vyvaření kastle a její kytování a lakování

Moderátor: Moderátoři

vyvaření kastle a její kytování a lakování

Příspěvekod Džuzy » stř kvě 16, 2007 20:11

ahoj ve spolek všem laďákům mám takový problém co neviďet se pustim do vyvařování mého Džuzyho (2107) a potřeboval bych poradit jaké používáte kyty a tmely a vlastně celkový postup až po nástřik a hlavně jaké typy doporučujete (názvy a značky výrobci atd.) jsem totiž mladý mechanik ale ne lakýrník dal bych to i do lakovny jenomže mám s tím špatné skušenosti z minulosti přěd lety jsme to z otcem vyvařily a daly do laku jenomže to pěkně doslova odrbaly za nedlouho koroze atd. . . co vám mám povídat tak za každou radu strašně ďekuji. jo a kdyby ste někdo potřebovaly pomoct z automechanickou neni problem práci na Ladách neodrbávám tak jak ostatni mechanicy mam je rad :) tak vam ďekuji za každou radu :wink:
Uživatelský avatar
Džuzy
 
Příspěvky: 22
Registrován: úte kvě 15, 2007 18:05
Bydliště: Hluk

rada

Příspěvekod Sid » sob kvě 19, 2007 10:11

Čau nás onedlho čaká rovnaká práca, len na VAZe2103. Dám ti dobrú radu ohľadom antikoroznej ochrany. Tieto postupy sa používajú aj pri opravách nových áut. Všetky zvary na spodnej časti karosérie a dutinách ako napr podbehy prestrekni zinkovým sprejom a pretri šedou gumou. Čo sa týka dutín tak najlepšie je ich poriadne vystriekať zinkovým sprejom a potom ML voskom. Ak by si mal niejaké otázky alebo by si potreboval poraďiť ohľadom laku alebo náterov tak mi napíš : Sid.Picious@post.sk :idea:
Sid
 
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvekod Will » sob kvě 19, 2007 19:56

no tím zinkovým sprejem bych si nebyl moc jistý, podle mě až zas tak moc nedrží. Raději bych volil klasickou červenou základovku. U dutin jako jsou prahy to zevnitř nejdříve natři a teprve potom zavař. Ten tmel na sváry použij určitě, pokud budeš plechy vařit přes sebe. Jen si vyber takový, který má v sobě antikorozní složku (třeba Raven - "tmel na kovové konstrukce").