Stránka 1 z 3

elektrika na 2107

PříspěvekNapsal: pát říj 28, 2005 20:58
od Little Red Riding Hood
Prosím... Snažím se zkombinovat elektriku z 2101 a 2107.. apotřeboval bych pár schémat.. detailně palubovku a potom nejlíp celí auto... můžete popřípadě posílat na mail: fallen.angell@seznam.cz

předem díky moc za vše....

Re: elektrika na 2107

PříspěvekNapsal: sob říj 29, 2005 21:39
od Little Red Riding Hood
prosim, prosim.....
:blob2: :blob3: :blob4: :blob5: :blob7: :blob8: :blob2: :blob3: :blob4: :blob5: :blob7: :blob8:

Re: elektrika na 2107

PříspěvekNapsal: ned říj 30, 2005 18:50
od Little Red Riding Hood
stále čekám........

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

PříspěvekNapsal: pon říj 31, 2005 10:40
od Luděk Musil
Zkus být konkrétnější .................. co s čím chceš zkombinovat.
Nějakou elektriku mám v hlavě. L.

PříspěvekNapsal: pon říj 31, 2005 15:04
od Little Red Riding Hood
Luděk Musil píše:Zkus být konkrétnější .................. co s čím chceš zkombinovat.
Nějakou elektriku mám v hlavě. L.


tet konkrétně je pro mě nejdůležitější kterej řapík na 2107 palubovce je co.. budu totiž zapojovat do 2101.. a v té 07 nejsou žádný barvy, podle čeho bych to nějak vyřešil.. a tak jsem zháněl obrázek 2107 palubovky s popisem co je co (JAKO KEREJ ŘAPÍK JE CO).... protože mám doma knížku a tam je palubka (boužel ze 2106) sama na stránce a přesně popsaná a tak jsem vyslal dotaz na majitele 2107 kteří by měli nějakou knížku.... protože se mi ta palubka nechce rozdělávat a zkoumat co kam vede... :roll: :roll: :roll:

PříspěvekNapsal: pon říj 31, 2005 15:53
od Luděk Musil
Ještě mi řekni, kterou 2107 palubku máš? S ekonoměrem nebo tlakoměrem?
(tu s tlakoměrem mám doma na stole, takže většinu PINů bych Ti mohl nadefinovat) L.

PříspěvekNapsal: pon říj 31, 2005 17:55
od Little Red Riding Hood
Luděk Musil píše:Ještě mi řekni, kterou 2107 palubku máš? S ekonoměrem nebo tlakoměrem?
(tu s tlakoměrem mám doma na stole, takže většinu PINů bych Ti mohl nadefinovat) L.


tak to je super!! mám bez ekonoměru.... tak co říkáš že by jsi jí vyfotil a v počálů to popsal a poslal.. :roll: :roll: :roll:

PříspěvekNapsal: pon říj 31, 2005 18:53
od Tomáš
v neděli jsem se zikem dával do 2101 palubku z 2103...výměna palubky byla celkem v pohodě...horší to bylo s elektrikou,chce si to pořádně prohlídnout...vem schéma k 2101 koukni se který barvy drátú kam vedou,pak to vš zapiš...pak si vem tu novou palubku a koukni co ti kam vede...označ..pak začni propojovat fastonama...davej bacha na to co spíná kontrolky a co ručičky...benzín jeden drát vede na kontrolu druhej k rafice..vyčteš ze schématu..pak je tam společný napájení a osvětlení budíku...teploměr jeden drát co si pamatuju tak zelenej..společná zem a podsvícení..pak tam máš tlak oleje..zase kontrolka je původní.dál musíš natáhnout novej drát k čidlu oleje,na kterej hodíš velký snímač tlaku oleje aby ti ukazovala rafika...otáčkoměr..opět novej drát od cífky+ k otáčkoměru zase společná zem +podsvícení...no a pak už ti zbyde jen zapojit podsvícení..my osobně jsme ho hodili společně se světlama původně to bylo rozdělený..zvlášť budíky zvlášť světla...pak zapojíš blinkry.a dobíjení..některý kontrolky třeba dálkáčů vedou přímo na pojistky....navíc je tam ještě kontrolka sytiče.............sedni sei prostuduj původní zapojení a pomalu se do toho pusť zapojuj s rozvahou...je to hodně náročný na čas..nejlíp ve dvou lidech jeden ti říká barvy drátů a druhej zapojuje...až to vše máš odskoušej..pokud je vše o.k. zapiš která barva de proti keré..rozpoj a snaž se co nejvíc kontaktů spojit na pevno,nebo narvat do původních konektorů....stojí taky za zváženou ihnet vyměnit dvojpáčku pod volantem za trojpáčku..aby ti chodily stěrače a ostřikovač......hodně úspěchu a hlavně pevný nervy je to docela záhul...taky si pořiď měřák pokud nemáš...hlavně včechno spojuj na pevno ať pak někde neshoříš....elektrika ve Vazech se liší kus od kusu na barvynespolíhej o všem se přesvěč sám

