No jo, je dělší o 20 cm......To už taky ale hovno vyjede ne? Mám známého, dělá v lese. Za svou kariéru měl zatím tři auta....Ladu Nivu, Toyotu Helix nebo tak něják, takový pick-up (taková dlouhá potvora 2,7 litrů)a teď má funglovku Micubiši L200 (podobné jak Toyota). Všecky 3 auta jsem řídil. Sám hajný po zkušenostech říká že nejlepší do terénu byla určitě Niva.....a to díky tomu, že je krátká. Propetl se v pohodě mezi stromy i s vozíkem, dokázalo to vyjet neuvěřitelné kopce kde jezdí lakatoše a sváží dřevo. Jediná nevýhoda že je, že Niva nemá posilovač řízení. Ty dlouhé krávy jsou na prd, hned to zůstane viset někde na břichu. Jednou u Toyoty utrhl náboj kola a oprava byla 40 000,-. Vždycky jak s ním jedu do lesa "na houby" tak vzpomíná na Nivu, jak všecko vyhopsala a všude se vlezla. Akorát se dycky směje jak uvíznul někde v blátě, že byl akorát zpocený z točení volantem
Myslím že tahle dlouhá pětidvéřovka ztratí veškeré výhody Nivy....
[ Komentář přidal: Majo: st srpen 05, 2009 19:30 ]kazda poriadna niva posilovac riadenia ma