Dobra a pohotova praca s tou spojkou, zachranil si ten motor pred totalnym znicenim!
Naopak, to pravdepodobne ten olej v sani vyhnal motor do vysokych otacok. Ten fenomen sa vola "diesel runaway/runaway diesel", ale myslel som, ze to je mozne iba na motoroch s turbom, kde netesnostou olejom mazaneho turba vnikne olej do sania a potom motor zacne spalovat olej (preto vypnutie prisunu nafty nema vplyv na jeho chod). Pohladaj na Youtube, su o tom pekne videa. Ale kde, odkial a preco by sa tolko oleja nabralo v sani atmosferickeho diesla? Pochybujem, ze pretlak/prefuk z klukovky by dokazal vytlacit tolko oleja do sania, to by muselo fukat tak, ze by motor uz nemal dostatok kompresie (a teploty) na zapalenie nafty a vobec by nenastartoval.
Vycisti sanie od oleja, odvetranie motora odved do nejakej zbernej nadoby na olej a jazdi dalej, kym to ide
GO motora by stala viac ako cele auto, jedine ze by si si to vedel spravit cele sam a platil by si iba za diely...