Co se ale delava s nahonem tachometru? Uz mam taky překopáno, ale zmenou pridavne prevodovky ze stare 1.6 nivy a taky mi tachac nahodil jine hodnoty. Ukazuje skoro o 10km/h mene, to jsem necekal. V jizde nejak vyrazne zmenu necitim, protoze je vsechno jine, vsechno rozumějic hlavni i pridavna prevodovka (dalsi vymenu budu schopny az zas zapomenu co to vsechno obnasi).
Myslel jsem, ze ta pridavka bude vic dopomala, do sily, ale ten tachac rika, ze je asi vic do rychla? Uvaha, ze 1.6 je slabsi a pridavku bude mit na silu je asi omyl. 1.6 je lehci, ma 4kvalty a ty ji ji musi dat obstojnou rychlost, takze se mozna pletu, ale asi je do rychla.. Kotel je, ze muj prvni repas prevodovky neni na 100% funkcni. Hlavne jsem chtel 4ku zpravit a mela rozpadle hlavni lozisko. Vymena loziska, vidlicky 5ky preventivne a 4ky vidle taky. Vysledek je, ze to teda jede na vsechny rychlosti, ale ta 4ka se zaradi tak pofiderne lehce, "bez zapadnuti" a kupodivu drzi. Nedrzi ale na 100% a vyjimecne umi vyskocit (tak uvidim jak casem, je to i na aditivu pro mensi opotrebeni). Na nejakou dobu mi to zas bude muset stacit.
A to ze jsem to cele zalepil na silikon od Kolina, co mi jeste na stole prosakl (mozna neznalosti aplikace), byla sichta cela navic, protoze jsem to musel cele zas rozdelat a nalepit na doporucene Dirko. Za doporuceni diky, protoze ty vypada, ze je funkcni. Ale odmastit, nanest a potom tam nemoct nacpat kos 5tky se neobeslo bez nadavek. A az to uz bylo na aute (venku uz asi pulnoc), tak vsimam - hle, jeste prohodit cidlo zpatecky. Sroubuju tam zdrave a ne a ne to dotahnout? Zavit? Jasně! Z beznadejneho nepochopeni situace me dostal nejaky dvouslozkovy tekuty kov, ktery snad bude drzet