Koko Loko píše:Nejhorší je, že když se to povede bez vůle tak v člověku hlodá červíček jestli to není moc a pořád ošahává náboje jestli moc nehřejí a jestli náhodou pravý nehřeje víc než levý či naopak
. Já hmatatelnou vůli nechávám za předpokladu, že je to pidivůle
. Jsi si jistý, že nenahmatáváš vůli jiné části řízení?
Naprosto tomu rozumím, také když něco vyměním, pořád kontroluji, jestli se díl nepovoluje atd...
V řízení by nic být nemělo, někdy Říjen/Listopad nové od Lemförder.
Mikeš píše:Až se ti bude chtít
tak to celý rozeber a koukni se na čep kola-těhlici zespodu a zkontroluj jestli nemá náhodou vyjetou drážku od vnitřniho kroužku vnitřního ložiska.
Nejsem škarohlíd,ale možná je to daň za široké pneu-ale uznávám že Hornet na nich vypadá moc dobře.
Zkusím se na to kouknout, ale až bude rozumnější počasí. Jsem panelákový "chodníkář"...
Děkuji za pochvalu a máš pravdu. Počítal jsem s tím, že při mém stylu jízdy, širokých pneu a menšímu ET bude něco odcházet. Čepy, ložiska, silentbloky (ty mám tvrdé a zatím statečně drží, byť byly ještě ve Žluťákovi, offroaďákovi...
). Byl bych i ochoten ložiska a čepy dělat jednou ročně. Za víkend to je hotové a díly nestojí zas takový balík (cca 3.300,- nepamatuji si přesně kolik stálo řízení). Tedy pokud to převedu na zábavu, kterou úpravy přinášejí, je 9 korun denně poměrně laciná atrakce...
Ale nebaví mě něco dělat dokola. Přepadne mě pak zoufalost. Cesta úprav je holt trnitá.
Jinak jsem si tak dumal a napadla mě jedna věc. Co si myslíte o předělání předního náboje na klasiká válečková ložiska? Myslíte si, že je to vůbec reálné?
Představoval jsem si, že bych nechal vysoustružit do náboje drážku na ségrovku, která by zajišťovala ložisko. Ložiska by byla stejného vnějšího průměru a vnitřní průměr nepatrně menší tak, aby se musel celý náboj lehce nalisovat. Pak standardní podložka a "slušně" dotažená matice.
Vím, že ve stejných podmínkách mají menší výdrž, jen mě to tak napadlo.