Nový kohout topení

Moderátor: Moderátoři

Nový kohout topení

Příspěvekod LukasJachim » pon říj 02, 2006 08:05

Ahoj,

chtěl jsem se jenom zeptat, jestli někdo nemáte negativní zkušenosti s nově koupeným kohoutem topení? V pátek jsem si vychutnal parní lázeň s Fridexem, a zajímalo by mě jestli novej kohout bude nějaká sračka, nebo jestli chvíli vydrží? Případně jestli není lepší tam nacpat něco jiného - kdosi mi říkal, že se tam dá nabastlit kohoutek ze Škodovky (?). Díky moc,
LukasJachim
 
Příspěvky: 21
Registrován: stř čer 01, 2005 12:00
Bydliště: Praha

Příspěvekod Wolf » pon říj 02, 2006 08:25

S novymi kohouty na topeni, pokud vim, nejsou zadne problemy. Co vsichni vime, ze v provozu dost casto odchazeji a ze je to neprimo umerne jejich pouzivani - pokud se cely rok nepouzivaji, pak pri jejich podzimnim pouziti zacnou tect (samozrejme ne prvni rok). Pokud chces pouzit kohout s obdobnym systemem jako ma skodovka (s tesnici gumickou), tak ty prodaval ve sve dobe Kvetos (ladafanklub). Myslim, ze jeste jeden ve svem arzenalu dilu mam, ale o prodeji zatim neuvazuji. W.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod Jozef Matuška » pon říj 02, 2006 09:22

ani nespomínaj kupil som nový a vydržel asi 100 km a už tiekol škodovácky treba upravit nakolko je plytký a treba mu spravit medzikus medzi ventil a radiátor
Uživatelský avatar
Jozef Matuška
 
Příspěvky: 147
Registrován: úte bře 22, 2005 08:30
Bydliště: Šurany, Slovensko

Příspěvekod Vašátor » pon říj 02, 2006 09:53

Když měnil bratránek kohout topení, nový tekl hned od začátku. Druhý kus už byl v pořádku. Se Zikem jsme rovněž měnili kohout topení a ten byl v pořádku. Je to spíše kus od kusu...záleží na štěstí :-). Řekl bych, že se jedná o výrobní vady. Pokud brzy neodejde, tak už vydrží. 8)
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9311
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Příspěvekod Nulašestka » pon říj 02, 2006 11:56

Vašátor píše:záleží na štěstí

Je to tak,u mě dostává jaksepatří zabrat a nejsou s ním problémy,je tam už asi 25 000Km,jedinej problém je,a to prý bývalo i dřív,že při určitém otevření v některých otáčkách chrastí.Dělá to nepříjemnej rámus.Uvažoval jsem nad omotání té tyčky co je na ní ukotvené lanko izolepou,aby se to neklepalo kov o kov,no nakonec to stačilo namazat a chodí to dobře. 8)
Nulašestka
 
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvekod Marcel » pon říj 02, 2006 12:13

ty stou izolepou nedáš pokoj :lol:
Marcel 2107
LADA 2107 - Laděnka
Největší abstinent z LKCS :)
http://marcel2107.rajce.idnes.cz/Ladka/#album
Silnice, mé přechodné bydliště
Uživatelský avatar
Marcel
 
Příspěvky: 1122
Registrován: ned led 15, 2006 19:58
Bydliště: Hajnice u trutnova

Příspěvekod Brandy » pon říj 02, 2006 16:31

Jeste do nej v krame foukni. Kdyz je zavrenej, nesmi nic propustit. Me to takhle trochu topilo i v lete pri zavrenym kohoutu. Pak jsem ho vymenil a dalsi uz byl (a je) dobrej. Takze opravdu zalezi na stesti.
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
Uživatelský avatar
Brandy
 
Příspěvky: 372
Registrován: čtv led 19, 2006 07:35
Bydliště: Praha

Příspěvekod dmatej » pon říj 02, 2006 16:41

Jeden problém je - nemaj šroubek jako starej, ale matku. Ta se natočí na hliníkovej šmejd (nebo co to bylo) v kohoutu a tento se při utahování dá docela snadno utrhnout. Aspoň mě se to tehdy podařilo, ale naštěstí se to chytlo na 3/4 závitu a neupadlo, co jsem s tím jezdil. Bohužel, netěsnil o nic líp, než starej. Ale pokud vím, nikomu jinýmu se to tu nestalo ;-)
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

Příspěvekod Nemo » pon říj 02, 2006 21:55

Já se s tímhle problémem před lety taky vztekal, a když se ukázalo že nový kohout nic neřeší, tak jsem to vyřešil po svém. Kulový ventil, tuším tříosmina, a stačí pohyb páky o nějakých cca 30°. Dal jsm to tam v roce 95, a od té doby o něm nevím. Prostě v létě zavřeno a když je zima, tak si zatopím. :D
[size=85]Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Uživatelský avatar
Nemo
 
Příspěvky: 784
Registrován: stř pro 07, 2005 23:50
Bydliště: Praha-západ

Příspěvekod radek mb » pon říj 02, 2006 22:19

že ty jsi v civilu instalatér :) docela hustý
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

kohout

Příspěvekod stav » pon říj 02, 2006 22:31

Nemo píše:Já se s tímhle problémem před lety taky vztekal, a když se ukázalo že nový kohout nic neřeší, tak jsem to vyřešil po svém. Kulový ventil, tuším tříosmina, a stačí pohyb páky o nějakých cca 30°. Dal jsm to tam v roce 95, a od té doby o něm nevím. Prostě v létě zavřeno a když je zima, tak si zatopím. :D

ale pozor pánové, toto opravdu funguje, silonová futra ventilu jsou prakticky nezničitelná, nezareznou ani nevydřou.
Uživatelský avatar
stav
 
Příspěvky: 210
Registrován: stř led 25, 2006 18:48
Bydliště: Klatovy

Příspěvekod Nemo » pon říj 02, 2006 22:40

radek mb píše:že ty jsi v civilu instalatér :) docela hustý


I kdež, jsem prostý elektrikář :D
[size=85]Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Uživatelský avatar
Nemo
 
Příspěvky: 784
Registrován: stř pro 07, 2005 23:50
Bydliště: Praha-západ

Příspěvekod Wolf » stř říj 11, 2006 06:01

A takto vypada ten kohout topeni, ktery je obdobou tech skodovackych. Po montazi udajne vydrzi po celou zivotnost Lady (tedy nejakych 30-50 let :) ). W.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod LukasJachim » stř říj 11, 2006 08:39

Ten škodováckej jsem asi měl kdysi na 2106, údajně to tam montoval předchozí majitel a vyznačovalo se to tím, že ten bowden byl zapojenej obráceně - topení bylo otevřený při páčce nejvíc vpravo. Bohužel jsem neměl příležitost to rozebírat, tak nevím jak to bylo udělaný.

Jinak teda děkuju za zkušenosti, nakonec jsem v Praze na koněvce koupil originál za 180 Kč a zatím to všechno funguje. Dokonce i ta montáž byla vcelku bezproblémová, když jsem vyndal polici před spolujezdcem, vnitřek schránky v palubce a tu rouru od topení k výdechu na boční okno, dalo se kolem toho kohoutu šroubovat, aniž bych se musel plazit po podlaze.
LukasJachim
 
Příspěvky: 21
Registrován: stř čer 01, 2005 12:00
Bydliště: Praha

Příspěvekod Jelen » stř říj 11, 2006 15:37

LukasJachim píše:topení bylo otevřený při páčce nejvíc vpravo

To je myslim dobře, ne?
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Další

Zpět na Karoserie a ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků