Brzdy: které jsou lepší ?

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět

Které jsou lepší ?

Jednopistkové
9
22%
Dvoupistkové
29
71%
Nevím
3
7%
 
Celkem hlasů: 41

Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3255
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Brzdy: které jsou lepší ?

Příspěvek od Tommel »

Které podle Vás jsou lepší dvoupistkové nebo jednopistkové ? Na ruském fóru se rozmáhá montáž jednopistků na klasickou řadu, tak jaký máte na tuto úpravu názor ?
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

teda ja nejsem az takovy odbornik, ale podle mne je to jasne.. dvoupistkove
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Řekl bych, že jednopístové, protože mají rovnoměrný účinek na obě strany kotouče...
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

mozna rovnomerny, ale dvoupistkove jsou urcite ucinejsi..
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

To bych řekl, že neni pravda.

Protože záleží na velikosti pístku, když bude jedopístovej větší, než maj dvojpístový, tak bude účinek lepší. Na svym nissanu mám jednopístové a brzdí to 100x líp, než žigul, navíc odpadá problém s nerovnoměrným sjížděním destiček, navíc když se Ti zasekne jeden pístek, tak hned auto začne táhnout ke straně a brzdný účinek se rázem zvětší. Čím víc prasátek, tím víc problémů.
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

každej pořádnej sporták má pístky na obou stranách třmenu tak jako žígo- ne plovoucí třmen jako felda :x
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Ano, pokud berem sporťáky, datující se do roku vyvynutí žíga. U novýho auta jsem ještě neviděl pístky na obou stranách.
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Jelen píše:Na svym nissanu mám jednopístové a brzdí to 100x líp
Myslis ze je to poctem pistu? :ANAL:

Jelen píše:Řekl bych, že jednopístové, protože mají rovnoměrný účinek na obě strany kotouče...
A 1+1 jsou 3 ze... :roll:
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Miso
Příspěvky: 69
Registrován: čtv črc 14, 2005 16:27

Příspěvek od Miso »

Dvojpiestkove su jednoznacne lepsie. A to ze sa na novych autach pouzivaju prevazne jednopiestkove je dosledok snahy stlacit vyrobne naklady co najnizsie. Podobne ako pouzivanie zavesov typu McPherson, predneho nahonu, atd...
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

co sem si tak vsim tak jednopistkovy pouzivaj pri montazi vnitrne chlazenych kotoucu :roll:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Ondra 07 píše:A 1+1 jsou 3 ze... :roll:

vysvětlíš mi, prosím, svoji geniální dedukci??
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

Jelen píše:
Ondra 07 píše:A 1+1 jsou 3 ze... :roll:

vysvětlíš mi, prosím, svoji geniální dedukci??


spojenim muze a zeny vznikne dite. tj 1+1=3 :lol:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Uživatelský avatar
Petanek2101
Příspěvky: 1106
Registrován: sob bře 04, 2006 16:56
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petanek2101 »

jiste že dvoupistkove jsou lepši,proč do toho tahat že když se zasekne jeden pistek a kdesi cosi,kdyz to je v pořadku tak jak ma tak to samopzrejme brzdi lip
Mno a už je po bastlu,ať jsou mu hutě lehké.
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

bude to neco podobneho jako u repro, s jednim 15' basakem nikdy neudelas takovy vykon a kvalitu jako se dvema podradnejsimi 12' basaky :-) zajimavy priklad, ale tak me to zrovinka napadlo...
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Marek
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Porovnáváte jablka a hrušky !!!

Obojí je ovoce, obojí chutné, obojí zdravé a obojí roste na stromech. Přesto každé je jiné.

Tak je to i v tomto případě. Proto nechápu, proč o tom hlasujete a diskutujete.
Obojí jsou brzdy, obojí má stejný účel, obojí má stejný princip (hydraulické vysouvání pístů), obojí je na autě. Ale každý systém je přesto všechno něčím jiný.


Není to jedno ???


pozn.: Tohoto hlasování se neúčastním, protože není o čem hlasovat - je to bezpředmětné.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Odpovědět

Zpět na „Karoserie a ostatní“