Nový kohout topení

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod LukasJachim » stř říj 11, 2006 15:45

Sorry sem blbej a pletu si strany :-))

Bylo otevreny, kdyz byla packa vlevo, tj smerovala k ridicovi, a bylo zavreny, kdyz byla packa vpravo, tj smerovala na spolujezdce
LukasJachim
 
Příspěvky: 21
Registrován: stř čer 01, 2005 12:00
Bydliště: Praha

Příspěvekod Vašátor » stř říj 11, 2006 22:22

Jelen píše:
LukasJachim píše:topení bylo otevřený při páčce nejvíc vpravo

To je myslim dobře, ne?


čistě náhodou, nemá to 2101 a 2103(6) obráceně? :D Mám takovej dojem, že jo 8)
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9311
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Příspěvekod Nulašestka » čtv říj 12, 2006 11:28

To asi ne,navíc kouhout je jeden na všechny modely.
Nulašestka
 
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvekod Vašátor » čtv říj 12, 2006 13:50

Nulašestka píše:To asi ne,navíc kouhout je jeden na všechny modely.


Kohout ano, páčky topení ne...já montoval do 2101 palubku 2106 a dle obrázku na palubce (zavřeno, otevřeno) jsem to měl přesně obráceně...po namontování páček z 2106 už to bylo OK. :)
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9311
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Příspěvekod Nulašestka » čtv říj 12, 2006 19:30

Tak ve Streetfirově 2101 je to tak že doprava otevřeno,takže jako v 06,jenže má nahoře tu na vzduch a dole tu na topení,kdežto v 06 to mám naopak,Mein Gott to je bordel... :D
Nulašestka
 
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvekod Vašátor » čtv říj 12, 2006 22:22

Nulašestka píše:Tak ve Streetfirově 2101 je to tak že doprava otevřeno,takže jako v 06,jenže má nahoře tu na vzduch a dole tu na topení,kdežto v 06 to mám naopak,Mein Gott to je bordel... :D


Jo tak to bude asi ono... přehozená horní páčka s dolní :) . Já jen vím, že to je jinak.... :D
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9311
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Příspěvekod Majo » ned říj 22, 2006 16:40

no moja skusenost s kohutmi kurenia asi taka, ze povodne vydrzali 10-20rokov, dalsie zakupene od par hodin az po par dni. Teraz som asi po piatich vymenach narazil na jeden, co drzi prave je asi rok od montaze a furt ho pouzivam. Z casu na cas nejde zavriet, cize vonku 30 st a ja si este kurim ale hlavne ze netecie. Vodovodny kohut tam mam A`la myso, cize v motorovom priestore 3/8 medzi hadicami. Ale mam ho tam iba koli moznej poruche aby som mohol zavriet privod keby zacal tento cert rusky tiect.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Roman » ned říj 22, 2006 19:04

Ak ti zacne rusky cert tiect, ten vodovod ti nepomoze, tlak tam bude cez spodnu hadicu, aby si odstavil tlak v radiatore musel by si mat este jeden aj na spodnej hadici. Myso ho tam ma na to, ze ked sa neda rusky cert v lete zatvorit tak sa kurenie odstavuje s tym vodovodnym :idea:
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Příspěvekod Dusan » pon říj 23, 2006 15:00

ked zacne ventil tiect nie nejak brutalne...treba podlozit ventil na vicku chladica a tym vlastne sa tlak v sustave priblizi okolitemu tlaku vzduchu...bude to menej tiect :D
Dusan
 
Příspěvky: 3869
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvekod dusin » úte říj 31, 2006 15:58

Dusan píše:ked zacne ventil tiect nie nejak brutalne...treba podlozit ventil na vicku chladica a tym vlastne sa tlak v sustave priblizi okolitemu tlaku vzduchu...bude to menej tiect :D

A dříve vařit :(
Uživatelský avatar
dusin
 
Příspěvky: 1022
Registrován: čtv srp 26, 2004 17:42
Bydliště: Libomyšl

Příspěvekod LukasJachim » stř lis 01, 2006 09:45

No tak jestli vas zajima jak to cely dopadlo, tak fungl novej originalni kohout z konevky sice netece, ale asi ani nejde uplne zavrit, a pro zpestreni mi zacalo uchcavat z topeni. :|
LukasJachim
 
Příspěvky: 21
Registrován: stř čer 01, 2005 12:00
Bydliště: Praha

Re: Nový kohout topení

Příspěvekod stolidus » sob lis 16, 2013 10:53

Tak se přidávám do klubu. Nejdřív šplouchání, pak jsem si všimnul vody u spolujezdce. A pak kouř z topení. Ale že to bylo, jak kdyby tam někdo lil vodu ze sklenice. Co teď. Prej nějak provizorně propojit hadicema. Není tu někde návod? :)

Dík
Lada 2107 (bohužel už není)), toyota carina e, toyota picnic, toyota starlet
Uživatelský avatar
stolidus
 
Příspěvky: 46
Registrován: úte zář 10, 2013 08:01
Bydliště: Brno

Re: Nový kohout topení

Příspěvekod Vašátor » ned lis 17, 2013 21:27

Odpoj od topení hadice - z motorového prostoru, strč do nich šroub a utáhni spony. Topení tak vyřadíš.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9311
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: Nový kohout topení

Příspěvekod stolidus » pon lis 18, 2013 13:50

Vašátor píše:Odpoj od topení hadice - z motorového prostoru, strč do nich šroub a utáhni spony. Topení tak vyřadíš.



Díky. V sobotu jsem to odpojil. Teď se to vrací rovnou zpátky. Teď ještě nějak vyměnit tu membránu v pumpě, ale nějak se mi do toho nechce, aby to ještě někdy jezdilo :D Ale už na to všechno mám, jen se vzmužit a jí to zkusit. :roll:
Lada 2107 (bohužel už není)), toyota carina e, toyota picnic, toyota starlet
Uživatelský avatar
stolidus
 
Příspěvky: 46
Registrován: úte zář 10, 2013 08:01
Bydliště: Brno

Re: Nový kohout topení

Příspěvekod Křečík Barbuška » pon lis 18, 2013 14:05

V sz jsem byl požádán o návod na výměnu u hranatce (nevím tedy proč zrovna já), moc si to ale již nepamatuji. Je dobré k tomu mít nástrčkové klíče "8" a "10", mě se velmi osvědčil do pravého úhlu ohlý tenký nástrčný klíč "10" . Jako vhodná poloha technika se mi jevilo ležení zády na prahu se zakloněnou hlavou a rukma nahoře :-) . Hlavně nic nedělej s výdechy topení směrem k bočním oknům. Je to náročné na opětovnou montáž a nervovou soustavu.

- odpustit vodu aby výměník nebyl zaplaven
- odpojit horní a dolní hadici, sejmout gumovou průchodku z přepážky
- demontovat poličku pod palubovkou, drží dvěma šrouby v tělese topení, dvěma v bočnici u dveří a tuším, že dvěma v motorové přepážce
- odpojit ovládací táhlo kohoutu a sponu přidržující trubky
- povolit a odmontovat dvě matky co drží kohout topení na výměníku a i se vstupní trubičkou vyjmout ven
- styčné plochy očistit a dát nová těsnění, jedno je mezi kohoutem a výměníkem, druhé mezi kohoutem a trubkou

Zpětná montáž v obráceném pořadí, jistě mne někdo rád doplní.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Karoserie a ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 0 návštevníků