PříspěvekNapsal: pon říj 31, 2005 21:03
od Little Red Riding Hood
Tomáš píše:v neděli jsem se zikem dával do 2101 palubku z 2103...výměna palubky byla celkem v pohodě...horší to bylo s elektrikou,chce si to pořádně prohlídnout...vem schéma k 2101 koukni se který barvy drátú kam vedou,pak to vš zapiš...pak si vem tu novou palubku a koukni co ti kam vede...označ..pak začni propojovat fastonama...davej bacha na to co spíná kontrolky a co ručičky...benzín jeden drát vede na kontrolu druhej k rafice..vyčteš ze schématu..pak je tam společný napájení a osvětlení budíku...teploměr jeden drát co si pamatuju tak zelenej..společná zem a podsvícení..pak tam máš tlak oleje..zase kontrolka je původní.dál musíš natáhnout novej drát k čidlu oleje,na kterej hodíš velký snímač tlaku oleje aby ti ukazovala rafika...otáčkoměr..opět novej drát od cífky+ k otáčkoměru zase společná zem +podsvícení...no a pak už ti zbyde jen zapojit podsvícení..my osobně jsme ho hodili společně se světlama původně to bylo rozdělený..zvlášť budíky zvlášť světla...pak zapojíš blinkry.a dobíjení..některý kontrolky třeba dálkáčů vedou přímo na pojistky....navíc je tam ještě kontrolka sytiče.............sedni sei prostuduj původní zapojení a pomalu se do toho pusť zapojuj s rozvahou...je to hodně náročný na čas..nejlíp ve dvou lidech jeden ti říká barvy drátů a druhej zapojuje...až to vše máš odskoušej..pokud je vše o.k. zapiš která barva de proti keré..rozpoj a snaž se co nejvíc kontaktů spojit na pevno,nebo narvat do původních konektorů....stojí taky za zváženou ihnet vyměnit dvojpáčku pod volantem za trojpáčku..aby ti chodily stěrače a ostřikovač......hodně úspěchu a hlavně pevný nervy je to docela záhul...taky si pořiď měřák pokud nemáš...hlavně včechno spojuj na pevno ať pak někde neshoříš....elektrika ve Vazech se liší kus od kusu na barvynespolíhej o všem se přesvěč sám


JJ.. dík.. stím už skušenost mám.. jenze u t trojkové palubky jsou z budíků a kontrolek kabely (a psal sem že knim knížku mám, to není problém) ale já mám palubky ze sedmičky a tam žádný kabely nejsou, je tam pomze plošnák(tak jak v jedničce) a nechci se vté palubce moc rýpat... :roll: :roll: :roll:

PříspěvekNapsal: pon říj 31, 2005 21:09
od Little Red Riding Hood
kdyžtak luďo kdyby sis udělal chvilku (a zkusil to nějak schématicky pojmout) , tak se zlobyt nebudu.... :lol: :roll: :oops:

PříspěvekNapsal: stř lis 02, 2005 08:43
od Patrac
Little Red Riding Hood píše:kdyžtak luďo kdyby sis udělal chvilku (a zkusil to nějak schématicky pojmout) , tak se zlobyt nebudu.... :lol: :roll: :oops:

mám kompletní elektro rozvod pro 2107 ve schématu

PříspěvekNapsal: stř lis 02, 2005 09:39
od Luděk Musil
Ale asi je potřeba nadefinovat dráty do patic?

PříspěvekNapsal: stř lis 02, 2005 09:59
od Patrac
to se podle tohodle taky dá. Mimo jiné pokud víš co ti kde vedlo tak to není absolutně žádný problém popřepojovat. taky jsem přehazoval dráty v koncovkách skla na žárovkách atd.

PříspěvekNapsal: stř lis 02, 2005 10:32
od Luděk Musil
Pátrač píše: .... Mimo jiné pokud víš co ti kde vedlo tak to není absolutně žádný problém popřepojovat.....


No právě! Ale tady bude trochu problém v tom, že paluba 2107 půjde do 2101 - takže těch rozdílků bude víc.
Ale ten obrázek je taktéž dobrý (i když je 2105). L.
Já mám jen principielní schema 2107(sorryzatukrávuvelkou):

PříspěvekNapsal: stř lis 02, 2005 13:50
od Little Red Riding Hood
jo luďo dík jsi zlatej.. ale jak mam podle toho schématu poznat kterej kabel je kterej?? když sou nad sebou ve dvou řadách.. ?? :oops: :oops: kdybych to věděl tak bych si podle drátů popsal kterej pin je na palubce co a zapojoval.. :arrow: :arrow: :arrow: