
Je jasné, že ti kdo metodiku měření na emisní kontrole vymysleli, měli záměr, že někteří vyměknou a dají auto do šrotu a koupí si nové.
Je jiný důvod, že není seznam chyb, které ovlivňují složení emisí a pak chyb, které problém nejsou? (p192e vw) Pokud vím, dnes je to tak, že: Připojíme, je tam chyba, NEVYHOVĚL nebo ještě lépe, popsaný skandální případ: Připojíme, nevyčteme, NEVYHOVĚL a problém se přenese na majitele auta, i když má vše v pořádku???!!! U dvacetiletého auta je pravděpodobnost výskytu chyby vysoká a někdy se její příčina opravdu špatně hledá, tím se snadno vyřadí stará auta.
A nebuďte slepí, tajga tady poukazuje na postupy při emisní kontrole. Já nevím proč se tady pořád "opravdu naposled" vysvětluje, co se kam strká a přitom se stejně nedozvíme, jaktože AMC je schopno dodat a uvést do provozu auto, které neprošlo nyní platným homologačním procesem. Já tomu taky opravdu nerozumím a tak o takovém autě nebudu ani uvažovat. Kluci, chovejme se k sobě s respektem, pochopením a moudře. Tohle machrování sem nepatří.
A jak dopadnu s NIVOU na blížící se STK poreferuju. Bude-li problém, těším se, jak zase jediná možnost dát auto do pořádku bude, přijít na to sám, objednat si díly bůhvíkde (viz CS AutoLADA) a pak se třást, co ještě najdou za problém. Minule mi to fakt stačilo. S autem jsem za pět let najel 15 000km, celkem má 62 000km, věčně je naleštěné v garáži a on je STRACH jet s ním nejen na technickou, ale už i na emise!!! Pohodlí = Vlastnictví auta = Strach = Snadná manipulovatelnost. To není složitá rovnice.