Brzdy: které jsou lepší ?

Moderátor: Moderátoři

Které jsou lepší ?

Jednopistkové
9
22%
Dvoupistkové
29
71%
Nevím
3
7%
 
Celkem hlasů : 41

Brzdy: které jsou lepší ?

Příspěvekod Tommel » sob úno 02, 2008 15:00

Které podle Vás jsou lepší dvoupistkové nebo jednopistkové ? Na ruském fóru se rozmáhá montáž jednopistků na klasickou řadu, tak jaký máte na tuto úpravu názor ?
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
Tommel
 
Příspěvky: 3252
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK

Příspěvekod Atex » sob úno 02, 2008 15:48

teda ja nejsem az takovy odbornik, ale podle mne je to jasne.. dvoupistkove
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
 
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvekod Jelen » sob úno 02, 2008 15:48

Řekl bych, že jednopístové, protože mají rovnoměrný účinek na obě strany kotouče...
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvekod Atex » sob úno 02, 2008 15:50

mozna rovnomerny, ale dvoupistkove jsou urcite ucinejsi..
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
 
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvekod Jelen » sob úno 02, 2008 15:51

To bych řekl, že neni pravda.

Protože záleží na velikosti pístku, když bude jedopístovej větší, než maj dvojpístový, tak bude účinek lepší. Na svym nissanu mám jednopístové a brzdí to 100x líp, než žigul, navíc odpadá problém s nerovnoměrným sjížděním destiček, navíc když se Ti zasekne jeden pístek, tak hned auto začne táhnout ke straně a brzdný účinek se rázem zvětší. Čím víc prasátek, tím víc problémů.
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvekod rosta » sob úno 02, 2008 16:21

každej pořádnej sporták má pístky na obou stranách třmenu tak jako žígo- ne plovoucí třmen jako felda :x
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
rosta
 
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvekod Jelen » sob úno 02, 2008 16:27

Ano, pokud berem sporťáky, datující se do roku vyvynutí žíga. U novýho auta jsem ještě neviděl pístky na obou stranách.
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvekod Ondra 07 » sob úno 02, 2008 16:53

Jelen píše:Na svym nissanu mám jednopístové a brzdí to 100x líp
Myslis ze je to poctem pistu? :ANAL:

Jelen píše:Řekl bych, že jednopístové, protože mají rovnoměrný účinek na obě strany kotouče...
A 1+1 jsou 3 ze... :roll:
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Ondra 07
 
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno

Příspěvekod Miso » sob úno 02, 2008 17:04

Dvojpiestkove su jednoznacne lepsie. A to ze sa na novych autach pouzivaju prevazne jednopiestkove je dosledok snahy stlacit vyrobne naklady co najnizsie. Podobne ako pouzivanie zavesov typu McPherson, predneho nahonu, atd...
Miso
 
Příspěvky: 69
Registrován: čtv črc 14, 2005 16:27

Příspěvekod Maysner » sob úno 02, 2008 17:31

co sem si tak vsim tak jednopistkovy pouzivaj pri montazi vnitrne chlazenych kotoucu :roll:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvekod Jelen » sob úno 02, 2008 17:32

Ondra 07 píše:A 1+1 jsou 3 ze... :roll:

vysvětlíš mi, prosím, svoji geniální dedukci??
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvekod Maysner » sob úno 02, 2008 17:34

Jelen píše:
Ondra 07 píše:A 1+1 jsou 3 ze... :roll:

vysvětlíš mi, prosím, svoji geniální dedukci??


spojenim muze a zeny vznikne dite. tj 1+1=3 :lol:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvekod Petanek2101 » sob úno 02, 2008 18:02

jiste že dvoupistkove jsou lepši,proč do toho tahat že když se zasekne jeden pistek a kdesi cosi,kdyz to je v pořadku tak jak ma tak to samopzrejme brzdi lip
Mno a už je po bastlu,ať jsou mu hutě lehké.
Uživatelský avatar
Petanek2101
 
Příspěvky: 1106
Registrován: sob bře 04, 2006 16:56
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod Atex » sob úno 02, 2008 18:12

bude to neco podobneho jako u repro, s jednim 15' basakem nikdy neudelas takovy vykon a kvalitu jako se dvema podradnejsimi 12' basaky :-) zajimavy priklad, ale tak me to zrovinka napadlo...
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
 
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvekod Marek » sob úno 02, 2008 19:09

Porovnáváte jablka a hrušky !!!

Obojí je ovoce, obojí chutné, obojí zdravé a obojí roste na stromech. Přesto každé je jiné.

Tak je to i v tomto případě. Proto nechápu, proč o tom hlasujete a diskutujete.
Obojí jsou brzdy, obojí má stejný účel, obojí má stejný princip (hydraulické vysouvání pístů), obojí je na autě. Ale každý systém je přesto všechno něčím jiný.


Není to jedno ???


pozn.: Tohoto hlasování se neúčastním, protože není o čem hlasovat - je to bezpředmětné.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Další

Zpět na Karoserie a ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků