Moderátor: Moderátoři
scot píše:Možná je to ideální kombinace, ale znám lidi, kteří mají Nivu jako jediné nebo hlavní auto a jsou spokojeni
Ondra1,7mpi píše:Mě to auto splňovalo požadavky na čistě pracovní stroj do lesa... ... Doporučuji každému se svézt a popovídat s někým kdo to má delší dobu...
dako píše:Nechci kazit iluze, ale možnosti tahat přívěs o určité hmotnosti je záležitost auta jako celku, a ne to co tzv. umožňuje TZ, a to je u nivy dané, tj. 600kg nebržděny, 1200kg bržděný. Takže výrobce TP si může dát do "papíru" co chce, ale rozhodující je, co je v TP vozidla v sekci "Pov.hmotnost přívěsu: brzd/nebrzd" Mrkni do kteréhokoliv TP.
tazne.cz píše:Maximální zatížení (kg):
- Značkové tažné zařízení je vždy vyvíjeno s ohledem na nejvyšší možné zatížení konkrétního modelu vozidla, tuto hodnotu definuje výrobce vozidla.
- Pokud není maximální zatížení výrobcem vozu omezeno (vyznačeno v Technickém průkazu) např. z důvodu použití méně výkonného motoru, brzd, či chladicího systému, platí údaj maximálního zatížení jako podklad pro zapsání celkové hmotnosti brzděného přívěsu. Pokud je údaj v TP omezen, platí tato nižší hodnota.
Georgius píše:Řešení? https://www.lada-uaz.cz/uaz-hunter-ct-prislusenstvi
U klasiky potvrzuji z TP 400kg / 1 490kg. Protože je většina dnes normálních nebržděných vozejků do 750kg, tak je vlastně NIVA odsouzena jen k tahání Sport Jachtudako píše:Nechci kazit iluze, ale možnosti tahat přívěs o určité hmotnosti je záležitost auta jako celku, a ne to co tzv. umožňuje TZ, a to je u nivy dané, tj. 600kg nebržděny, 1200kg bržděný. Takže výrobce TP si může dát do "papíru" co chce, ale rozhodující je, co je v TP vozidla v sekci "Pov.hmotnost přívěsu: brzd/nebrzd" Mrkni do kteréhokoliv TP.
Zpět na Diskuse k modelové řadě
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků