, 2009 11:55
Bydliště: Horehronie

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků